Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Błąd "Please check DTC memory of air conditioner"


D_I_X_O_N

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto od jakiegoś czasu ma problemy z mocą. Większość błędów jakie znalazł program udało mi się usunąć/naprawić jednak został jeszcze jeden: 05697 000 P1641 "Please check DTC memory of air conditioner".
Na forum nie znalazłem tematu z tym wątkiem i prosił bym o waszą pomoc z zlokalizowaniem przyczyny. Czy może to mieć związek z listwą od pompowstryskiwaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest błąd od układu klimatyzacji-klima działa w ogole,jest czynnik w układzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://vwonline.pl/kody-usterek/1422-18049-p1641.html

W BPW kompresor klimy nie jest odłączany sprzęgłem elektromagnetycznym, tylko pracuje cały czas a elektrozaworem sterowana jest jego wydajność. :decayed:

Dla tego nie powinno się jeździć autem bez czynnika , a może i oleju w układzie , grozi to uszkodzeniem kompresora :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to gratuluje zapewne twój kompresor się już zatar i jak nabijesz czynnik te opiłki pójdą w układ to sobie narobisz. Chyba że zdemontowałeś z koła pokrywkę z gumkami amortyzującymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby kompresor był zatarty to rwało by pasek a chodzi normalnie, czyli wystarczy nabić klime tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor ma zabezpieczenie w postaci sprzęgła zrywalnego, w momencie zatarcia się kompresora sprzęgiełko trwale rozłącza jego napęd, a jego kółko pasowe się dalej obraca i z paskiem PK się nic nie dzieje :decayed::hi:

Pasowało by sprawdzić sprzęgiełko :P:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko jest zobaczyc czy oska kompresora pracuje bo oryginalnie zaslepkajest zaklejona "taśmą" aby nie dostawał się syf do gumek amortyzujących. musaił byc zobaczyc czy oska sie obraca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dixon udało Ci się rozwiązać problem (005697 p1641)?
Spotkało mnie to samu i chciałbym wykluczyć walnięty czujnik g65 ( taki błąd wyskakuje mi w climatroniku)

Czy ktoś z was może sprawdzić jakie są wartości na wtyczce do tego czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że w ogóle nie było w obiegu czujnika g65 i po jego wkręceniu błąd już się nie powtarzał. Po nabiciu klima śmiga aż miło :D i jeżdżenie bez czynnika nie wpłynęło na jej kondycję. Brak mocy to już inna opowieść którą niedługo opiszę w temacie z autem :decayed: Dzięki za pomoc ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.05.2015 o 22:41, słoniu napisał:

Dixon udało Ci się rozwiązać problem (005697 p1641)?
Spotkało mnie to samu i chciałbym wykluczyć walnięty czujnik g65 ( taki błąd wyskakuje mi w climatroniku)

Czy ktoś z was może sprawdzić jakie są wartości na wtyczce do tego czujnika?

błąd czujnika wyskakuje błąd 00819 badajże. wejdź w bloki pomiarowe na kanale chyba 3 jest ciśnienie układu jak pokazuje 33 bary to 90% czujnik 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie odpisałem po uporaniu się z problemem,

Otóż u mnie okazało się że jeden z kabli miał przerwę, bo ponownym podłataniu wszystko grało jak trzeba ;)

pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...