Skocz do zawartości
IGNOROWANY

'98 AFN notlauf - prośba o analizę logów dynamicznych


a4ek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjentem jest AFN z 98 roku, często wpada w notlauf - niezależnie od prędkości (choć zazwyczaj odcina go powyżej 100km/h) i obrotów (raz ciągnie do 4000 tys obrotów i jest OK, a raz dojdzie do 3000 tys i odcina). Prośba, gdyby ktoś mógł zerknąć i wydać osąd co w pierwszej kolejności powinno iść na stół, bo jazda autem w takim stanie to istna męczarnia.

Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_209038.html
Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_209039.html
Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_209040.html

Z góry dzięki za pomoc.

Arek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pacjentem jest AFN z 98 roku, często wpada w notlauf - niezależnie od prędkości (choć zazwyczaj odcina go powyżej 100km/h) i obrotów (raz ciągnie do 4000 tys obrotów i jest OK, a raz dojdzie do 3000 tys i odcina). Prośba, gdyby ktoś mógł zerknąć i wydać osąd co w pierwszej kolejności powinno iść na stół, bo jazda autem w takim stanie to istna męczarnia.

Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_209038.html

Grupa 003, 004, 008: http://vaglog.pl/log_209039.html

Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_209040.html

Z góry dzięki za pomoc.

Arek

wyczyszczenie turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włącz sobie gr 11 bs i zobacz skok sztangi ma być około 2 cm jak nie ma turbina do czyszczenia i jak byś czyścił turbo to katalizator ze środka wyrzuć będziesz miał spokój z turbo oczywiście jak będziesz jezdził dynamicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info zwrotne - w przyszłym tygodniu mam zamiar zabrać się za czyszczenie turbo i kolektora. Skok sztangi rzeczywiście jest mały, na pewno to nie są 2 cm, zatem mam nadzieję, że ten zabieg przywróci audicy ducha.

Czy czyszczenie EGRa ma sens? Tzn myślałem o tym, żeby wrzucić go do miski z naftą na kilka h i później dobrze przeczyścić/przedmuchać - chyba, że to robota na darmo. Od razu uprzedzam, że nie chciałbym wywalać całkowicie EGRa, wolę mieć trochę ciszej w aucie, zwłaszcza, że AFN do najcichszych nie należy :)

Goldi,

Czy po wywaleniu kata auto będzie głośniej chodziło? Czy to nie ma wpływu?

Edytowane przez a4ek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo ci ładuje tyle co moje brd :kox:

oprócz tego co wyżej,to wywal ten egr i kata (przy okazji wypal sobie kolektor i audiczka bedzie oddychać świeżym powietrzem :wink: )

głośniej nie bedzie! nawet jak wytniesz do tego środkowy tłumik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wywaleniu katalizatora zostawiasz puszkę będzie słychać fajny gwizd turbiny wywalilem już trochę katalizatorów klubowiczom i nikt nie narzeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez kata też może być istna cisza np. na hybrydzie awx, dopiero przy 1,7bara da się usłyszeć że jednak turbo pracuje ;)

oprócz ogarnięcia turbo spr też dolot czy szczelny

Edytowane przez ciahciah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...