bartek1561 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam potrzebuje sie dowiedziec jak to sie fachowo nazywa bo mechanik do konca nie wiem jak to sie nazywa a to jest wlasnie winne ze auto na wolnych obrotach szarpie cala buda wie ktos moze co to jest ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/410522073d3025b5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6814196919cf8cd2.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/20e9aff960b55ffc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Czujnik napinacza łańcucha rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1561 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 okej dziekuje ci bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabanos78 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Bardziej napinacz Nie ma czegoś takiego jak czujnik napinacza łańcucha rozrządu, albo napinacz albo czujnik ciśnienia oleju Nie będzie to miało związku z wibracjami całego auta, silnik może głośniej, metalicznie pracować ale wibracji całego auta raczej nie będzie... http://allegro.pl/napinacz-lancucha-audi-vw-seat-skoda-1-8-1-8t-w-wa-i5144575455.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1561 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 To jest to samo co kolega oca69 napisal. A co do tego linku to jest do 1.8 a do 2.4 nie ma zadnego. Szarpie silnikiem tak jakby zaraz mial zgasnac i buja troche buda a jak delikatnie sie doda gazu to przestaje i normalnie pracuje bez zadnych szarpan mechanik mowi ze niby przez to wywoluje takie szarpanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 To jest to samo co kolega oca69 napisal. A co do tego linku to jest do 1.8 a do 2.4 nie ma zadnego. Szarpie silnikiem tak jakby zaraz mial zgasnac i buja troche buda a jak delikatnie sie doda gazu to przestaje i normalnie pracuje bez zadnych szarpan mechanik mowi ze niby przez to wywoluje takie szarpanie Trochę mnie to dziwi ze od tego buja autem bo u mnie nie było dolnego slizgu na napinaczu i nic z tych rzeczy się nie działo oprócz tego że auto było jakby słabsze. Jak wpiszesz na alle do 2.4 to na bank wyskoczy A czujnik ciśnienia oleju jest u podstawy filtra Bym zapomniał, nie polecam zmienników w kwocie 300-400 zł bo za miesiąc znów będzie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1561 0 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) znalazlem za 600 zl nowy http://sprzedajemy.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-audi-a4-a6-vw-passat-2-4-2-7-2-8,14232882 wsumie bym wolal kupic urzywke A i czy to bedzie pasowalo od 1.8 t ? czy to musi byc do odpowiedniego modelu bo z tego co patrze to wszsytkie jednakowe Edytowane 5 Marca 2015 przez bartek1561 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się