Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CHECK cały czas się pali - po zagazowaniu auta


olivierofm

Rekomendowane odpowiedzi

Mam u siebie Stargas Elios założony w Niemcach i wystepuje podobny problem.

Jak byłem na regulacji na Mogilskiej w Krakowie to mi skasował błąd i powiedział, że to wina ubogiej mieszanki. Gaz wyregulował i po przejechaniu 70 km zaświecił się znowu. Kolega mi skasował go pare dni temu, ale po przejechaniu podobnego dystansu check zapalił się ponownie. Ale też wspominał mi o tym emulatorze sondy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli instalacja będzie ustawiona poprawnie a błąd sondy za katalizatorem będzie nadal to albo tulejka albo wyłączenie sondy w sofcie...inaczej tego nie ogarniesz...

te stwierdzenia się wzajemnie wykluczają :) albo jest złe ustawienie i shrek, albo jest dobre ustawienie i spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mam pytanko do tych co maja wsio ok.

Czy ktos z Was sprawdzal czy czasem gazownik nie wyl drugiej sondy?????

Mozliwe ze Was super gazownik juz obcykal jak to robic i nie wiecie nawet o tym...

W ibi zonki przez 3miechy raz na tydzien bylismy u gazownika bo nie radzil sobie ze szrekiem.

Zamowilem emulator i spokoj na lata.

Emulator to nie doktor wlany do silnika przed sprzedaza wiec nie ma sie co tak spinac hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne się pod temat,gdyż mam podobny problem. Miesiąc temu założyłem instalacje do mojego 1.8t Avj i odrazu problem z chekiem.Byłem już dwa razy u gazownika i po podłączeniu pod vag pokazało jednocześnie raz za dużą raz za mała dawke gazu. Dodam jeszcze ze jak silnik jest zimny to lekko szarpie na benz.czego wcześniej nie było.Po rozgrzaniu chodzi idealnie na benz.i lpg.Co może być przyczyną cheka ???

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie Stargas Elios założony w Niemcach i wystepuje podobny problem.

Jak byłem na regulacji na Mogilskiej w Krakowie to mi skasował błąd i powiedział, że to wina ubogiej mieszanki. Gaz wyregulował i po przejechaniu 70 km zaświecił się znowu. Kolega mi skasował go pare dni temu, ale po przejechaniu podobnego dystansu check zapalił się ponownie. Ale też wspominał mi o tym emulatorze sondy...

Witam,

Miałem identyczny problem w moim BFB, ale na szczęście w końcu udało się go rozwiązać, a więc tak:

świecił mi się chceck od silnika, dodam że żadnego spadku mocy ani innych objawów nie zauważyłem. Po podpięci pod kompa u gazownika pokazało błąd za uboga mieszanka, no to gazownik wyregulował zwiększył dawkę i wsi ok. Po przejechaniu niecałych 100km znowu zapalił się błąd, no to znowu do gazownika a on na to że widocznie tak musi być, bo komputer jest przystosowany do benzyny a nie do lpg, a może zły gaz tankuje itp, po tej gadce zdecydowałem, że to moja ostania wizyta u tego magika. Pojechałem go speców od gazu polecanych w mojej okolicy, i po podpięciu pod kompa gość powiedział, że na bank są jakieś nieszczelności w układzie dolotowym i niezależnie od tego czy będę jeździł na pb czy lpg taki błąd będzie występował. No i po dokładnym sprawdzeniu całego układu znalazła się jedna malutka dziurka w takim gumowym kolanu no i jakiś zaworek podciśnienia, o ile dobrze pamiętam skończył swój żywot. Po wyelminowaniu tych pierdół wszystko ok. Także na początek polecam podpiąć najpierw samo autko pod kompa i sprawdzić czy wszystko ok ale dopiero potem zabrać się za instalacje lpg.

