Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy po wymianie turbo i inter.


NorbertP1908

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poczytałem trochę zanim napisałem ale nic nigdzie mi nie pomogło.

2 tygodnie temu złożyliśmy turbo intercooler i przewód smarowania wszystko nowe. Odpalił na dotyk no i podczas którejś jazdy z kolei chcialem sprawdzić jak to idzie na nowych częściach dalem 3 do 3tys obr. I buuuuuuuu. Po wyłączeniu i zapaleniu jest git ale tez mocy mu troche brakuje jak na 115km.co to może byc? Dodam jeszcze ze mam błąd abs i asr jeden czujnik rzecz w tym ze jednostka sterujaca jest podobno uszkodzona do tego pokazuje błąd przeladowanie czyli jak we wszystkich innych tematach. Ma ktos jakiś pomysl? A4 b5 1.9 tdi pd. 2000r AJM kombi

Jeszcze jedna sprawa jak trzymam jedne obroty to cos mi stradznie gwiżdże.

Edytowane przez NorbertP1908
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jakiś przewód nie szczelny lub przeplywomietrz do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zrobić logi dynamiczne wszystko masz w dziale diagnostyka vag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził czy dobrze masz podpięte wszystkie podcisnienia sterujące turbina... Bo po tym co piszesz ja obstawiam że geometria w turbo stoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria stoi w nowym turbo? Sztanga chodzi tylko logow jeszcze nie robiłem ale postaram sie zrobic jak najszybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko wrozyc ale sprawdz przede wszystkim weze podcisnienia, nieszczelnosc w dolocie,n75....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość sprawdzenia czy n75 dziala poprawnie?

Zastanawia mnie jeszcze ten tajemniczy swist/gwizd przy jezdzie na stałych obrotach podobno bylo tak przed wymianą turbo, moze byc to zwiazek z tym trybem awaryjnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz nieszczelny dolot i będzie świstać, a n75 sprawdzić możesz podpinając wakumetr zamiast gruszki, jednocześnie logując grupę 11BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym obstawial ze sztanga stoi. U mnie było to samo bo na odwrót podpialem przewody przy n75 :)

I też miałem błąd przeladowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie wezyki całe, niestety nie moge zrobić logow dynamicznych gdyż bateria wytrzymuje mniej niż. 5 min...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jakiś spotów w twojej okolicy aby ci ktoś pomógł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jakiś spotów w twojej okolicy aby ci ktoś pomógł

są , było wczoraj podjechać , akurat też mam ajm więc pewnie byśmy pomogli ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamienilem czujnik n75 z n18 i smiga ale nadal gubi moc lecz ją wgl ma moze to byc kwestia ze n18 pracuje w innym zakresie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są bliźniacze zaworki, choć jest minimalnie inne wysterowanie, ale tego byś nie odczuł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są bliźniacze zaworki, choć jest minimalnie inne wysterowanie, ale tego byś nie odczuł ;)

czyli moge wsadzic n18 zamiast n 75?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 odpowiada za turbo a N18 za egr zamienić można w celu diagnozy lecz zaworki maja inna reakcje na sygnał. Sprawdzić można przez logowanie grupy 11 dla n75 lub grupa 3 dla n18, obroty się podniosą a zaworek będzie cyklicznie pracował. Skoro coś syczy to doładowanie gdzieś ucieka.

Pisz na pw opisze ci jak to posprawdzać lub jeśli masz blisko to zapraszam do siebie lub na spota do minska owinienem pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 odpowiada za turbo a N18 za egr zamienić można w celu diagnozy lecz zaworki maja inna reakcje na sygnał. Sprawdzić można przez logowanie grupy 11 dla n75 lub grupa 3 dla n18, obroty się podniosą a zaworek będzie cyklicznie pracował. Skoro coś syczy to doładowanie gdzieś ucieka.

Pisz na pw opisze ci jak to posprawdzać lub jeśli masz blisko to zapraszam do siebie lub na spota do minska owinienem pomoc.

chetnie bym podjechal tylko nie mam kiedy za bardzo :/ a teraz mam jeszcze 1 problem zrobilem zaworki tak jak powinny byc i wgl nie ma .... I jest pilna sprawa od n18 odchodzi rozdzielacz na 4 przewody i 1 mam nie podpiety. Nie mam bladego pojęcia gdzie on byl a na schemacie polaczenia podcisniena nie widzę tego ;/ prosze o pilna pomoc auto musi jeździć ;(

N75 odpowiada za turbo a N18 za egr zamienić można w celu diagnozy lecz zaworki maja inna reakcje na sygnał. Sprawdzić można przez logowanie grupy 11 dla n75 lub grupa 3 dla n18, obroty się podniosą a zaworek będzie cyklicznie pracował. Skoro coś syczy to doładowanie gdzieś ucieka.

Pisz na pw opisze ci jak to posprawdzać lub jeśli masz blisko to zapraszam do siebie lub na spota do minska owinienem pomoc.

co do syczenia, to gwiżdże ale tylko jak jade ze stała prędkością i przy delikatnym dodawaniu gazu, jak dam do dechy to nie az do stalej prędkości i tak w koło
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam. Jestem w pracy a schematy mam w domu wiec nie mogę podejrzeć ale z tego co pamiętam to w układzie nie ma czwornika, są jedynie trójniki. Wydaje mi się ze przed n18 jest trójnik zasilania na klapę gaszaca (w ajm juz chyba jest). Jutro podesle ci schemat. Aby uruchomić auto zaslep poprostu przewód i będzie ok, do zwyklej pracy potrzebny jest tylko n75 reszta może być zaślepiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...