ems 1 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Dopiero zaczynam zabawe z vagiem i nie wiem na co zwrócic uwage przy analizie logów Logi robiłem według wskazówek na forum, czemu w grupie 14 nie ma danych a w 18 sa same zera ? Problem jaki wystepuje to przenoszenie drgań z silnika na bude zarówno przy zimnym aucie jak i nagrzanym. W planach jest zawirusowanie autka ale przed tym wolałbym sie upewnić, że wszystko jest ok. Statyczne Basic Settings: BS000 BS003 BS004 Dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ładne logi, dane prawie wzorcowe Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. po co ... w 011 dynamicznych wszystko widac ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. po co ... Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej No i po to zeby naśladowcy sie nie znalezli do robienia BS z 004 zamiast 011 w silnikach PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ems 1 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ładne logi, dane prawie wzorcowe Daj jeszcze BS z 011, zeby sprawdzic kierownice. W AVF nie robi sie BS z 004. Czytałem ta gruba czerwona uwage "W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy tej grupy w trybie BS !!!" ale sadziłem że odnosi sie własnie do grupy 011 stąd jej brak. Mozecie zdradzic troche swojego know how i powiedzieć co widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej a myslisz ze 011 BS czym sa wspierane ... wlasnie wypełnieniem N75 ... jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Pomyślałem ze dynamiczne z 011 troche sa wspierane przez dobrze działąjący N75, a BS pokażą nam JESZCZE TROCHĘ więcej jak turbo utrzymuje zadane cisnienie w pelnym zakresie obrotów to osobiscie nie szukałbym dziury w doopie ... OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 telepanie budy pewnie masz od 2masa - jeżeli dodatkowo masz mocniejsze wibracje przy ruszaniu to docisk sprzegła lezy. Zacznij od plecionki - jak jest cała ( bez przetarć, pęknięć etc.) a w kabinie nie śmierdzi spalinami to znaczy że pelcionka OK. Wieszaki wydechu i podzuszki to kolejne pozycje. Korekcje wtrysków ocenia Panowie - ja się na tym nie znam. Swojego wagena przebadałem już wzdłuż i wszerz ... diagnoza wskazuje na dwumas i sprzęgło .. no cóż 163kkm na liczniku z czego 138 kkm zrobił pierwszy owner czyli niestety baba - Katia Muller teoria zużytego sprzęgła wydaje się więc właściwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Korekcje w normie, ale jedna plusowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Korekcje w normie, ale jedna plusowa... u mnie też jedna jest na plusie 1 z groszami ... to znaczy że co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 ze nic norma jest -+2.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Norma jak norma, ale lepiej jakby na minusie byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ems 1 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Korekcje w normie, ale jedna plusowa... plusowa w tłumaczeniu na nasze oznacza iż .... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek 4 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 no własnie co oznacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DareQ 3 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 - ze wtrysk leje - slaba kompresja na cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Że się nieśmiało podłączę do tematu :gwizdanie: Panowie - czy żeby zdiagnozować ten sam motor (co kolega zakładający temat AVF) pod kątem ogólnej kontroli i powiedzmy późniejszego przygotowania pod wiruska powinienem zrobić te same logi??? Przyznam się szczerze, że nie znam się na VAG, a diagnosta spytał mnie jakie chcę zrobić Czy jest ktoś w stanie napisać "jak chłop krowie na rowie" jakie dokładnie próby? Poczytałem trochę post lukaszr i nachodzą mnie pewne przypuszczenia ale chcę się upewnić. Z góry dzięki ps Dodam, żę z autem nic się nie dzieje, a jestem przed wymianą płynów filtrów i rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się