Skocz do zawartości
IGNOROWANY

chip a turbo od awx


LORD DIABLO

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie majac chipa na seryjnych gratach gdybym chcial zmienic turbo na wieksze od awx musze robic korekte programu czy tak mozna jezdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna pewnie jechac ale nie bedzie takiego efektu jak bys oczekiwal. A wieksze turbo to i od razu tip by sie przydal dp i chlodzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie do tej turbiny tip. Jedynie co to jakiś dolot zrobić wywalić kata i wszystko w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie majac chipa na seryjnych gratach gdybym chcial zmienic turbo na wieksze od awx musze robic korekte programu czy tak mozna jezdzic?

mozna jezdzic ... choc logi dynamiczne po zamontowaniu wiekszego turbo wskazane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie majac chipa na seryjnych gratach gdybym chcial zmienic turbo na wieksze od awx musze robic korekte programu czy tak mozna jezdzic?

mozna jezdzic ... choc logi dynamiczne po zamontowaniu wiekszego turbo wskazane

nie mam juz katalizatora tylko rure przelotowa dolozylem tez kolektor od awx chcialem jeszcze wieksze turbo i pytam czy ktos po chipie zakladal turbo awx czy jest roznica jakas lepiej wstaje z dolu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli juz to moze wstawac gorzej .... Bez korekty pod nowe turbo roznicy na plus nie odczujesz ....

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak trafisz na zdrowe awx to będzie wstawać z dołu lepiej niż seryjne afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłączę się do tematu. W moim afn padło turbo i założyłem turbo od ajm i trochę za późno wstaje. Turbo jest po regeneracji i wstaje ok 2400 obr i teraz mam pytanie czy potrzebny jest teraz program czy lepiej trochę gruchę od turbo skręcić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo w AFN i AJM to jedna chwała. Widocznie geometria źle ustawiona...albo inny problem jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślisz że mało razy się z tym spotkałem po regeneracji :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz wystarczy mi sztange wyregurlować, a ogranicznika nie ruszać tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw i sztangę i ogranicznik tak jak był przed regeneracją, pewnie ogranicznik wystawał 2 zwoje a sztanga 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da rady ustawic samemu kazdy rdzen ma inny kat otwierajacy geometrie jak ustawi na stara to nic nie da wazne aby gruszka pompowala 0.6 mm bara a zderzak od geometri to lepiej ustawic na przeplywowce aby ruszal jak nalezy bo na oko to wiesz co mozna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja lubię posłuchać teoretyków, każdy ma przepływówkę w domu to fakt

gdy turbo jest już na aucie wystarczy mieć tylko vaga by ogranicznik ustawisz, trochę żmudna zabawa ale da najlepszy efekt, na stole ja przynajmniej wspomagam się endoskopem bo nie posiadam owej przepływówki, a sztanga to jest dużo prostsza metoda, z dokładnością do 0,1mm można to ustawić jak należy, możesz skrócić sztagnę, kładziesz gruszkę na swoim miejscu, dociskasz palcami i drugą ręką sprawdzasz czy jest luz na bolcu na dole, jak jest wydłużasz sztangę o pół obr i znowu sprawdzasz czy już nie ma luzu, jak nie ma możesz zostawić, tym sposobem masz w max pozycji bolec na dole i za razem sztanga nie jest zbędnie napięta w pozycji wyjściowej, jeżeli już jest grusza stara i ma słaba sprężyna można wydłużyć by 1mm gruszka odstawała nad wspornik i po dokręceniu będzie zawsze z większa siła działała, kolejne a zarazem najważniejsze to wakuometrem spr w trakcie 011bs czy jest 0,75 nie mniej

o moje oczy się nie martw, a swoje może nie mecz czytaniem tych teoretycznych bzdetów w necie bo z takim podejściem żadnej turbiny dobrze nie ustawisz bez super sprzętu ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztangą nic nie ustawisz tylko zderzakiem

garażowe patenty stosuj u siebie

Edytowane przez adifek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się, sztangą nic nie ustawie o ile jest ustawiona prawidłowo, zderzakiem też nic nie ustawie jeżeli jest prawidłowo ustawiony, ale to nie koniec zabawy by turbo wstawało o te 200-500obr szybciej i bardziej stabilnie trzymało ciśnienie ;)

zakład który powinien się na tym znać czasem ustawia to bez pojęcia w swoim garażu, no ale cóż garaż garażowi nie równy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...