Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżenie przodu talerzykami sprężyn od A4 B5


Pawel88ST

Rekomendowane odpowiedzi

No i juz jestem po wymianie, foto wrzucę jutro :-P a dzis chcialem sie z wami podzielic doswiadczeniami jak to wszystko wyglada,

Do wczoraj smigalem na setupie ori 1ba + eibach pro kit,

z przodu do blotnika miałem po 65,5mm

tyl- prawy 63,6. Lewy 64

Dzis wymienione zostaly amorki na ori 1be, talerzyki i gumy sprezyn z tylu

Aktualnie samochod stoi tak :

Przod 63,7

Tyl 64

W baku 1/4 ON

:-D

Takze zakladac i sie nie zastanawiac ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkladki... Te gumy co na nich sie mocuje sprezyny, u mnie stal krzywo i z lewej strony byly wygniecione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiecane fotki :) Przepraszam ze tak długo zwlekałem .... Weekend :decayed:

Stage 1. Eibach+amorki 1ba przód 65,5mm Tył około 64mm

DSC_0206.jpg

DSC_0207.jpg

DSC_0208.jpg

DSC_0210.jpg

DSC_0211.jpg

DSC_0213.jpg

DSC_0246.jpg

DSC_0252.jpg

Stage 2. Eibach+ amorki 1be +talerzyki z b5 ; Przód 63,7 Tył 64mm przy 1/4 baku

DSC_1281.jpg

DSC_1282.jpg

DSC_1283.jpg

DSC_1284.jpg

DSC_1286.jpg

DSC_1289.jpg

DSC_1290.jpg

DSC_1291.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło dobrze tylko coś mi popiskuje z przodu :kwasny: zaraz szlak mnie jasny trafi z tym wszystkim,

jak na postoju uginam auto to niczego nie słychać a jak jadę po nierównościach to słychać jak by gdzieś metal o metal się ocierał;/

A jeszcze z tyłu były zakładane nowe gumy pod sprężyny i geometrie chciałem zrobić, to się nie da ustawić bo śruby zaje***e i mam na prawym kole 30min zbyt zbierzny ;/

Jutro pewnie będą chłopaki cieli śrubę :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłeś teraz na zbieżności i pomierzyli... wyszło coś nie tak, że trzeba przestawiać? czy wiedziałeś już wcześniej, że zbieżność jest do robienia (a po wymianie talerzyków też)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienialem amortyzatory przód i tyl dodatkowo, przód był rozebrany na czesci pierwsze bo wahaczy nie dalo sie wybic a z tylu sprezyny byly wyjmowane bo gumy pod sprezynami wymienialem, i dlatego się to wszystko rozjechalo, ogólnie po wymianie talerzykow widzę taki problem ze jak się podniesie samochód na podnośniku i się koło na maxa opusci to sprężyna jest za krótką i wypada z górnego mocowania tego gumowego, dzieje się tak na springach eibacha, na ori pewnie nie ma tego problemu.

Także teraz to nawet ściągacza do sprężyn nie potrzeba żeby ją zdjąć z amora. Nie wiem czy to ma wplyw na właściwość jezdne... Pewnie nie bo przecież tym samochodem nie skacze :-P

Jak udalo Ci się wyjąć same amorki bez ruszania wachaczy i drazkow i masz zawieszenie 1be to geometria się nie zmienila raczej, a nastawy też zostają te same, ja przeszedłem z 1ba na 1be więc i nastawy sa inne, ogolnie to powinienem je mieć zmienione 1,5 roku temu jak zmienilem same sprezyny ale nikt mi nie powiedzial o tym ani nie doczytalem sam... Teraz juz wiem wiec robie tak jak trzeba ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło dobrze tylko coś mi popiskuje z przodu :kwasny: zaraz szlak mnie jasny trafi z tym wszystkim,

jak na postoju uginam auto to niczego nie słychać a jak jadę po nierównościach to słychać jak by gdzieś metal o metal się ocierał;/

