Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW Touran 1.9 TDI BXE


Prezes870

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam bxe po programie na 135 km. Interesuje mnie zamiana suszarki gdyz ta juz popuszcza troche :P Jaką proponujecie? Od BRD podpasi? chcialbym cos kolo 180 PS uzyskać :) reszta motorowni w jak najlepszym porządku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerobić ori BXE na hybrydę-najmniej problemu. Co do 180 PS to Twoje pompowtryski nie dadzą rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam bxe po programie na 135 km. Interesuje mnie zamiana suszarki gdyz ta juz popuszcza troche :P Jaką proponujecie? Od BRD podpasi? chcialbym cos kolo 180 PS uzyskać :) reszta motorowni w jak najlepszym porządku :)

zadnych hybryd , turbo ARL+ przerobka flanszy od wydechu

Twoje pompki to bardziej okolice 170 PS

i jeszcze jedna bardzo wanza sprawa , jak wiecej mocy w BXE to koniecznie wymiana chlodnicy oleju ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku podwyższania mocy w AVB wymiana chłodnicy oleju też jest zalecana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w przypadku podwyższania mocy w AVB wymiana chłodnicy oleju też jest zalecana?

Nie ma takiej koniecznosci w przypadku AVB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli ARL tak? Z flansza duzo pracy jest? Chlodnice ogarne bez niczego. Za bardzo czasu nie mam i czy wyrobiłbym się w weekend ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVB i BXE mają praktycznie taką samą chłodniczkę oleju i jest ona inna niż np AVF. Skąd wynika konieczność zmiany w BXE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega chce w BXE 170+ , stad koniecznosc wymiany chlodniczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, czyli jeśli AVB będzie wzmacniane w okolice tej mocy to chłodniczkę należałoby wymienić.

Będę się zgłaszał do Ciebie w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak auto ma latac na autobanie z duzymi predkosciami to jest to wskazane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky ma racje....BXE maja krótkie przełożenia. Po chipsie vmax osiąga się bez większego problemu. Na ok 170/360 piątka skrzynia wydaje się zdecydowanie za krótka.

To powoduje ze przy prędkościach autostradowych olej zaczyna niebezpiecznie się podgrzewać.

Lepiej zalozyc chłodniczkę i mieć święty spokój niż później się wykurzać ze motor zatarty....

Co do zmian mechanicznych polecam albo turbo ASZ albo ARL. Oba wydadzą 170KM bez problemu a większości egz na więcej seryjne wtryski nie pozwola.

ASZ będzie tansza w zakupie i lepiej będzie z dolu się budzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ja mam akurat 6 gang skrzynie ale biegi ma serio krotkie ;/ 140 km/h i az 3 tys obrotow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ja mam akurat 6 gang skrzynie ale biegi ma serio krotkie ;/ 140 km/h i az 3 tys obrotow

ale 1.9 TDI BXE ma szkrzynie 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W touranach dieslach nie było 5 biegowych skrzyń!

To malo w zyciu widziales :)

Byly i 5 biegowe i 6 biegowe (obie na malym sprzegle 228mm) kojarzone z 1.9tdi (zamienne)

2.0TDI byly na duzej 6tce :) ze sprzeglem 240mm

Edytowane przez rob555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz dorwać zepsute do regeneracji turbo BXE i zrobisz z niej hybrydę która będzie miała większy potencjał lub taki sam jak ARL i z dołu będzie wstawać lepiej niż ASZ czy seryjna BXE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...