Skocz do zawartości
IGNOROWANY

perzkładka silnika z 2.0 litra na 2.7 bt


daniooo77

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktos sie wie jakie koszty są z przemiana silnika 2.7 z budy a4 b5 do budy b.6 silnik 2.0 litra ?? jaka jest ingerencja i czy to warte zachodu?? skrzynia manual

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diesel benzyna ? koszty sa zalezne od tego co dokładnie chcesz miec skad wezmiesz silnik czy bd trzeba cos przy nim robic itd itd

czy chcesz tez quatro ? to ciezki kawałek chleba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wszystko na tip top z rewizja , remontem silnika to licz ok 25tyś wraz ze swapem , jakbys kupil tanio silnik to moze w 15 sie zamkniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz wszystko na tip top z rewizja , remontem silnika to licz ok 25tyś wraz ze swapem , jakbys kupil tanio silnik to moze w 15 sie zamkniesz.

SILNIKI WIDZIALEM NA ALLEGRO ZA 4-5 TYS ALE WIADOMO ZE TRZEBA COS W NIEGO WŁOZYC...ALE CIEKAWE JAK Z ZAWIESZKA I HAMULCAMI??

Jak chcesz wszystko na tip top z rewizja , remontem silnika to licz ok 25tyś wraz ze swapem , jakbys kupil tanio silnik to moze w 15 sie zamkniesz.

SILNIKI WIDZIALEM NA ALLEGRO ZA 4-5 TYS ALE WIADOMO ZE TRZEBA COS W NIEGO WŁOZYC...ALE CIEKAWE JAK Z ZAWIESZKA I HAMULCAMI??

JESZCZE SKRZYNIA MANUAL JEST U MNIE I NIE WIEM CZY PASUJE CZY NIE... MAM SILNIK 2.0 BENZYNA ALT

diesel benzyna ? koszty sa zalezne od tego co dokładnie chcesz miec skad wezmiesz silnik czy bd trzeba cos przy nim robic itd itd

czy chcesz tez quatro ? to ciezki kawałek chleba ;)

MAM SILNIK 2.0 BENZYNA ALT SILNIK WŁASNIE JESTEM W POSZUKIWANIU I NAWET ZASTANAWIALEM SIE CZY NIE KUPIC CALEGO SAMOCHODU....:/ B5

diesel benzyna ? koszty sa zalezne od tego co dokładnie chcesz miec skad wezmiesz silnik czy bd trzeba cos przy nim robic itd itd

czy chcesz tez quatro ? to ciezki kawałek chleba ;)

QUATRO BY SIE PRZYDAŁO I NIE IWEM JAK TO UGRYZC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup angliika s4 b5 lub uszkodzona i przekladaj , skrzynia 2.0 nie pasuje , ja hamulce mam od 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bym się w to bawił jako bazę mając budę z 2.0...

Już pomijając koszty samego swapa silnika (tak jak koledzy napisali - tanio nie będzie. Lepiej mieć całego dawcę niż kupować graty)

Zawiecha - do przerobienia / nie ta kategoria wagowa. Musi być zawias który "dźwignie" taki ciężar silnika.

Napęd - bez quattro myślę że szkoda zachodu. Jeśli nawet zepniesz to ze skrzynią której 2.7 nie zmieli na pył szybciutko ( Twoja nie podejdzie), to nie widzę sensu mieć 270km i 400Nm na przód. Chyba że chcesz robić tylko efektowne burnouty a opon masz cały garaż :decayed:

Hamulce - seryjne hamulce z S4 B5 już z założenia nie hamują. Jakiś dobry zestaw już trzeba zrobić - np. z Porsche.

Przy dobrych wiatrach 3-4 tysiące zestaw wyjdzie...

Układ wydechowy - tutaj masz V6 i to uturbiony, więc cały wydech do uszycia od nowa albo dopasowywanie z jakiegoś innego V6.

A jak V-ka to i koszta x2 jak nie x3...

A to tylko podstawowe sprawy. Jeszcze pewnie tysiąc innych powodów i przeszkód po drodze.

Biorąc pod uwagę taki projekt celowałbym raczej w budę np. B6 2,5 TDI z Quattro. Mniej rzeczy będzie do przerobienia.

Znam jedną taką historię i auto zostało przerobione, ale i tak łatwo nie było. Nie mówiąc że za te pieniądze już by sobie kupił ładne B7 :D

Jak mówi stare powiedzenie: "Wszystko się da zrobić, ale nie zawsze się opłaca"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobił inaczej kupił Anglika b6 3.0 manual quatro i z walnietym motorem i masz wszystko co potrzebujesz na swap napędy pompy wszelki osłonki itd, i zostanie Ci kupić tylko motor najlepiej od nosba a resztę masz i nie szukasz części przez pół roku. A co ci zostanie to sprzedasz. Generalnie racjonalna kwota bez szaleństw typu wydechy hamulce itp itd ok 15 k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja również robił nosb ;)

I zrobił tak dobrze, że nie wyobrażam sobie oddać auta na taki zabieg do kogoś innego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza baza to 3.0 ;) a koszt hm.. Wiele gratów swoich sprzedamy itd i nie wychodzi aż tak źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie xd szukać b6 np z padnietym silnikiem a ich jest dużo ;) i swap ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robie własnie taki swap z 2.0 fwd na 2.7tt quattro. Co trzeba kupić:

-quattro cały zestaw

-dystans pod skrzynie

-pas przód z v6

-silnik kompletny

I sporo innych pierdół o których nikt nie napisze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...