Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niskie napięcie ładowania


paweljaknic

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, komoornik napisał:

Mniej więcej to samo zrobiłem u siebie.

możesz podesłać swoje zdjęcia rownież żeby zobaczyc jak to wygląda. Czy przez neta mozna taki kabel gdzies dostać?

Zawartość dodana 6 minutes later
13 godzin temu, krystian.gawin napisał:

8d0ecc801fe032d049a15fb0847cfb82.jpgec79bae1064fca08f0d404c67126d4fa.jpg833a4949cce12b97937c936fa138575e.jpg

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Zawartość dodana 2 minutes later

Metr kabla ze szrotu .taki gruby jak fabryczny albo grubszy.
Przy alternatorze jest tylko jeden kabel bedziesz widzial i przykrecilem go jak widac u gory po prawej stronie w skrzynce na podszybiu

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Dzięki za odpowiedź, bd musiał poszukać takiego kabla jedynie przez internet, jak by ktos widzial taki niech podeśle. Dalej nie wiem gdzie wpiąć go w alternator... dzięki temu że poprowadziłeś ten kabel ładowanie na akumulatorze masz caly czas w okolicach 14.4 tak?

Zawartość dodana 22 minutes later
Dnia 10.01.2016 o 18:29, piotrekmw2 napisał:

Przewód prowadziłem po lewej stronie przez zaślepkę plastikowa która idą przewody do komory silnika, wystarczył mi metr przewodu do tego dla bezpieczeństwa założyłem na niego peszel plastikowy jutro mogę wysłać zdjęcia na e-mail

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Cześć piotrek, czy moglbys przeslac zdjecia jak poprowadziles ten kabel. zaznaczajac na fotkach gdzie co nalezy wpiać zeby to wszytko chodzilo. skad wziac taki przewó? pozdrawiam.

w Twoim przypadku nie masz juz problemu z ładowaniem? napiecie wszedzie jest takie same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem przewód w sklepie który zajmuje się sprzedażą akumulatorów i wielu innych elektrycznych rzeczy. Do tego konektory oczkowe.

Z tyłu alternatora jest do odkręcenia nakrętka (chyba M12 czy M13) która trzyma już jeden konektor oczkowy fabrycznego kabla, dorzuca się drugi i dokręca. Kabel możesz przeprowadzić jak Ci się podoba, dojść do tego punktu rozdzielczego i tam też przykręcić nakrętką zakończony oczkiem przewód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, komoornik napisał:

Ja kupowałem przewód w sklepie który zajmuje się sprzedażą akumulatorów i wielu innych elektrycznych rzeczy. Do tego konektory oczkowe.

Z tyłu alternatora jest do odkręcenia nakrętka (chyba M12 czy M13) która trzyma już jeden konektor oczkowy fabrycznego kabla, dorzuca się drugi i dokręca. Kabel możesz przeprowadzić jak Ci się podoba, dojść do tego punktu rozdzielczego i tam też przykręcić nakrętką zakończony oczkiem przewód.

http://techtron.pl/p2534,kabel-do-przetwornic-napiecia-25mm2-oczka.html

 

montująć ten przewod musze wczesniej zdjac regulator napiecia, czy jest to zbedne? przesle pare zdjec jakie zrobilem dzis jak to u mnie wyglada. dzis rano wchodze na mmi i pokazuje 10%, dodam ze wczoraj pousuwalem jakies bledy co mi wywalilo i od razu wskoczylo na 100% naladowanie... moze jakis blad powoduje taka sytuacje....

 

IMG_20170212_111512.jpg

IMG_20170212_111938.jpg

IMG_20170212_112139.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy alternatorze masz jeden kabel wystarczy spojrzeć i tam podlaczyc kabel ktory pojdzie do podszybia .kup 1m kabla zeby mial z jedej i drugiej strony oczka na 8mm śrubę .te końcówki oczka muszą być grube aby się nie grzaly

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, krystian.gawin napisał:

Przy alternatorze masz jeden kabel wystarczy spojrzeć i tam podlaczyc kabel ktory pojdzie do podszybia .kup 1m kabla zeby mial z jedej i drugiej strony oczka na 8mm śrubę .te końcówki oczka muszą być grube aby się nie grzaly

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

tam wyżej podesłałem zdjecia do skrzynki na podszybiu do ktore mam dopiąc ten kabel? czy ten co podałem w linku jest dobry... moze ktos podesle jakis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi najwygodniej było podłączyć się pod ten u góry po prawej ale obojętnie pod który bo wszystkie są złączone .ja mam kabel o średnicy 8mm+izolacja z a4 b7 2.0tdi ze szrotu. Ten co podałeś jeśli ma taką średnicę bedzie wtedy dobry

