Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tryb awaryjny od 80km/h


Musafa

Rekomendowane odpowiedzi

podaj jakie dokładnie logi. bo ostatnio robiłem to wrzucę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje troche rozjechane ale bipy bardzo niskie wiec pompki masz raczej zdrowe, synchro masz ok 2,7 powinno byc -0,6 do 0,0, turbo dziwnie pracuje za***iście szybko wstaje bo juz przy 1650 rpm masz optymalne doładowanie potem przeładowuje więc praktycznie książkowe przycinanie sie kierownic, przepływka mierzy za dużo ale to ze względu na przeładowujące turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cos zmieni mi poprawa synchronizacji ?

a jest to pewne że to bedą kierownice w turbo ? bo niedawno było czyszczone

a jeden mechanik mi coś mówił ze to może być n75 bo mówił ze jak na wolnych obrotach dawał gazu to nierówno ciśnienie w turbo pracowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro wiele nie zmieni ale silik może deko ładniej pracować. Co do turba to przez neta nikt nie powie ci na 100% co to jest nie tak, przyjedź do mnie to w ciągu 15 min powiem ci w czym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak byś to tak szybko ogarnął to może napisz mi jak to mogę sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzasz podcisnienie węzyk po węzyku i N75 wakuometrem, następnie dolot ciśnieniem, nastepnie wzrokowo czy nikt nie grzebał przy turbie, jesli wszystko ok muszą byc przypieczone kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz tez czy masz szczelny dolot tam gdzie widac olej na wezach od dolotu i poruszaj reka sam dzwignie od lopatek czy lekko w miare chodzi (na zgaszonym silniku) dawno wymieniales filtr paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa wymieniałem jakieś 2-2.5 tys km temu a żeby poruszać dźwignią łopatek trzeba zdjąć gruszkę czy nie ?

Albo czy jest ktoś z okolic Pszczyny kto mógł by mi to sprawdzić przez co się tak dzieje

Edytowane przez gigss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba zdejmowac na zgaszonym zimnym silniku poruszaj w gore dzwignie i bedziesz wiedzial czy ciezko chodzi czy nie ja np. swojej nie moglem na warsztacie dwoma rekami ruszyc tej dzwigienki jak mialem zapieczone kierownice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież w gruszce masz sprężynę którą ciezko jest pokonać jedną reką chyba ze ktos ma naprawde mocne paluchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie dlatego sie pytam czy cos zdejmować trzeba bo gruszka przecież trzyma to

a jeszcze jedną rzecz zauważyłem i nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym że czasami na chwilę turbo odcina i po chwili znowu działa

to to ze jak taki incydent się wydarzy to się pojawia błąd 17552 Mass air flow sensor (open or short to ground) gdy mi nie odcina turba to błąd się nie pojawia

może to mieć coś z tym wspólnego? oraz jak się tego pozbyć patrzałem po kablach i wyglądają ok

Edytowane przez gigss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz błąd przepływki.

Musisz sprawdzić stan wiązki zasilającej ją oraz napięcia na wtycze oraz czy jest odpowiednia masa.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no popatrzę po tym w poniedziałek a może to być winą że on czasami traci moc na chwile ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak na tym filmiku tzn. sprawdz zasilanie na przewodach.

Jesli bedzie ok wstaw nam logi dynamiczne grup 3 i 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...