Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


elwisiak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Tak w temacie jeśli ktoś może to niech pomoże. Z góry będę wdzięczny.

Dodam że po licznych wizytach u (podobno mechaników) została wymieniona przepływka (chociaż podobno nowa nie oznacza dobrej) oraz zawór n75, jak również czyszczone kierownice...

Dlatego podjąłem decyzje o zakupieniu kabla zrobieniu logów i umieszczeniu ich na forum. Oto logi:

gr3zf8.th.jpgthpix.gif

gr4us6.th.jpgthpix.gif

gr8km7.th.jpgthpix.gif

gr10sp1.th.jpgthpix.gif

gr11pe2.th.jpgthpix.gif

Wszelkie sugestie mile widziane. :)

Aha i jeszcze jedno.....ciężko było rozpędzić na 3 biegu nawet do 4000obr/min :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepłyka umarła 003,008 :confused4:-sprawdż jeszcze dolot pod względem szczelności(pomacaj rurki) :wink4:

Sprawdż także podłączeie N75 -011

Turbinka wolno się zbiera- kierownice do czyszczenia

Masz katalizator??? Jak masz to wywal,pewnie zakończył żywot

Błędy w ENGINE były?-jakie?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz.

Katalizator mam wiec muszę go wywalić :confused4:

Przepływka kupiona była kilka miesięcy temu (Pierburga za ponad 400zł) tylko że na Allegro.. Jeśli nie działa to szkoda kupować coś takiego na allegro..

Połączenia z n75 sprawdziłem a nawet wymieniłem wszystkie wężyki na nowe.

Co do kodów błędów mam jeden 1117 (Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF) Wydaje mi sie ze to wina zamiennika regulatora. Wcześniej były jakieś błędy ale po wykasowaniu ich już się nie pojawiły(lecz nie spisałem jakie:/)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spr rury gumowe,opaski polaczenia wszystkie miedzy turbo <->IC

kierowniczki sie przycinaja wez go przegon porzadnie...

dyma nie puszcza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymka podczas jazdy nie puszcza. Jak na postoju gazuje to po jakimś czasie wydobywa się niebieskawy dym.

A po moim logowaniu to chyba go bardziej się nie da go przegonić :wink4: (półtorej godz katowania żeby pomiary zrobić, wypalone ćwierć zbiornika :kwasny:)

Połączenia sprawdzałem już kilka razy te gumowe krótkie nawet wymieniłem ale to nic nie dało :kwasny: Jedno co mnie zastanawia to ten katalizator. Musze go wyciąć!! jak to zrobię zamieszczę nowe logi gdyż narazie na kolejną przepływke nową mnie nie stać.

Może się ktoś orientuje ile w ASO kosztuje??

A i jeszcze co do kierownic: Czyściłem sam jakieś pół roku temu. Wypolerowałem co się dało. i jak odczepię sztangę to wszystko chodzi bez żadnych oporów. Wiec nie wiem czy czyścić ponownie??

[br]Dopisany: 20 Październik 2008, 18:50_________________________________________________

No to powiem wam panowie że wycięcie kata trochę pomogło:)

Jak wcześniej bujał się na 3 biegu do 4000tyś to zajmowało mu to ok 33-38sek a teraz jakieś 22-25. smiley

I turbo nawet gdzieś zaczęło być słychać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to powiem wam panowie że wycięcie kata trochę pomogło:)

Jak wcześniej bujał się na 3 biegu do 4000tyś to zajmowało mu to ok 33-38sek a teraz jakieś 22-25. smiley

I turbo nawet gdzieś zaczęło być słychać ;]

No to miło......

Jeszcze logi 003,008,010,011-dynamiczne

003,011 BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK!! będą i logi ale jak dorwę jakiegoś lapka. Może uda się jeszcze w tym tyg. :) A co do tej przepływki?? wymienić bo na pewno umarła??

Poczekajmy :wink4: :wink4: :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie miałem komputer i mogłem zrobić logi po wyrzuceniu kata. Nie mogłem wykonać tylko BS 011 :kwasny: nie wiem moze to wina programu chociaż myślałem że mam pełną wersje.

Najpierw dynamiczne

gr 1,3,4

gr134hs9.th.jpgthpix.gif

gr 8,10,11

gr81011nx5.th.jpgthpix.gif

I BS te co udało mi się zrobić czyli 3, 4

bs34ox1.th.jpgthpix.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

jednak lmm padaka"nowy nie znaczy dobry" jak masz stary to podmień...

grupa003 004 nie jest w BS... coś żle zrobiłeś.

011 BS nie zrobisz- sorry nie doczytałem wcześniej,twój sterownik nie obsługuje tej funkcji :confused4:

turbinka troszke wolno się zbiera ... myśle że na stół.

Pozdrawiam

PS.masz legalnego vaga :cool1:

podaj mi Twój email na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lmm mierzy jak stara skarpeta ...

poza tym zaluzje w turbo sie mecza [psiknij WD40 na sztange]i przegon fure po autobanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba zainwestować w przepływke. Tylko tym razem zakupu dokonam w ASO! Po wymianie zamieszczę nowe logi.

Dzięki za analize.

