Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAHA przyspieszenie


Dżony W.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój pierwszy post dotyczy pierwszego diesla jakim jeżdżę.

Wcześniejsze audi nie sprawiały mi takich "problemów"

Znalazłem dane dotyczące mojej wersji A4B8 Avant Q manual.

Byłem na diagnostyce ,hamowni wyszło OK.

Auto ma przyspieszac do 100 km w 8,6 s a tu poniżej 9,6 nie można zejść..

podobno te silniki były blokowane na pierwszych biegach..

Jak możecie jakies porady odnośnie sposobu pomiaru tzn ruszania obrotów itp. ewentualnych przyczyn dość dla mnie dziwnego stanu rzeczy.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP.

Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP.

Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam.

jak zmienisz w kanalach na DYNAMIC poczujesz roznice , masz servotronika ??

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP.

Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam.

jak zmienisz w kanalach na DYNAMIC poczujesz roznice , masz servotronika ??

ale przecież moc się nie zmienia

to czemu ma być lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia C tronic ---174 km, 370 Nm , pomiar OMP.

Znalazłem jednak coś ciekawego W ADS wszystko mam ustawione na komfort ,jutro przeprogramujemy i sprawdzam.

jak zmienisz w kanalach na DYNAMIC poczujesz roznice , masz servotronika ??

ale przecież moc się nie zmienia

to czemu ma być lepiej

ale praca potencjometru na pedale gazu tak i to wystarczy pojezdzil na COMFORT i DYNAMIC to zobaczysz różnice :) tutaj nie chodzi o moc tylko o reakcje zaspanego pedału gazu na wcisnienie

zreszta panowie ja ogarnolem temat i jestem zadowolony a co wy zrobicie wasza sprawa

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ku... dramat. :facepalm: Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ku... dramat. :facepalm: Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.

dramatycznie to wyglada twoja wypowiedź tylko tyle umisz powiedzieć co ????? i naucz sie polskiego, ja krzywdy sobie nie robie w przeciwieństwie do ciebie

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ku... dramat. :facepalm: Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.

dramatycznie to wyglada twoja wypowiedź tylko tyle umisz powiedzieć co ????? i naucz sie polskiego, ja krzywdy sobie nie robie w przeciwieństwie do ciebie

Pisałem o tej sekundzie, a nie o twojej wypowiedzi. :facepalm: Więc się nie unoś i nie pdagogizuj. Taką sekundę można uzyskać umiejętnościami, prawie pustym bakiem, oponami itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego

Widzę że masz doświadczenie :hi:powiedz ile tracę sekund na oponie 205/60 r16 zimowej z 2,4 bara ?

Jaka będzie różnica przyspieszenia miedzy bakiem 60 l i 10 l wg mnie to około40 kg?

Co do umiejętności to pytałem się rzeczywiście o sposób w pierwszym poście.

Nie mam doświadczenia z takim wynalazkiem .

Poprzednie wózki to tylko AHC,ADU ,BBK i 3xAAN i zawsze jechały tak jak miało być. Ten jako firmowy. cóż zrobić .

Lubimy tutaj polatać sobie po Ludwikowicach,kamionkach ,uwierz mi cos tam wiem o Audi i jeździe.

Ideą mojego postu jest to że Auto jedzie na parametrach silnika 140 konnego (elastyczności ,przyspieszenia) ,a sprawdziłem niby jest ok.

Więc może ja coś robię źle z gruźlikiem? Zapraszam jak wyciśniesz z niego to co ma być dostaniesz klucze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......Zapraszam jak wyciśniesz z niego to co ma być dostaniesz klucze ;)

Propozycja nie do odrzucenia. -:) Co mi z kluczy jeszcze nie wiadomo jakich -:). Wolałbym samochód. -:) Piałem o tym gdyż na zlotach corolla club wywalając z auta wszystko i jadąc na oparach oraz odpowiednim zestawie felg i opon dużo zyskiwaliśmy na 400m. Stare dobre czasy ech -:)

Edytowane przez vvalery
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ku... dramat. :facepalm: Nie rób sobie krzywdy przez to. czasami.

dramatycznie to wyglada twoja wypowiedź tylko tyle umisz powiedzieć co ????? i naucz sie polskiego, ja krzywdy sobie nie robie w przeciwieństwie do ciebie
Pisałem o tej sekundzie, a nie o twojej wypowiedzi. :facepalm: Więc się nie unoś i nie pdagogizuj. Taką sekundę można uzyskać umiejętnościami, prawie pustym bakiem, oponami itp.

nie unosze się kolego, widocznie nie wiesz co to znaczy CYTUJ a potem masz żal - no cóż .........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy rzeczywiście były lepsze i samochody na pewno.

