skalarx 1 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Ile powinna kosztować wymiana złącza elastycznego Ile samo złącze, ile robocizna. Tłumikarze powiedzieli mi 280pln. Wydaje mi się trochę za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snap 0 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Chyba troche przesadzili z ceną ,jesli to złacze jak na aukcji ponizej(normalnie w sklepie moze być troszke drozej) to za wymiane inkasuja ok.200zł, a to chyba duuuzo,nawet bardzo http://moto.allegro.pl/item454423360_zlacze_elastyczne_55_105_volkswagen_special.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Chyba troche przesadzili z ceną ,jesli to złacze jak na aukcji ponizej(normalnie w sklepie moze być troszke drozej) to za wymiane inkasuja ok.200zł, a to chyba duuuzo,nawet bardzo http://moto.allegro.pl/item454423360_zlacze_elastyczne_55_105_volkswagen_special.html dokładnie takie złącze mam u siebie - w sklepie kosztuje ok 55PLN. Ale za co tyle kasy?? Za spawanie? Wykręcenie katalizatora to 6 śrubek i 15 minut roboty, złożenie to jakieś 30minut . Kat był dopiero co odkręcany, ma wymienione szpilki więc 0 problemów, migomat stoi w garażu. Może jest jakiś ukryty haczyk podczas wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Tym hakiem jest mechanik który przegina podając taką kwotę! Myślę że za tą kasę można dostać w ASO całość. Dla przykładu u mnie za wymianę mechanik zaśpiewał 50 zł robociznę plus 'plecionkę' razem około 100zł. Może sam wyjmiesz element wraz z tłumikiem a ktoś Ci pospawa i na pewno wyjdzie dużo taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalarx 1 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Tym hakiem jest mechanik który przegina podając taką kwotę! Myślę że za tą kasę można dostać w ASO całość. Dla przykładu u mnie za wymianę mechanik zaśpiewał 50 zł robociznę plus 'plecionkę' razem około 100zł. Może sam wyjmiesz element wraz z tłumikiem a ktoś Ci pospawa i na pewno wyjdzie dużo taniej. i pewnie tak zrobię :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 plecionka to max 30 zl tylko sa rozne wymiary musisz zmierzyc a wymiana to okolo 40 min i koszt to max 100zl z robocizna jak sam beziesz mymienial to zachowaj taki sam kat i ulozenie plecionki migomacik w reke i jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 W ASO samej plecionki nie kupisz jest tylko w komplecie z katalizatorem koszt ok 2000 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs 2 Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Spawanie na oko wyjętej plecionki lub wyjąć element i pojechać do spawacza to druciarstwo. Powinno się wyjąć element z plecionką, wyciąć, zamontować to co zostało, założyć luźno plecionkę, parę spawów punktowych, wyjąć i zespawać porządnie. Wtedy nie ma żadnych naprężeń i jest git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!Tommy 0 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 ja zaplacilem 200 zl (w tym pleciona 110-120 zl, robocizna wychodzilo okolo 80 zl) wybralem troche lepsza plecionke, czas roboty niecala godzina. w ASO tak jak pisal rikardo maja calosc za okolo 2000 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Ja u mechaniora razem z plecionką 110 zł . Roboty 30 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek12 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ja wymieniłem sobie sam plecionkę! Trzeba szczegulnie pilnować kąta i odległości! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ja za wycięcie kata i wspawanie tej plecionki nowej zapłaciłem 150zł a roboty było na 4h problem z odkręceniem srób był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek12 0 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Ja za wycięcie kata i wspawanie tej plecionki nowej zapłaciłem 150zł a roboty było na 4h problem z odkręceniem srób był Ja też miałem problem ze śrubami! Naszczęście dwie się ukręciły same ale jedną musiałem przeciąć :wallbash:CIASNO BYŁO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 26 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 A u mnie mechanior magik to jakos wykręcił i cały ten wydech wyjął przez silnik :gwizdanie: przy mnie katalizator + rura ok1,5m moze i wszystko mi założył idealnie Mają te ludzie sposoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się