"paweł69"- nie mogę ci wysłać nic na pw bo nie ma użytkownika o takim niku :mysli: No ale skoro jesteś na forum to może się coś pokiełbasiło :kwasny:

[br]Dopisany: 12 Listopad 2008, 21:59_________________________________________________ No więc trochę podzielę sie swoimi rozterkami:

1. wizyta u mechanika ( przepływka do wymiany!!. Zamówiłem nową, założyłem, odpalam, jade, "MÓŁ")

2. Kolejna wizyta :kwasny:(do wymiany n75 lub zapieczone kierownice.... Wyjąłem turbo, rozebrałem, wypolerowałem co się dało na błysk[papier wodny 600 a potem 800] wszystko śmigało bez jakichkolwiek oporów. Po włożeniu do auta może lekka poprawa ale nie odczuwalna.( ale przynajmniej mogłem to zrobić w swoim zakresie przy minimalnych kosztach.

3. wiec skoro mechanik orzekł jak nie kierownice to n75 to pojechałem i kupiłem( jak by kogo interere to do mojego rocznika 1997 AFN z kwadratową kostką ponad 300zł) do nowszych są tańsze :kwasny:..... Auto praktycznie bez zmian!!!! :confused4:

4. Zdecydowałem kupić kabel pod vaga. Podpiołem i umieściłem logi na forum(oczywiście sporo czytając je wcześniej). Paweł69 orzekł lmm padł, żebym kata wywalił i ze turbo czyścić trzeba :confused4:. Wywaliłem kata i o dziwo przyrost mocy był znaczący(dzięki paweł) ale to nadal był rower. lmm źle mierzył jednak nadal wiec zdecydowałem zakupić przepływomierz w ASO. W tym celu udałem się do serwisu i nabyłem nową orginalną przepływke. Nie myśląc długo zamontowałem ją i byłem pełny nadziei ze mój problem sie wkońcu skończy :). Niestety pierwsza jazda :kwasny: a tu może lekko inaczej ale czy lepiej?? :angry:

5. Pomyślałem sobie cóż mi jeszcze zostało :mysli:...... I poszedłem kupić piwo i nadal myślałem. I mówię a może zajrzę go EGR bo tam jeszcze chyba tylko nie zaglądałem. Odkręciłem (4śr M8 imbus6). Obejrzałem go- mało sadzy(wymyłem i myślę wszystko oki) ale zajrzałem w dziurę od kolektora ssącego do której jest on przykręcony i tam NIESPODZIANKA!!!!!!!!! nie ma żądnej dziury!!

a) pierwsza myśl!! ktoś zalepił bo i po co EGR??

B) druga myśl:::: Wziąłem śrubokręt i próbuje go wsadzić i okazuje się za przeszedł przez ową tajemniczą substancje...

c) trzecia myśl!! O Matko Boska!!!

d) Czwarta już była oczywista!! Skoro jakieś świństwo zalepiło dziurę ok 15 może 18 mm to co jest dalej w kolektorze???

Zdjąłem gumowy łącznik łączący rurę interkulera z kolektorem i okazało się że z trudem mogę włożyć w kolektor nawet śrubokręt( próbowałem palec ale to nie etyczne w taki syf jak tam był a i zresztą nie wchodził :decayed:).

Doszłem do wniosku że trzeba zdemontować kolektor i go wyczyścić. 3 godz czyszczenia :wallbash:

No i jeszcze wloty w głowicy zaj...ne że może palec by wszedł ledwo, wiec też śrubą z płaskim łbem wydłubałem na zewnątrz co się dało. Kolektor czyściłem wszystkim: śrubokrętem, zakrzywionymi drutami itp..... na koniec zapodałem kreta i kilkukrotnie zalewałem wrzątkiem(UWAGA MOŻNA SIĘ POPARZYĆ!!!!!!). Po kretowaniu wszystko dokładnie wypłukałem zimną wodą z węża. Po czyszczeniu poskładałem odpaliłem i co?? NIESPODZIANKA!!!!!!

Tak jakbym wsiadł do innego samochodu!!! Jak na logach schodziło mi ok 30 sek do 4000tysia na 3 biegu (bo ledwo tyle łapał) tak teraz mierząc stoperem ok 11.

PODSUMOWANIE:

A wiec ja walczyłem z swoim autem ponad pół roku!! Okazał sie zapchany kolektor dolotowy!! Na forum tego nie znalazłem wiec może komuś się moja historia przyda.

PS. mam ochotę zaślepić EGR żeby ta magiczna mieszanka : (spaliny + olej wdmuchiwany przez turbinę= syf zalepiający kolektor ) nigdy nie miała już miejsca w moim aucie.

Jak będzie lapek to zrobię logi i zamieszczę dla porównania jaka jest różnica.

Pozdrawiam wszystkich.[br]Dopisany: 14 Listopad 2008, 09:03_________________________________________________Dołączam nowe logi!!

logi3811xs7.th.jpgthpix.gif

Komentarze miło wskazane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komentarze miło wskazane :

----------------------------------

A co tu komentować :gwizdanie: do 4tys.wzorcowo....powyżej :confused4:może filtr....może sif na pręciku....

no,ale nie jeżdzisz przeca tak szybko :polew:

turbinka zdrowa... :good:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...