Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z klimatyzacją – błąd 00819 - czujnik G65


kazan

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego że sam mam problem z czujnikiem i pomogła mi wypowiedź kolegi z forum o tym że jedyny pasujący czujnik to 3R0 959 126 napisze od siebie bo widzę że parę osób o to pyta że czujnik Hella 6ZL 351 028-401 u mnie nie działa. Oryginalnie mam 8Z0 959 126. Oryginalny pokazuje zawsze 1 bar Hella 33 bary i 100%. Zamówiłem 3R0 959 126 jak zamontuje to dam znać czy u mnie również się sprawdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety 3R0 959 126 podobnie jak Hella pokazuje ciągle sygnał 100% i ciśnienie 33bar. U mnie nie zadziałał. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje? Czy lepiej szukać jakiegoś używanego oryginału 8Z0 959 126? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich zapytac chcialem bo wymienilem czujnik na hella i klima nie ruszyła. Jak jest wpiety pokazuje 1bar a jak wyciągne wtyczke to 33bary czy tak powinno byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcin120383 Możesz powiedzieć jaki dokładnie czujnik założyłeś? Jaki numer itd.

Przy padniętym bezpieczniku miałeś jakieś odczyty na komputerze? Jakaś wartość sygnału\ilość bar? Czy wgl działał Ci panel klimy itd? Jakie wgl miałeś objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema czujnik był ok okazało się że winy był bezpiecznik a objawy brak klimy nie mogłem włączyć na auto jak chcesz to mam czujnik sprawny bo kupiłem z B7i on już został na aucie  ale numeru nie pamiętam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie bezpieczniki OK, klima szczelna, nabita i dalej wywala błąd:

00819 - High Pressure Sensor G65

29-00 - Short to Ground

 

Czujniki podmieniałem 4 różne:

Oryginalny 8Z0 959 126

Używany o takim samym numerze

Nowy Hella 6ZL 351 028-401

Nowy Ori 3RO 959 126

Na obydwu 8Z0 959 126 pokazuje 1 bar i 0%

Na Helli i 3RO 33bar i 100%

 

Wychodzi na to że gdzieś w wiązce robi zwarcie. 

Jedna wiązka bezpośrednio od czujnika łączy się z drugą(połączenie przedniego pasa z resztą samochodu).

Więc albo coś przetarte na tym pierwszym połączeniu albo na drugim.

Może mi ktoś napisać w jaki sposób najlepiej to posprawdzać miernikiem?

I gdzie w ogóle dochodzi wiązka, która idzie w błotnik? Wyciągnąć panel Klimatronika i mierzyć na wiązce dochodzącej do niego czy gdzieś przy panelu bezpieczników jest jeszcze jakieś połączenie?

Na szybko zmierzyłem oporność na 3 kabelkach dochodzących do czujnika ciśnienia klimatyzacji z odpowiadającymi im pinami w złączu łączącym pas przedni z resztą auta i oporność na każdym połączeniu jest niska wiec połączenie jest ale to nie wyklucza przebicia do masy z tego co się orientuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...