Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Wymiana złącza elastycznego


skalarx

Rekomendowane odpowiedzi

Ile powinna kosztować wymiana złącza elastycznego :mysli: Ile samo złącze, ile robocizna. Tłumikarze powiedzieli mi 280pln. Wydaje mi się trochę za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba troche przesadzili z ceną ,jesli to złacze jak na aukcji ponizej(normalnie w sklepie moze być troszke drozej) to za wymiane inkasuja ok.200zł, a to chyba duuuzo,nawet bardzo :blink:

http://moto.allegro.pl/item454423360_zlacze_elastyczne_55_105_volkswagen_special.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba troche przesadzili z ceną ,jesli to złacze jak na aukcji ponizej(normalnie w sklepie moze być troszke drozej) to za wymiane inkasuja ok.200zł, a to chyba duuuzo,nawet bardzo :blink:

http://moto.allegro.pl/item454423360_zlacze_elastyczne_55_105_volkswagen_special.html

dokładnie takie złącze mam u siebie - w sklepie kosztuje ok 55PLN. Ale za co tyle kasy?? Za spawanie? Wykręcenie katalizatora to 6 śrubek i 15 minut roboty, złożenie to jakieś 30minut :). Kat był dopiero co odkręcany, ma wymienione szpilki więc 0 problemów, migomat stoi w garażu. Może jest jakiś ukryty haczyk podczas wymiany :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym hakiem jest mechanik który przegina podając taką kwotę!

Myślę że za tą kasę można dostać w ASO całość.

Dla przykładu u mnie za wymianę mechanik zaśpiewał 50 zł robociznę plus 'plecionkę' razem około 100zł.

Może sam wyjmiesz element wraz z tłumikiem a ktoś Ci pospawa i na pewno wyjdzie dużo taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym hakiem jest mechanik który przegina podając taką kwotę!

Myślę że za tą kasę można dostać w ASO całość.

Dla przykładu u mnie za wymianę mechanik zaśpiewał 50 zł robociznę plus 'plecionkę' razem około 100zł.

Może sam wyjmiesz element wraz z tłumikiem a ktoś Ci pospawa i na pewno wyjdzie dużo taniej.

i pewnie tak zrobię :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawanie na oko wyjętej plecionki lub wyjąć element i pojechać do spawacza to druciarstwo.

Powinno się wyjąć element z plecionką, wyciąć, zamontować to co zostało, założyć luźno plecionkę, parę spawów punktowych, wyjąć i zespawać porządnie. Wtedy nie ma żadnych naprężeń i jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zaplacilem 200 zl (w tym pleciona 110-120 zl, robocizna wychodzilo okolo 80 zl) wybralem troche lepsza plecionke, czas roboty niecala godzina.

w ASO tak jak pisal rikardo maja calosc za okolo 2000 zl :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za wycięcie kata i wspawanie tej plecionki nowej zapłaciłem 150zł a roboty było na 4h problem z odkręceniem srób był :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za wycięcie kata i wspawanie tej plecionki nowej zapłaciłem 150zł a roboty było na 4h problem z odkręceniem srób był :wallbash:

Ja też miałem problem ze śrubami! Naszczęście dwie się ukręciły same ale jedną musiałem przeciąć :wallbash:CIASNO BYŁO :angry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie mechanior magik to jakos wykręcił i cały ten wydech wyjął przez silnik :gwizdanie: przy mnie :kox: katalizator + rura ok1,5m moze i wszystko mi założył idealnie

Mają te ludzie sposoby :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...