miron78 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Ruszamy standardowo piątek godz. 9.00 (z Knurowa- Orlen) i spotykamy się wspólnie 9.20 w Katowicach (Parking Gosport)Wspólny wyjazd Piątek 9.30 Katowice 3Stawy Parking KFCKto się pisze i będzie na zbiórce a kto na pewno leci sam w inny dzień lub o innej porze ? 1. Miron - Knurów 2. Szymeniu - Knurów 3. Diman - Knurów 4. Tomi - Knurów Edytowane 18 Marca 2015 przez miron78
!Grześ Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Z tego co mi wiadomo (kwestia dogadania się) to będziemy lecieć w Piątek ale około południa na 3-4 samochody ... spotykamy się w Żorach (miejsce do dogadania się) i ruszamy za kolegą Ryszardem przez Słowacje (Nie znam się,podobno dobra trasa )
MAJKI Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Ja tam lece z Tobą tylko muszę jakiś transport załatwić na tą 9.00 do Knurkowa
Pucek Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Jak wiadomo, ruszam z knurkowa na krzywy ryj czyli nie swoim autem:)
miron78 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 ok - czyli zabieram Majkiego i Pucka - jak się nie mylę to Mańka też Ps. Majki jak chcesz to wsiadaj do fury i zostawisz ją u mnie w garażu
dydo85 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Ello :-) no ja jadę lecz jeszcze nie wiem dokładnie co i jak...
miron78 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 w tym roku mamy rekordowo małą ilość aut i osób
MAJKI Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Ja jeszcze zobaczę jak z tym dojazdem do Ciebie bo jak bedzie ciężki weekend to jak ja w niedziele potem wsiądę do swojego
Majkel Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 Tak jak gadaliśmy Miron, będę na pewno, ktoś mnie tam przytransportuje do Knurowa