Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to magiel pada?


MatrixXXL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent a4 b6 2003r, jakis czas temu problemy z pompą wspomagania, pompa wymieniona i do dziś było ok.

Otóż po przebyciu dziś ok 100km, manewrując na parkingu, skręcając w lewo zaczyna coś wyć, piszczeć, kierownica ciężko chodzi, coraż ciężej od ok. połowy skrętu, dodam że w drugą stronę chodzi normalnie.

Mechanik i serwis od magli twierdzi że to na 100% magiel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a to nie wspomaganie przypadkiem ? pompka może ci siadać ostatnio w bmw e39 ziomkowi wlali po takich objawach zły płyn i dalej miał to samo znowu zatarł pompe ale po wymianie wlał czerwony a szybciej mu dali zielony i nie były te wartości smarowania co maja być i wiadome buba .. więc ty masz coś chyba z pompą na to mi wychodzi z tego co opisujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel po regeneracji, pompa nowa, ale dalej coś jest nie tak, kręci się w miarę ok, ale pompa cały czas buczy, do tego gdy w zbiorniczku jest odpowiednia ilość płynu to dzieją się cuda, kierownica chodzi z oporem, dużo babelkow w zbiorniczku. Kiedy wleje ponad stan, kierownica chodzi ok, bąbelki występują jak wyłącza silnik, pompa lekko buczy. Serwis od magli obstawia pompę, dodam że przed regeneracja pompa chodziła dobrze, ale płyn jakim była zalana to 004,teraz mam 002mineralny. Tez obstawiacie ze to pompa przytarta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy siteczko w zbiorniczku od wspomagania jest na swoim miejscu, może być też zapchane wtedy tylko wymiana zbiorniczka...

Edytowane przez Kevinass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wali lipny płyn nie ten co był to tak samo pompę zawali juz widziałem takie przypadki ... stary obadaj jeszcze układ może jakieś lewe powietrze ciągnie

Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelność całego układu, pienienie się płynu może mieć dwie przyczyny:

-nieszczelność układu

-padająca pompa wspomagania

Chyba że coś jeszcze, ja w mondeo miałem podobny przypadek, przyczyną była nieszczelność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam obiaw tylko ze wymienilem pompe na uzywke i rowniez chodzila ciezko ale nie az tak jak stara. Teraz zaczelo poszczec jak cholera. Tylko ze u mnie w prawo i lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...