Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżenie przodu talerzykami sprężyn od A4 B5


Pawel88ST

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, TaysoN_Wwa napisał:

Do S4 B7 też takie cudo wcisnę?

Z tego co wiem zawias 1BD

Jak się dowiesz to daj znać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, TaysoN_Wwa napisał:

Do S4 B7 też takie cudo wcisnę?

Z tego co wiem zawias 1BD

Nie widze przeszkód. Amorek wygląda identyko jak ten w 1bv wizualnie :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy talerzyki można zmieniać tylko w oryginalnych amortyzatorach czy wszystkich ?

mam założone sachs razem z pro kit, dużo studiowałem przed założeniem, dużo osób zapewniało ze siądzie a siadło jak sie pewnie domyślacie :o

stad moje pytanie czy w tych moich tez mogę cos wskórać talerzykami? 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies ktoś pisał, że te talerzyki nie pasują na zamiennik ori ale nie pamiętam czy to było sachs czy monroe. czekaj na kogoś kto napisze z własnego doświadczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tomek096 napisał:

Mam pytanie, czy talerzyki można zmieniać tylko w oryginalnych amortyzatorach czy wszystkich ?

mam założone sachs razem z pro kit, dużo studiowałem przed założeniem, dużo osób zapewniało ze siądzie a siadło jak sie pewnie domyślacie :o

stad moje pytanie czy w tych moich tez mogę cos wskórać talerzykami? 

Pozdrawiam :)

Sachs pasuję i KYB :)

Prowadzę właśnie rozmowę z kolegą @witold2452 o problemie jaki u niego wystąpił po założeniu talerzyków z b5 do nowch amortyzatorów Sachs. Warto zwrócić u siebie uwagę na ten ewentualny problem. Być może ktoś miał podobne objawy ? :)

Pozwolę sobie zacytować kolegę z jego tematu:

W dniu 27.11.2018 o 22:19, witold2452 napisał:
$Wykonane modyfikacje$

*Amortyzatory przód i tył  S-line 1BE Sachs,

*Talerzyki amortyzatora przód od b5  (25.03.2019 -Powrót do oryginalnych talerzyków, powód? Strzały przy maksymalnym energicznym skrecaniu kierownicą tylko w warunkach tj. parkowanie auta itp.)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości, te talerzyki miałem założone na 1BV, amorki zmieniałem na nowe 1BE sachs i miałem nadzieje, że to minie, nic bardziej mylnego :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dałeś podkładki gumowe te co były na poprzednich, ori talerzykach? 

Obróciłeś tymi zagięciami w stronę silnika ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, próbowałem wszystkiego, brakowało siły do wymyślania, co może być nie tak :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, witold2452 napisał:

Uwierz mi, próbowałem wszystkiego, brakowało siły do wymyślania, co może być nie tak :D 

A powiedz jeszcze czy były to talerzyki nowe czy używane ?

jest sklep który oferuje talerzyki b5, 28zl sztuka nowe. 

52DB9F60-F212-4314-9F7E-83986CB575BE.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne jest to, bo w naszych Audi kolumna nie jest skrętna... 

Talerzyki też mam nowe KYB SG700 i nie mam żadnych objawów:

https://aparts.pl/partscatalogue/sg-700-kyb-sprezyna-talerzowa,11-SG~6700-0085-01300--KYB~1SG~6700.aspx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Talerzyki używane, ogólnie dziwna sprawa, ale wszystko wróciło do normy jak założyłem oryginały :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamil-vag napisał:

Talerzyki też mam nowe KYB SG700 i nie mam żadnych objawów

A na jakich amortyzatorach zmieniałeś talerzyki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.05.2019 o 00:01, kamil-vag napisał:

 Na ori Monroe. 

Może tu jest problem, bo kolega na zamiennik Sachs ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla potomnych: numery talerzyków KYB SG-700, wrzucę na przód, lewa strona amor KYB z prawej ori, zobacze co z tego wyjdzie, nie spodziewam się rewelacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przy wymianie samych talerzyków na amorach z przodu zmieniać odboje z 94 mm na 85 mm ?? Czy ma to sens jeśli obniżenie rzeczywistej wysokości to ok. 1,5 cm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie skracasz amortyzatora, tylko obnizasz osadzenie sprężyny, jak wsadzisz dluzszy odboj to zaraz go rozwali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2019 o 18:52, kamil-vag napisał:

Przecież nie skracasz amortyzatora, tylko obnizasz osadzenie sprężyny, jak wsadzisz dluzszy odboj to zaraz go rozwali... 

obniżając osadzenie sprężyny skracasz skok amortyzatora stad pytanie czy wstawiać krótszy odbój np; 85 mm, ten który jest ma  94 mm i czy nie zostanie uszkodzony w przeciągu kilku miesiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...