Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem z mocą - dziwne !


wojtas-audi

Rekomendowane odpowiedzi

No więc wczoraj wymienialem postojówki i patrze z pod pokrywy silnika w okolicach rozrzadu wychodzi taka rurka gumowa i nie byla wlozona w dalszą czesc rurki , wiec hmm mysle sobie cos nie tak jest i ja wlozylem w jej okolicach duzo bylo "nagaru" z oleju itp , no i po wlozeniu dzisiaj rano jade i szok auto muli jak .... do 100 - 110 jedzie pozniej niechce wogole , co sie moglo stac, moze zle zrobilem ?? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest gruba, cienka, daje fotke silnika 2.0 tdi bo nie moglem nigdzie znalezc 1,9tdi a nie mam jak zrobic, obudowa jest podobna i zaznaczylem miejsce z ktorego wychodzi ta rurka w dół ....

img9226d503194752af7e6aug3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu zaznaczona chyba odma - tyle że to raczej nie ma związku (chyba że nie ma ciśnienia oleju )... ale ja miałem takie objawy jak rozłączył mi się przewód ciśnieniowy ... sprawdź te cienkie rurki z podciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest odma jak sie odpiela od grubej rury to bedzie zasysac lewe powietrze i kopcic,czyli brak mocy :)

No wlasnie jak byla odpieta to byla moc a jak ją podpielem to moc znikla :thumbdown: [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 17:24_________________________________________________No i w niej jest troche oleju ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest odma jak sie odpiela od grubej rury to bedzie zasysac lewe powietrze i kopcic,czyli brak mocy :)

No wlasnie jak byla odpieta to byla moc a jak ją podpielem to moc znikla :thumbdown: [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 17:24_________________________________________________No i w niej jest troche oleju ...

jestem ignorantem więc może nieznając się coś podpowiem...skoro łapie lewe powietrze i jedzie dobrze a po likwidacji lewizny traci moc to znaczy że co? że właściwy kanał dopływu powietrza niedomaga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej będzie..z dekla zaworów wychodzi odma (odpowietrzenie do obiegu)..można mieć to zdjęte..ale musisz dobrze zakorkować dziure w dolocie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn dziure przy tej grubej rurze ? A z tej cienkiej jak bedzie wisiec olej nie bedzie pryskal ?

Bedzie pryskal olej :kwasny: Najlepiej :vaglogi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i problem rozwiazany dzieki pomocy lukaszr :good: Rozerbralem wszystkie te weze grube cienki idace od filtra, do turbiny, wyczyscilem przy okazji okazalo sie ze wezyk od turbiny wypadł i nie byl tam gdzie powinien, wszystko skrecone, wyczyszczone, rurka zalozona, logi dynamiczne zrobione, hula jak ta lala , :good: WIELKIE PIWKO sie nalezy Łukaszowi !! To przy najblizszej okazji :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazalo sie ze wezyk od turbiny wypadł i nie byl tam gdzie powinien

Sprecyzuję tylko: odłączył się od trójnika wężyk idący do gruchy turbiny poprzez co nie było połączenia N75-turbina.

Wojtek, możliwe, że jak łączyłeś dzień wcześniej te rurę od pokrywy zaworów to przez przypadek rozłączyłeś układ podciśnienia :wink4:

Turbina teraz pompuje tak (sorki, za wklejenie tylko cyferek, ale już nie chce mi się tego przerzucać jako jpg):

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press, D,cycle MAP

TIME 2850-3150 1900-2150 1900-2150 55-75%

MARKER STAMP /min mbar mbar %

0,36 1386 1672,8 1397,4 31,9

0,72 1470 1723,8 1611,6 43

1,08 1533 1764,6 1836,0 57

1,43 1659 1815,6 1907,4 60,2

1,81 1722 1836,6 1836,0 52,6

2,16 1806 1876,8 1846,2 57

2,51 1932 1948,2 1897,2 55,8

2,88 2016 1948,2 1989,2 59,8

3,23 2100 1948,2 2009,4 63

3,59 2205 1948,2 1989,2 63

3,95 2289 1948,2 1958,4 63,8

4,31 2394 1948,2 1948,2 64,1

4,67 2478 1948,2 1927,8 64,1

5,05 2562 1948,2 1917,6 63,4

5,41 2646 1948,2 1907,4 63,4

5,77 2730 1948,2 1927,8 64,9

6,12 2835 1948,2 1927,8 64,1

6,49 2919 1948,2 1917,6 64,5

6,84 3003 1948,2 1927,8 64,5

7,21 3087 1948,2 1938,0 66,5

7,57 3150 1948,2 1938,0 66,1

7,92 3234 1948,2 1938,0 66,5

8,29 3297 1948,2 1938,0 67,3

8,64 3381 1948,2 1938,0 66,9

9,01 3444 1948,2 1917,6 67,3

9,36 3507 1948,2 1927,8 67,3

9,72 3570 1948,2 1917,6 67,7

10,08 3633 1948,2 1927,8 66,9

10,44 3696 1948,2 1938,0 67,7

10,81 3759 1948,2 1948,2 68,1

11,17 3822 1948,2 1958,4 67,7

11,54 3864 1948,2 1968,6 68,1

11,91 3927 1948,2 1968,6 67,7

12,25 3990 1948,2 1968,6 68,9

12,61 4053 1938,2 1978,8 69,3

12,97 4095 1938,2 1958,4 68,9

13,32 4137 1927,8 1968,6 69,7

13,67 4200 1917,6 1948,2 70,1

14,03 4263 1907,4 1948,2 70,5

14,39 4305 1887,2 1938,0 70,1

14,76 4368 1744,2 1927,8 71,3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazalo sie ze wezyk od turbiny wypadł i nie byl tam gdzie powinien

Turbina teraz pompuje tak (sorki, za wklejenie tylko cyferek, ale już nie chce mi się tego przerzucać jako jpg):

czyli wzorowo ładuje :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek, możliwe, że jak łączyłeś dzień wcześniej te rurę od pokrywy zaworów to przez przypadek rozłączyłeś układ podciśnienia :wink4

Możliwe , druga sprawa to to ze wezyk od turbiny dosc lekko wchodzil i wypadal z tego trojnika ... Ale teraz sie trzyma, wazne ze jest wszystko ok :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe , druga sprawa to to ze wezyk od turbiny dosc lekko wchodzil i wypadal z tego trojnika ... Ale teraz sie trzyma, wazne ze jest wszystko ok :good:

Upewnij się tylko, że trzyma się na tyle dobrze, żeby sam nie wypadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanko odnośnie odmy: Na Rozgrzanym silniku wali z tego przewodu powietrze z mgłą oleju to normalne?<1.9 170koni PD> martwi mnie to bo zmieniłem Turbnkę i na zimnym silniku przez jakiś czas dymi..... jak sie rozgrzeje wszystko jest ok. Mechanik podejrzewa nieszczelne Turbo.... I sszykuje sie kolejna reklamacja trefnego towaru.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...