Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP AFN-> AVF /AWX Co potrzebne ?


Reggi

Rekomendowane odpowiedzi

Kasa za włożenie silnika też nie będzie mała...ja uważam że fajnie jest iść w pompe bo każdy kupuje lub wsadza pompowtryska i tyle... :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o to że fajnie jest iść w silnik na pompie czyli taki jak ma kolega raggaman a nie pompowtryski każdy bierze pompowtryska i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasa za włożenie silnika też nie będzie mała...ja uważam że fajnie jest iść w pompe bo każdy kupuje lub wsadza pompowtryska i tyle... :thumbdown:

Kasa za robocizne .. nie wiem ile .. znajomy ojca wiec może bedzie jakaś dobra cena , a stara motorownia pójdzie na sprzedaż w całości lub na części :decayed:

Kolego ..idz w pompe ..ja bede wierny gibicem Twym :kox:

Pany hamujta bajere

Pytania sa jasne .. jakie graty .. jaki motor ? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy przykład co można zrobić z pompą...mocne pompowtryski i benzynki zostają daleko w tyle...wiem bo widziałem to autko w akcji

http://www.a4-klub.pl/smf/19tdi_vp_by_mrmotors_aw69_new_stage-t36971.0.html

Co do Twojego pytania o graty to pewnie i skrzynia 6-stka by się przydała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do swapa na AWX tu http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=3251 jeszcze koleszka robił co prawda moze nie w A4 lecz w Audi80 ale zobaczyć zawsze można :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 3.0 TDI to by było coś :kox: ciekawe czy się zmieści w tej budzie B5 3.0 i czy da się go tam zamontować :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo AWX w serii ma 130KM a ARL 150KM i ARL ma większą turbine. Dlatego do takich silników jaki ma kolega raggaman często wsadza się turbine o tzw. 150-siątki czyli od ARL, i na takim turbo można spokojnie robić mody na 180KM.

Jak na razie nie przychodzą mi inne różnice do głowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ragga, nie badz mieczak, wsadzaj 3.0TDI i ożyw tylne koła :decayed:

Za drogie w utrzymaniu :decayed:

bedzie ciezko ale kto zabroni bogatemu? a czym sie rózni awx od arl?

Bogatemu ?

Dlaczego Cięzko .. kolego jak juz piszesz to rozwiń myśl prosze .

A3

kurcze kolego fajnie , że podsuwasz pomysły robienia obecnej motorowni ..ale ja tego nie widze.. za dużo nalatane ..wole rezać z czasem nową jesnostnę niż tyrać przy starej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo AWX w serii ma 130KM a ARL 150KM i ARL ma większą turbine. Dlatego do takich silników jaki ma kolega raggaman często wsadza się turbine o tzw. 150-siątki czyli od ARL, i na takim turbo można spokojnie robić mody na 180KM.

Jak na razie nie przychodzą mi inne różnice do głowy

Chyba chodziło ci o założenie turbulum od AWX 130 konnego, bo co do tej od ARL trzeba zmieniać kolektor bodajze sama turbina od ARL nie podejdzie plug&play :gwizdanie:

Proste Raggaman montój AWX motorownie wiecej z niej wykszesa :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proste Raggaman montój AWX motorownie wiecej z niej wykszesa :kox:

:acute:

AVF by mi bardzie pasował..skrzynia 6 biegowa :wink4:

ale panowie ..narazie zero konkretów co do przerobki i gratów :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuźwa ludzie chcecie robić grube mody a bezmiar Waszej niewiedzy jest większy jak Pacyfik :thumbdown: :thumbdown: :polew:

Motory AWX/AVF/ASZ/BLT/ARL/BPX to te same konstrukcje. Wszystkie mają mocniejsze wały korbowodowe, korbowody, tłoki, duże chłodnice oleju. Rożnią się pompkami (najmocniejsze mają AL), ASZ 130 KM w Golfie i pochodnych też ma AL choć ma tyle mocy co AVF, ale już w Sharanie ASZ ma pompki BA.

Chcąc zrobić np. z ASZ -> AFV+ wystarczy zmienić miskę olejową, smok pompy oleju, pokrywę plastikową rozrządu i osłonę rozrządu. Wyjdzie wówczas AVF z pompkami AL czyli gotowy pod big turbo :kox:

AFN na AVF(prawnie :chytry:) przełożył Rogal w swoim Passacie B5.

Tak na szybko to musisz dodać pompę paliwa w baku, inne przewody, chłodnicę paliwa, komplenty układ napędowy + wybierak + sanki pod skrzynię 6 (inne jak do 5) + wiązki elektryczne + sterowniki + immobilajzer.

Da się to zrobić ale samo lutowanie wiązek to jakieś parę wieczorów roboty.

Poza tym poczytaj tu to Ci pomoże:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Juz jakiś zarys całej operacji mam :good:

jaro4444

Widze , że ogarnięty jesteś w tym temacie . Co byś robił na moim miejscu ? Rezać nowy silnik czy brać ten co jest na stół i robić od nowa wszystko jak trzeba ..z modami na plus ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz do Jaro4444 dzisiaj kupił cały "KIT" (mechaniczno-elektroniczny) w postaci AVFa z niemalże wszystkim co potrzebujesz.

Pozdrawiam

czyzby chcial to włozyc do B7 .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj jeździłem naprawdę mocnym VP (190 KM) i ostatnio PD 200 KM. Nie da się porównać tych motorów. PD robi to od niechcenia, płynnie i cicho. VP już czuć, że się trochę męczy. Różnica może wynikać z zastosowanych turbin (VP miał ARL, PD turbo BRD większej wydajności). Dla siebie osobiście wolałbym PD z mocnym dołem, pompkami AL i turbo BRD + FMIC. Pasuje wszytko do siebie P&P i daje naprawd e super wypasione 200 KM. [br]Dopisany: 17 Październik 2008, 08:49_________________________________________________

czyzby chcial to włozyc do B7 ....

Powiem Ci, że mam taką ochotę ;) Komplet jest absolutnie całkowity i ma 114 kkm. Głowica, kolektory i odlewy z alu są srebrniutkie jak nowe :naughty:

Aż żal, że nie dostarczyli mi tego wcześniej kiedy brałem się za wóz brata :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że mam taką ochotę ;) Komplet jest absolutnie całkowity i ma 114 kkm. Głowica, kolektory i odlewy z alu są srebrniutkie jak nowe :naughty:

Można cene na PW? Tak czysto orientacyjnie .

Rozumiem , że jeśli wybrałbym silnik PD ze skrzynią 5 biegową było by mniej rezania ? Czy jak już wsciekać sie po szlecie to na całego .

Boje sie , że im wiecej dłubania tym wiecej bedzie bolączek na przyszłość :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony skrzyni jakie chcesz mieć problemy jak przecież masz 2.5 TDI V6 ze skrzyniami 6 w tym nadwoziu? :gwizdanie: Wszystko robi się praktycznie P&P na oryginalnych częściach Audi/VW.

Opisałem Ci w podanym wątku z A4 B5 mojego brata jak się to robi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...