A jeszcze z tyłu były zakładane nowe gumy pod sprężyny i geometrie chciałem zrobić, to się nie da ustawić bo śruby zaje***e i mam na prawym kole 30min zbyt zbierzny ;/

Jutro pewnie będą chłopaki cieli śrubę :facepalm:

kolego mam ten sam objaw, po kilku dniach od wymiany zaczęło coś popiskiwać tak jakby metal o metal i też na nieróWnościach i to tylko z lewej strony, POMOCY :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Novy weź sprawdź czy jak delikatnie dotkniesz hamulca czy piski ustaja, bo u mnie wydaje mi się ze tak, więc po niedzieli będę szukał problemu przy hamulcach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przypadkiem nie podgięliście osłony metalowej tarcz?

ona jak ociera też daje objaw metalicznego szurania, no i nie musi być tego słychać cały czas.

ja macie alumy przez które da się przeciągnąć rękę (albo połóżcie się pod auto nawet bez dźwiganai), odegnijcie osłonę....

- to częsty przypadek szurania metalicznego po jakimkolwiek grzebaniu przy zawieszeniu :wink:

Edytowane przez tygrysek83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tygrysek dzięki za podpowiedź, z tyłu osłona trochę obcierała, ale okazało się że z przodu klocek do końca nie chciał odbić i popiskiwał :)

U mnie narazie zastała cisza... miejmy nadzieję ze tak już zostanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przód usiadł ekstra :) do eibacha jeszcze 1 może 1,5cm.. teraz tył leciutko wyżej ale jak ktoś wsiada z tyłu to jest wiadomo tył siada, więc już nie koryguje tyłu zostałe na samych springach. temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292286-rodzynek-a4-b7-20-tdi-brd-quattro-nowa-baza-do-modow/page-8#entry4499385

2w1woy1.jpg

2znmq79.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Podepne sie do tematu bo mam podobny problem tylko w "drugą strone" :) .Więc tak: [b6 AWX] 2002 autko ponoc fabrycznie obniżone na fabrycznych amorkach niestety nie robilem zdj ale wygląda jak u kolegi Tygrysek 83.O co chodzi:założyłem dystanse 2,5 kolo fajnie wyszło praktycznie równo z błotnikiem ale jak juz siądzie ktos z tyłu jazda po dziurach czy po nierównościach kończy sie obcieraniem raz z lewej raz z prawej i nie wiem czy lekko podniesc tył załozyc jakies podkładki czy sztywne gumy lub spręzyny zmienic?Kolega który sprzedaje zawieszenia powiedział mi ze praw fizyki sie nie oszuka lepiej przetoczyc dystanse jakies 0,3-04mm i koło schowa sie delikatnie i powinno byc lepiej.Szczerze to szkoda mi troche bo na tych dystansach naprawde fajnie się prezentuje.Podpowie ktoś coś?

A dodam jeszcze ze stoi na felgi 17 oponki nowe kupilem 2 miechy temu DAYTONA 225/17/45 przez te ocierki zbiera mi oponę pod nadkolem

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mysle ,ze najrozsądniejsze i najtańsze rozwiązanie a kombinowanie ze spręzynami pomoże cuś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprężyny nic nie pomogą bo jak zapakujesz się na wakacje to będziesz tarł, jeżeli masz et45 to dystans 17mm na 100% jest OK i nic się nie dzieje, po zastosowaniu takiego dystansu masz et28 i to jest chyba max co można zrobić bez naciągu i twardych odboi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie krótkie rozpisanie :)

felga org audi z P: et 43 T:et 43
dystans p10m t13m et33 et 30
dystans p13m t15m et30 et 28
dystans p13m t17m et30 et 26
dystans p13m t20m et30 et 23

róznica osi 5mm przód szerzej.

Ja mam z przodu obecnie 8J et 30 z tyłu 8J ET 22 i nie obciera, ale nie jechałem jeszcze w 5 osób z bagażami. Kupiłem felunek DTm et 43, i z tyłu będzie ET23 z Przodu et30 i po wyliczeniach wychodzi ze z oponą 225/40/18 będzie cacy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...