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krystian.gawin napisał:

Mi najwygodniej było podłączyć się pod ten u góry po prawej ale obojętnie pod który bo wszystkie są złączone .ja mam kabel o średnicy 8mm+izolacja z a4 b7 2.0tdi ze szrotu. Ten co podałeś jeśli ma taką średnicę bedzie wtedy dobry

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

Podeśle dwa linki:

http://allegro.pl/koncowka-konektor-oczkowy-m8-fi8-kabel-do-25mm2-i5597333352.html?reco_id=6a869df8-f155-11e6-bfbe-56847afe9799&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Product

http://allegro.pl/przewod-kabel-linka-lgy-1x10mm2-na-metry-czarny-i6701369438.html

czy jak zamówię te dwie rzeczy to mi wystarczy do prawidłowego funkcjonowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak a może kup oryginalny zaprasowany .nr.oferty:6189681704 .


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 5 minutes later

Ten co podesłałeś tez będzie dobry.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, krystian.gawin napisał:

No tak a może kup oryginalny zaprasowany .nr.oferty:6189681704 .


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

ten co wysłałes bedzie pasował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubością na pewno i oczkami ale długością na 100% nie wiem .zapytaj sprzedawce ,bo ten nowy to 25mm2 bedzie mial ok 8mm srednicy, chyba.dlatego kupiłem gotowy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, krystian.gawin napisał:

Grubością na pewno i oczkami ale długością na 100% nie wiem .zapytaj sprzedawce ,bo ten nowy to 25mm2 bedzie mial ok 8mm srednicy, chyba.dlatego kupiłem gotowy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

okej, jutro bd dzownil i dam znać co i jak jak nie to zamowie sam i sam zarobie wszystko. jak juz zmontuje to na podszybiu tylko dokladam do tego na gorze po prawej i bd dwa w jednym tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.02.2017 o 20:44, krystian.gawin napisał:

Tak

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

załozyłem przewód, tereaz ładowanie mam aż za duże na poziomie 14,6 czy może takie pozostać czy nie bardzo, dodam ze aku jest w sposob prawidłowy zakodowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas ładuje elegancko, ale ma MMI caly czas wskazuje 30%. nie wiem co z tym zrobic. Podobnie jak mam poziom oleju - to mo pokazuje informacje w stylu - w tej chwili jest brak mozliwosc sprawdzenia oleju... i robilem wszystko co pisali uzuytkownicy. stawałem, otwierałem maske i nic.... ma ktos pomysl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mmi sie nie sugeruj.Zobaczysz jak bedzie odpalal z rana. Jak coś jeszcze bedzie nie tak to sterownik akumulatora jeszcze mozesz wymienic.
Wykres stanu oleju mi pokazuje po kilku km jazdy.czasami muszę zgasic silnik i wtedy sprawdzić,ja dodatkowo sobie miarke wlozylem do silnika

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krystian.gawin napisał:

Mmi sie nie sugeruj.Zobaczysz jak bedzie odpalal z rana. Jak coś jeszcze bedzie nie tak to sterownik akumulatora jeszcze mozesz wymienic.
Wykres stanu oleju mi pokazuje po kilku km jazdy.czasami muszę zgasic silnik i wtedy sprawdzić,ja dodatkowo sobie miarke wlozylem do silnika

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

ja z odpalaniem nie mam zadnych problemów... tylko szkoda że te MMI nie wskazuje prawidłwowo. a ta miarke masz wlozona czy wozisz gdzies w aucie? gdzie mozna ja dostać? czy na funkcjonowanie moze miec wplyw modul/system zarzadzania energia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździłeś przez dłuższy okres czasu ze zbyt niskim napięciem ładowania, to Twój akumulator mógł już dostać "po d*pie".

U mnie ubyło znacząco elektrolitu zanim się zorientowałem. Ale ostatecznie dolałem i zareklamowałem akumulator, a w międzyczasie wstawiłem nowy.

Jakie parametry wskazuje VCDS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, komoornik napisał:

Jak jeździłeś przez dłuższy okres czasu ze zbyt niskim napięciem ładowania, to Twój akumulator mógł już dostać "po d*pie".

U mnie ubyło znacząco elektrolitu zanim się zorientowałem. Ale ostatecznie dolałem i zareklamowałem akumulator, a w międzyczasie wstawiłem nowy.

Jakie parametry wskazuje VCDS?

aha... u mnie auto ma 7lat i jest aku fabryczny.... tak mi się bynajmniej wydaje jest warta 12V 110AH 520A

zdjęcie przedstawia parametry po modzie :)

IMG_20170214_155240.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...