Skocz do zawartości
IGNOROWANY

okopcone koncówki wydechu


kura87

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, hunter7 napisał:

To oznacza że jak mam chwilowe przy ruszaniu 40 litrow to mam uwalona przeplywke? Dobrze Ciebie zrozumialem? Mam tak za każdym razem jak przycisne pożądnie 

nie nie będę Cię straszył że masz coś uwalone. Podepnij się pod kabel i zobacz jakie masz wartości rzeczywistą i wymaganą i będziesz miał odpowiedz. Ja bujam się z tym tematem przez 4 lata. Niby tacy znawcy ale nikt nie potrafi powiedzieć czemu dużo pali.(zaznaczam nikogo nie chcę obrazić nie taka moja tu rola, chcę pomóc i czasami sam uzyskać pomocy ale widzę że nie bardzo ludzie tu chcą pomóc bardziej liczą na podaną odpowiedz na tacy bo tak łatwiej). Wiadomo że jak dasz w pedał to 40 Ci pokaże, ale jak dajesz w pedał na 6-tym biegu zauważ jakie masz chwilowe i odepnij przepławkę i powtórz zadanie. Zauważ jakie będą wartości i masz odpowiedz. Moje SUBIEKTYWNE SPOSTRZEŻENIE w tym temacie. U mnie na jałowym jest wymagana 250 mg/s a rzeczywista od 6,97 do 7,08  g/s gdzie po odpięciu przepływki mam 235 bodajże g/s. nie wiem może się mylę proszę o zweryfikowanie moich wypocin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz polifta? Napisz mi gdzie wejsc w vcds zeby to sprawdzic poprosze. Na jalowym spalanie mam na P w automacie 0,8 do 0,9 bez klimy . Ostatnio tankowalem i srednia z baku 6,5 wyszla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

01 silnik

pomiary rozszerzone 

I tu wybierasz co chcesz sprawdzić.

Nie Ja mam 11/12 przed lift ale to akurat nie ma znaczemia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Passacie B7 CFFB końcówki są cały czas okopcone. Auto nie ma DPFa a od pół roku szukam przyczyny kopcenia na czarno podczas mocnego przyspieszania - za autem robi się niezła "zadyma". Od 2 lat mam chipa i brak objawów odnośnie konczenia sie turbo czy wtrysków...auto ciągnie aż do czerwonego pola.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Qnie napisał:

U mnie w Passacie B7 CFFB końcówki są cały czas okopcone. Auto nie ma DPFa a od pół roku szukam przyczyny kopcenia na czarno podczas mocnego przyspieszania - za autem robi się niezła "zadyma". Od 2 lat mam chipa i brak objawów odnośnie konczenia sie turbo czy wtrysków...auto ciągnie aż do czerwonego pola.

Panie, tu jest temat o 2.0 cr z dpfem, nie porównuj b7 bez dpfa na pd . Bez dpfa bedzie kopcic, z dpfem teoretycznie nie ma prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, vitkovskyyy napisał:

Panie, tu jest temat o 2.0 cr z dpfem, nie porównuj b7 bez dpfa na pd . Bez dpfa bedzie kopcic, z dpfem teoretycznie nie ma prawa.

CFFB jest na CR....Panie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...