Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompa wspomagania maglownica b5 2.6


timon19

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy mam problem z chyba pompą wspomagania. .Moje audi od pewnego czasu cichutko wyło przy skrętach zaczęło się to około półtora miesiąca temu. Ale wszystko było ok, lekko się kierownica kręciła normalnie, oprócz tego delikatnie słyszalnego wycia żadnych objawów innych nie zaobserwowałem aż do przedwczoraj. Mianowicie będąc na wyjeździe poszedł mi olej/płyn hydrauliczny. Ponieważ samochód stał na parkingu została plama. Sprawdziłem ten płyn odrazu i było jeszcze minimum a że do domu miałem 15 km postanowiłem zjechać. Kierownica już ciężko zaczęła się obracać. Rano zobaczyłem że olej wyciekł nie tak jak sądziłem z któregoś z przewodów od zbiorniczka (który nawiasem mówiąc lekko się pocił) tylko z maglownicy pod uszczelką z lewej strony. Wyjąłem ją (zeszło z 6 godzin bo zabawy przy tym co niemiara no, ale udało się jakoś) i kupiłem używaną, którą odrazu założyłem, co zajęło mi chyba nawet jeszcze dłużej bo tam idą 2 śruby od przewodów których ni w ząb na szybko nie da sie odkręcić a co dopiero przykręcić z innymi elementami też za kolorowo zresztą nie było . No ale po tych wszystkich 2dniowych operacjach jest wszystko na swoim msc. poskładane do do kupy. Ale wycie pozostało, i jest tak: czasem wyje bardzo głośno kierownica chodzi normalnie lekko, a innym razem wogóle nie wyje ale kierownica kręci się cieżko a jeszcze innym razem wogóle nie wyje i kręci się normalnie lekko. Moje pytanie brzmi czy możliwe żebym zatarł pompe wspomagania?? Teraz żadnych wycieków nie ma maglownica wydaje się być w porządku. Czy możliwe że nie odpowietrzyło się to wszystko jakoś dokładnie?? A może trzeba to jakoś odpowietrzać nie wiem przewód jakiś zdjąć, zalać płynem czy coś?? Ma ktoś z Was jakiś pomysł i może mi coś podpowiedzieć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sama pompa nie cieknie?
pasek nie jest luźny nie ślizga?
jaki płyn wlałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlałem atf czerwony, pasek nie był luźny, pompa nie ciekła. Sprawa można powiedzieć że rozwiązała się sama :). Zostawiłem samochód na całą noc i sporo płynu weszło jeszcze w układ odpaliłem rano i wszystko jak na razie śmiga dobrze a więc chyba zamykam ten temat a przyczyną był zapowietrzony układ wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do audi powinien być wlany zielony, mineralny najlepiej febi
zły płyn też może mieć wpływ na niepoprawne działanie układu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...