Edytowane przez thomek00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ dolotowy jest szczelny, bylem u gazownika posprawdzal i stwierdził ,,sporadycznie'' za wysoką i za mała dawke lpg.Skasowal wyregulowal i mialo byc cacy. 300 km i znów szrek w oczy razi !!! :/ Dodam ze przy odpalaniu na zimnym silniku,silnik pracuje jakby nie na wszystkie gary. Po wylaczeniu sie ssania chodzi równo na pb i lpg?? Co może być przyczyną takich objawów ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasujcie błędy(nawet jesli ich nie ma) pojeździjcie na benie i jeśli wszystko będzie cacy to gazownik du** i tyle. Trzeba podjechać do kogoś kto wie co i jak a nie partaczy. W krk polecam autoNAgaz.net Beskidzka 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok. Ale dlaczego na benz.na zimnym nierówno chodzia po rozgrzaniu cacy? Vag żadnych błędów nie pokazał ?? Instalacja to Optima wtryski baracuda red. Shark 1200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasujcie błędy(nawet jesli ich nie ma) pojeździjcie na benie i jeśli wszystko będzie cacy to gazownik du** i tyle. Trzeba podjechać do kogoś kto wie co i jak a nie partaczy. W krk polecam autoNAgaz.net Beskidzka 7.

Kolega ma rację. Jak na benie też będą problemy, to szukać usterki, a jak nie to trzeba pojechać do ogarniętego "gaziarza". Od siebie mogę także polecić Rafała G. z GEG Auto-Gaz na Darwina 68.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


te stwierdzenia się wzajemnie wykluczają :) albo jest złe ustawienie i shrek, albo jest dobre ustawienie i spokój

Porobisz trochę w branży to zobaczysz, ze nie jest tak kolorowo...i teoria nie zawsze idzie z praktyką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skasujcie błędy(nawet jesli ich nie ma) pojeździjcie na benie i jeśli wszystko będzie cacy to gazownik du** i tyle. Trzeba podjechać do kogoś kto wie co i jak a nie partaczy. W krk polecam autoNAgaz.net Beskidzka 7.

Kolega ma rację. Jak na benie też będą problemy, to szukać usterki, a jak nie to trzeba pojechać do ogarniętego "gaziarza". Od siebie mogę także polecić Rafała G. z GEG Auto-Gaz na Darwina 68.

W KR polecam zakład na ul.Telimeny 30a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie emulator sondy,wkrec go w 2 sondę,nastepnie wkrec sonde i z głowy.

Można też wył sondę ale to więcej zabawy kosztuje.

Gazownik powinien to zrobić tak ze nie powinno byc Check-a ale tragedii nie ma.

Szukam emulatora do swojej a4 b6 1.8t BFB... Kat został wycięty i braciak, który jest mechaniorem mówi, że są dwa rodzaje - takie kolankowe lub proste (metalowe) i z kabelkami co się podłącza... Możesz mi coś doradzić? Dzięki z góry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja... wywaliles katalizator po tym jak zapaplil Ci sie check po zagazowaniu auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja... wywaliles katalizator po tym jak zapaplil Ci sie check po zagazowaniu auta?

No akurat nie to było powodem kolego. Powodem był sam katalizator, który już zdechł i wytłukł się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz pytanie czy usunąłeś sondę programem.

Ja nic nie usuwałem... Muszę zapytać brata...to u Niego jest samochód, nie mam go obecnie u siebie, bo wymienia mi wiele rzeczy, a ja jestem na drugim końcu Polski, więc nie ma mnie przy tym wszystkim... Powiem szczerze, że nie miałem pojęcia, że trzeba jeszcze usunąć sondę programem ;) A możesz powiedzieć coś więcej na ten temat...jaki to program (VAG?) i czy zniknie CHECK dzięki temu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli usunąłes kat a nie usunąłes drugiej sondy to check z błędem od tej sondy będzie Ci się świecil cały czas. Usunięcie polega na wywaleniu sondy z ECU o vagiem tego nie zrobisz. Musisz udać się do jakiegos goscia który zajmuje się grzebaniem w sofcie. Min 300zl

Wysłane z mojego Moto G 2014 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...