Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzeglo 1.8t


Marcin850527

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, DivaynEays napisał:

u mnie w AVJ i w wielu innych zadnej tulejki nie ruszalem.a 

A ja w avj przy zostawieniu ori dwumasu musiałem skracać wielowypust na tarczy o kilka mm. Z resztą pisało też o tym kilka osób. Wymieniając komplet z dwumasem od awx nie ma problemów w ogóle. Z palca sobie tego nie wyssałem. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, przem8 napisał:

A ja w avj przy zostawieniu ori dwumasu musiałem skracać wielowypust na tarczy o kilka mm. Z resztą pisało też o tym kilka osób. Wymieniając komplet z dwumasem od awx nie ma problemów w ogóle. Z palca sobie tego nie wyssałem. 

a jakiej firmy sprzeglo montowales ? LUK ? 

AVJ i AWT maja chyba wspólnie inny dwumas niz seria 1.8t BXX i mozliwe ze tu jest haczyk :) 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, soul87 napisał:

jakiej firmy sprzeglo montowales ? LUK ? 

Teraz był włożony sachs. Przed tym, jakieś cztety lata, był zmieniany cały zestaw z dwumasem na taki od avj Luk ale była wada fabryczna tarczy sprzęgłowej, która objawiala się co raz czestszym piszczeniem przy zasprzęglaniu i już zdecydowalem się na zestaw samego sprzegła od awx. 

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy takie zestawy podejdą bez większych problemów? Pacjent to 1.8t Q bfb ze swapem szkyni GFE 6B
 

ALLEGRO.PL

Kup teraz z Warszawa - ORYGINALNE SPRZĘGŁO + KOŁO DWUMASOWE LUK 600005800, na Allegro.pl, za 1259 zł w kategorii {Układ napędowy} - {Sprzęgła}. Opinie i recenzje czy warto kupić ofertę...

 

WWW.SPRZEGLO.COM.PL

Zestaw sprzęgła z kołem dwumasowym SACHS 2290 601 032 do AUDI A4 (8E2, B6) 1.9 TDI 116KM/85KW - Oryginalne Sprzęgła i Koła Dwumasowe do 50% Taniej - Wysyłka Gratis w 24h - 100% Klientów...

 

Czy też lepiej wymienić samą zostawić oryginał z BFB i zakuć w kewlar?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Też stoję przed pewnym wyborem w moim B6 1.8T Quattro BFB kończy się sprzęgło z dwumasa i teraz pytanie czy kupować komplet sprzęgła z dwumasa BFB i tarcze w Kevlar czy zrobić inny zabieg ??

Planuję w niedalekiej przyszłości podnieś moc pod 240km 

Edytowane przez Jarkoo97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2021 o 19:07, Jarkoo97 napisał:

Cześć,

Też stoję przed pewnym wyborem w moim B6 1.8T Quattro BFB kończy się sprzęgło z dwumasa i teraz pytanie czy kupować komplet sprzęgła z dwumasa BFB i tarcze w Kevlar czy zrobić inny zabieg ??

Planuję w niedalekiej przyszłości podnieś moc pod 240km 

awx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, shogu napisał:

@DivaynEays podałbyś nr katalogowe awx ? 

623 3301 00 (tylko to zestaw bez dwumasy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.01.2021 o 06:15, DivaynEays napisał:

623 3301 00 (tylko to zestaw bez dwumasy)

Dzięki wielkie, miałbyś może nr zestawu z dwumasem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie kompletu w moim 1.8TQ BFB 

Włożony komplet(z dwumasą) Sachs awx + stara tarcza z Luka (z tłumikiem drgań) obita w Kevlar i zestaw działa bardzo dobrze ;)

Edytowane przez Jarkoo97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam b7 1.8t quattro i problem z wibracjami. Jaki numer kpl awx do quattro? Wgl sprzęgło z quattro awx różni się od ośki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spider1408 napisał:

Mam b7 1.8t quattro i problem z wibracjami. Jaki numer kpl awx do quattro? Wgl sprzęgło z quattro awx różni się od ośki?

AWX nie występował w Q

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, spider1408 napisał:

Mam b7 1.8t quattro i problem z wibracjami. Jaki numer kpl awx do quattro? Wgl sprzęgło z quattro awx różni się od ośki?

Zestaw jest jeden do awx i od razu zakładaj tarczę od bfb z tłumikami drgań. Zupełnie inny dwumas jest w awx niż w benzynach.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy coś się pozmieniało w zaleceniach? Od jakiegoś czasu również się przymierzam do wymiany sprzęgła i dwumasy w BFB (ośka) i na forum polecane było zawsze aby wsadzić komplet od AWX, zwłaszcza gdy są plany na wirusa. Czy jednak lepiej pozostać przy oryginale dla BEX? 

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to, że
jak kupisz komplet sprzęgło+dwumasa to wsadzasz do auta i jest ok
jak kupisz sprzęgło to może trzeć przez jakiś czas "kołnierz" czy jak to tam nazwać

i ostatnio popularne jest twierdzenie, że są drgania i żeby tarczę od sprzęgła zostawiać starą ze sprężynkami tylko obić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuleja prowadząca tarczy sprzęgła jest dłuższa w sprzegle BFB/BEX od tego w AWXie, wystarczy skrócic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałem uniknąć skracania i pójść w komplet od AWX, ale że drgania mnie ogólnie też drażnią, to chyba lepiej jak pójdę w komplet od BEX (planuję i tak max 200KM). 

Edytowane przez andrew01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, andrew01 napisał:

No właśnie chciałem uniknąć skracania i pójść w komplet od AWX, ale że drgania mnie ogólnie też drażnią, to chyba lepiej jak pójdę w komplet od BEX (planuję i tak max 200KM). 

Jak masz quattro to obowiązkowo musi być tarcza z tłumikami drgań, a poza tym ponoć skraca się tulejke tylko w sachsie, w luku pasuje bez żadnego skracania. Jak masz zamiar nie wymieniać dwmumasy to szkoda bawić się ze sprzęgłem od awx do mocy 200KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ośkę, ale że mocy dużej nie planuję oraz komfort (brak drgań) jest dla mnie bardzo ważny, to myślę, czy jednak nie iść w sprzęgło z tłumikami (BEX bez Q też już je miał) zamiast AWX, czyli w komplet dla BEX, sprzęgło 623 1157 00 i koło 415 0350 10 (zestawu sprzęgła dla BEX wraz z kołem nie znalazłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, andrew01 napisał:

Mam ośkę, ale że mocy dużej nie planuję oraz komfort (brak drgań) jest dla mnie bardzo ważny, t

W ośce nie ma problemów z drganiami po chipie więc zrób i załóż co Ci pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...