Skocz do zawartości
IGNOROWANY

alternator?


Cycu87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moj problem polega na tym ze od wczoraj swieci mi kontrolka ładowania za chiny nie chce zgasnac, ale najdziwniejsze jest to ze samochod pali od strzala! Wiec cos mi tu nie pasuje.. Dodam ze mam do wymiany napinacz paska alternatora (postukuje i ma luz) moze to jest przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka świeci bo nie ma ładowania,

samochód będzie odpalał dopóki aku się nie rozładuje

napinacz nie ma z tym nic wspólnego

Edytowane przez darko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic jeszcze z tym nie robilem, nie mam pojecia jak sie za to zabrac bo elektryka w samochodzie to moj slaby punkt ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam całkiem niedaleko do Ornontowic jak za bardzo namieszasz to zawsze mogę podjechać:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to jesli bedzie potrzeba to wiem do kogo napisac. Od czego zaczac sprawdzanie tej migajacej kontrolki?

Panowie, po przegazowaniu lampka gaśnie dowiedziałem się z pewnego źródła że mam do wymiany regulator napięcia w altku, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli regulator jest padniety to wychodza pomiary rzedu np 11,4 ? Oczywiscie na zapalonym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ok. 11V to wcale nie masz ładowania, powinno być troche ponad 14V. Podłącz miernik i przegazuj skoro Ci gaśnie kontrolka wtedy sprawdz czy ładowanie sie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegazowalem kontrolka zgasla, ale ladowanie sie nie poprawilo.. Nadal 11 cos bylo, dzisiaj wracajac do domu ze sklepu, zaczal mi wariowac caly licznik, pokazala sie kontrolka abs pozniej wskazowki sie zacinaly, co jest grane?! Kontrolka teraz juz caly czas swieci tzn mryga.

Edytowane przez Cycu87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie mogąbyć skutki braku ładowania, tzn sterowniki dostają za niskie napięcie i wariują. Swoją drogą jaki Ty tam masz akum bo jeździsz juz tak jakis czas :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no akuś już całkiem padł, dzisiaj samochod ani me ani be.. dzisiaj kupie ten regulator napięcia i wymienie, myśle że wszystko wroci do normy..


regulator wymieniony, wszystko wróciło do normy ;) temat można zamknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie.. Wczoraj spotkala mnie bardzo dziwna sytuacja. Jechalem samochodem wszystko cacy dzialalo, zadna kontrolka nie swiecila, nastepnie samochod stal okolo 6 godzin i jak po tym postoju samochod zapalilem to teraz nie umiem sobie przypomniec czy kontrolka sie juz palila, czy zapalila sie po wlaczeniu ogrzewania tylnej szyby.. Gdzie szukac przyczyny?

Dodam ze nie mam wcale ładowania.. moze to wina komutatora czy jak to sie tam zwie, ma on w jednym miejscu przetarcie juz do takiego jakby bialego, jakby caly ten pierscien w tym miejscu byl juz wytarty, a i szczotki iskrza jak pracuja po komutatorze tak powinno byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, wymiana regulatora, to było tylko chwilowe rozwiązanie. W Twoim przypadku pierścień komutatora jest zajechany i alternator nie dostaje napięcia wzbudzenia i masz wtedy brak ładowania. Wymiana regulatora dała poprawę na chwilę, bo w nowym regulatorze miałeś nowe szczotki, które trochę lepiej dociskały do komutatora ale już się podjechały i znów masz to samo. Niestety altek na stół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...