Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sonda lambda


keiza1990

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, jakby co to daj wcześniej znac...chyba ze bardziej po 10 sierpnia np sobota?

Będziemy w kontakcie na PW ;)
Ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwolę sobie odgrzać temat ? mam u siebie w s4 wycięte katalizatory razem z sondami. Wtyczki sond wiszą luźno nie podłączone. Auto oczywiście wywala check. Byłem na wykodowaniu sond, niestety problem dalej występuje. Od gościa który to robił dowiedziałem się że mimo wykodowania to sondy fizycznie powinny zostać w samochodzie. Jak to jest naprawdę, sondy mają zostać czy po kodowaniu można je odłączyć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie można wywalić, ale komp poza odczytami z sondy sprawdza jeszcze ciąłość obwodów grzałek w sondach. U mnie zostały i nie było problemów z błędami po wykasowaniu, ale przy uszkodzeniu obwodu grzałki zaczęło wywalać checka... także może tu jest problem, że musi zostać, żeby komp widział ten opór grzałki w każdej sondzie. Nie wiem, czy nie wykasowują tego celowo z jakiegoś powodu, z niewiedzy czy po prostu się nie da... Jaki dokładnie błędy masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Błędy typowo grzałka sondy. Dlatego właśnie zastanawiam się czy wrzucać spowrotem katy i podlaczac sondy czy da się jeszcze jakoś te grzałki wywalić. Zasadniczo katy chyba i tak będę musiał wsadzić bo pewnie przeglądu nie zaliczy. W dodatku w aucie siedzi lpg. 

 

EDIT: wczoraj znowu podjęliśmy próbę wyłączenia sprawdzania obwodów grzałek. Niestety ale tuner się poddał. Po 3 odpaleniach silnika check wyskakuje ponownie. Jest jakaś opcja inna niż ponowne zamontowanie sond? Wstawienie opornikow pewnie nic nie da... 

Edytowane przez Shadow69
Nowe informacje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie bez katów na przeglądzie nic nie piszczy i już 2 przeszedłem bez problemu

oporniki mogą się nie sprawdzić, bo rezystancja zmienia się wraz z temperaturą...

najlepiej wkręć i podłącz sondy albo ostatecznie podłącz i schowaj gdzieś w komorze ? ale żeby czegoś nie potopiły ?

Jakby udało się wyłączyć to daj znać co i jak bo też bym chciał to zrobić ?

Edytowane przez pawelosinski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;)

Zdecydowałem się zamontować ponownie sondy, bo tych grzałek to chyba nikt nie potrafi wywalić, i tutaj kolejny problem, gdzie szukać wtyczek sond?

Mam mocno ograniczony dostęp do kanału/podnośnika, a od góry nic znaleźć nie mogę.

Sondy są po spartańsku ucięte, a kabelków za dużo nie zostało, także na aucie tego nie polutuje, muszę wyjąć resztę kabli i zlutować. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...