alberto1233 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam wszystkich . Chciałbym prosić o pomoc w temacie. Mianowicie. Mam kilka problemów. Wszystkie pojawiły się po zmianie opon na letnie. Wcześniej jeździłem na tych samych letnich i wszystko było ok. Problem pojawił się gdy po zimie znów zmieniłem na letnie. Mam kilka problemów. 1 przy prędkości powyżej 120 auto zaczyna bic. A raczej kierownica oraz czuć je nawet na pedale gazu. (Oraz czuć je na całym aucie) 2 podczas prostowania ze skrętu w zakręcie kierownica nie chodzi płynnie. Raczej są to słynne przeskoki. Takie jakby bicie podczas prostowania. . Jeszcze drży mi naciąg paska od pompy wspomagania. Czy jest on do wymiany ? Przy skręcie kierownica działa ona nieco ciężej oraz pasek od pompy piszczy . Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Koła letnie masz pewnie duzo szersze od zimowych i dlatego kiera ciężej chodzi, pasek slizga sie z tego samego powodu i pewnie masz napinacz wielorowkowca do wymiany (droga sprawa). Co do bicia to co tu myśleć jedz wyważyć koła i powinno być ok, 50zł nie majątek ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alberto1233 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Właśnie dziś mam zamiar jechać na wyważenie . Owszem mam trochę szersze opony. Pewien znajomy mechanik powiedział mi ze może to być też element zawieszenia ze bije. Oraz ściąga auto Właśnie dziś mam zamiar jechać na wyważenie . Owszem mam trochę szersze opony. Pewien znajomy mechanik powiedział mi ze może to być też element zawieszenia ze bije. Oraz ściąga auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazek 1.9 5 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Sprawdz wachacze drążki kierownicze i amory mi tak pływał to amory i stabilizator miałem sieknięty .. dodatkowo zrób tamte usterki co pisałeś powinno być git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Wyważyłbym koła. Jak po wyważeniu dalej będzie bić to sprawdził pierścienie centrujące. Jeśli nie są luźne szukałbym przyczyny w luzach w zawieszeniu... Daj znać po wyważeniu kół czy problem ustąpił. Edytowane 20 Marca 2015 przez azure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alberto1233 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Jeśli chodzi o pierścienie to o których mowa ? O tych na piascie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman 4 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 popatrz po rantach (od wewnątrz też) czy na pewno nie skrzywiłeś felg przed sama zmianą na zimowe.. może jak już trzeba było wolniej jeździć, to wpadłeś w dziurę i nawet nie miałeś tej świadomości, że bije od 120 ja bym jeszcze sprawdził powierzchnię przylegania piasta-felga i przeczyścił jeśli miałbym pewność, że są proste.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Pierwsze co to wyważenie przy biciu i ewentualnie zbieżność przy ściaganiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alberto1233 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 wiec tak . wyważyłem koła i bicie zniknęło . felgi są proste. nie ma oznak uszkodzeń ani od srodka ani na piastach przy aucie. problem sie rozwiązał auto nie trzesie kiera chodzi płynnie w zakretach . problem pozostał mi tylko z napinaczem paska wielorowkowego . mianowicie drży i wydaje denerwujacy odgłos ;/;/ obiło mi sie o uszy ze moze to byc wina łożyska w alternatorze czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Zdejmij pasek i zobacz w jakis stanie jest napinacz i rolka nastepnie zobacz jak kreci sie sam alternator i pompa, bedziesz wiedział co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się