Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż pompy wspomagania


vth013

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem się dowiedzieć w jaki sposób zdemontować pompę od wspomagania, tzn. w pierwszej kolejności został zdemontowany alternator. Czy jest możliwość wyciągnięcia pompy "od gory". Czy koniecznie trzeba demontować inne moduły. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator??? A po co?? Sciagamy pasek, 3 sruby od wspomagania(fakt dojscie ciezkie) i juz pompa zdemontowana....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy do góry sie zmiesci, do dołu mozna ja wyciągnąc w ok 5 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kolo od pompy nie będzie przeszkadzać do odkrecenia śrub?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietam czy ostatnio wyciągałem z b5 czy b6 ale za wiele sie w nich nie różni. Ściągasz pasek, odkręcasz śrubę przelotową i spuszczasz płyn, odkręcasz obejmę węża idącego do zbiorniczka. Dalej masz pod kołem pasowym 3 śruby (nie musisz odkręcać koła) i z tyłu pompy kolejne dwie, wszystkie na klucz 13.

Wymiana z kanału jest bardzo prosta bez kanału trzeba sie nakombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się z moim pytaniem pod ten temat, a chodzi mi o to czy piasta pompy wspomagania (element do którego przykręcone jest koło pasowe) jest przykręcana do ośki czy wciskana? miejsce na klucz imbusowy 9 w środku ośki wskazywałby na to że odkręcany ale prosiłbym o potwierdzenie jeżeli ktoś z was to rozbierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...