Powtarzalność pomiarów była w różnych warunkach temperatury ,paliwa itd.To nie to.Przynajmniej u mnie.

Sprawdzimy jeszcze na DYNAMIC ale słabo to widzę.

Póki co w pn. na kompa bo uruchmili ADS a przy okazji zrobili Coming home w dzień a w nocy brak podświetlenia zegarów...

Co do wywalania z auta to ja bym zaczął od dwumasów ,EGR-ów,DPF-ów,potencjometrów i całego tego gówna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasy rzeczywiście były lepsze i samochody na pewno.

Powtarzalność pomiarów była w różnych warunkach temperatury ,paliwa itd.To nie to.Przynajmniej u mnie.

Sprawdzimy jeszcze na DYNAMIC ale słabo to widzę.

Póki co w pn. na kompa bo uruchmili ADS a przy okazji zrobili Coming home w dzień a w nocy brak podświetlenia zegarów...

Co do wywalania z auta to ja bym zaczął od dwumasów ,EGR-ów,DPF-ów,potencjometrów i całego tego gówna.

Dżony to daj znać czy pomogło bo sam jestem ciekaw. A ztym wywalanim to masz rację. Powodzenia w łyknięciu i pobiciu tej sekundy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło.

Na razie problem ze światłami musze załatwić.

Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia.

Dla zainteresowanych pomiary:

0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s

60-100 3 bieg 5,7 s


Hej

No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło.

Na razie problem ze światłami musze załatwić.

Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia.

Dla zainteresowanych pomiary:

0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s

60-100 3 bieg 5,7 s

Dla zainteresowanych -po zrobionym chipie

0-100 km/h 8,0 s

60-100km/h 4,8 s ( w pomiarze 0-100 km/h -3,6s)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło.

Na razie problem ze światłami musze załatwić.

Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia.

Dla zainteresowanych pomiary:

0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s

60-100 3 bieg 5,7 s

Hej

No niestety nic lepszego na dynamic się nie wydarzyło.

Na razie problem ze światłami musze załatwić.

Potem może jakiś chip albo 3.0 do wsadzenia.

Dla zainteresowanych pomiary:

0-60/80/100 km/h 4,47/6,91/9,59 s

60-100 3 bieg 5,7 s

Dla zainteresowanych -po zrobionym chipie

0-100 km/h 8,0 s

60-100km/h 4,8 s ( w pomiarze 0-100 km/h -3,6s)

tak wygląda przyśpieszenie u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest źle

Edytowane przez skotmen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

1. A przy jakich obrotach zmieniać biegi żeby najszybciej przyśpieszyć

2. A przy jakich żeby było jak najmiesze spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak chcę jak najszybciej przyspieszyć to 2000-3300obr około, a ekonomicznie to wiadomo, niskie obroty i wysoki bieg, no i delikatnie z gazem. Około 1600-1900 najlepiej, ja nieraz i na 1200 jeżdżę (lubię to wyrwanie diesla do przodu z samego dołu) :E ale dwumas wtedy mocno obrywa. Co do przyśpieszenia, mierzyłem mojego 143 CAGA i do 100 pokazał mi 10.2 sekundy, tyle że na kostce mierzony, 2 osoby w środku. No a 2 sprawa ja mam dwumas padnięty i ogl. sprzęgło przez co też traci trochę na przyspieszeniu, ale i tak uważam że to bdb wynik, biorąc pod uwagę auto z 350k przebiegu, no i oczywiście 2 sprawa to osiągi mogą nawet zależeć od temp. powietrza, ciśnienia atm. filtrów, oleju  i wielu innych rzeczy. Więc tą 1 sek. się nie przejmuj. Wiadomo, np. stary olej na pewno gorzej chłodzi silnik, stare filtry powietrza na pewno dają większe opory, DPF w jakimś stopniu przypchany tak samo itd. itp. i tu może być ta właśnie 1 sekunda. :D

Edytowane przez KonradA4troop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...