PERSHING 0 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Witam Problem dotyczy allroada 2.5 tdi 180 KM temp. silnika na liczniku lekko przed 90 stopni na vagu 74.2 stopnia a zapala sie na fisie kontrolka od wody dzieje sie tak na postoju i podczas jazdy płynu w zbiorniczku pomiedzy min a max .Temeratura silnika max 75.9 po 30 minutowym staniu i pracy na wolnychh obrotach silnika powiedzcie co moze byc przyczyna termostat czujniki ?? na vagu żadnych błędów jaka powinna byc temperatura robocza takiego silnika ?? Pozdrawiam i proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 silnik powinien miec mniej wiecej 90 stopni ale na vagu, czyli jest silnik nie dogrzany z tego co piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zegarmistrz 0 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 U mnie na zegarach i fisie bylo 90.. a na wagu 36. Padł czujnik - do tego obroty były podwyżswzone caly czas (koło 1100). Wiem benzyna - ale po wymianie przez mechanika jka ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się