marcin4x4 47 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam Pytanie teoretyczne, chce zwiększyć możliwości układu wydechowego, trochę poprawić jego brzmienie itd. a jednocześnie nadal być legalnym i spełniać homologacje. Czy To w ogóle jest wykonalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SA1YAN 0 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Na pewno ale musisz wybrać taki by nie przekraczał normy - 93 dB w przypadku samochodu z silnikiem zapłonem iskrowym (jednostki benzynowe) - 96 dB w przypadku samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym (jednostki wysokoprężne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Nie pytam o tłumiki tylko o kompletny układ wydechowy, co z katalizatorem, DPF'em itd. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Aby były spełnione normy to i kąt i dpf muszą być i to nie zatkane. Niestety . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman 4 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 jest ryzyko, jest zabawa, niestety.. ale dopóki wydech nie drze japy, ryzyko kontroli / zabrania dowodu jest przecież znikome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) No tak z jednej strony skoro tylu jeździ bez katalizatorów to po co się przejmować, z drugiej strony zawsze o jednego truciciela mniej. Coś mi się nie chce wierzyć że się tego nie da zrobić, nie każdy toleruje wieś tuning. Edytowane 22 Marca 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 jak chcesz być głośniejszy to może przepustnica na wydech ,ale z brzmieniem to różnie wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Nie chce być głośniejszy (gdzie ja to napisałem?) tylko chce zwiększyć wydajność (macową), zmiana brzemienia to efekt uboczny. Znalazłem katalizator euro 5 na 3'' ale jego wydajność jest deklarowana tylko do 250 koni. Edytowane 23 Marca 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BananMczop 0 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 jak to jest z tą przepusticą wydechu w tdi? nie jest to szkodliwe dla silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 jak to jest z tą przepusticą wydechu w tdi? nie jest to szkodliwe dla silnika? nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się