Bruno_74 Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Potwierdzam wszystko pasuje. Sam tak zrobiłem przy drugiej wymianie. Zastanawiam się tylko kto ma tyle nerwów żeby rozrząd wymieniać dopiero po 100 tys? Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
sagakama Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Zamawiałem części i nie zwróciłem uwagi że dostałem rozrząd starego typu. K.rde. Oddałem do mechanika i mam już założone.
koloboro Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 A w czym to przeszkadza że masz starego typu. Przecież one też latają dziesiątki tysiecy kilometrów i nic sie nie dzieje. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Dominik93 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Panowie, pojawiają się odgłosy od napinacza jakby domagał się już wymiany i co wkoncu polecacie? Mechaniczny napinacz czy hydrauliczny? Koniecznie napinacz musi Być z ASO czy jakiś zamiennik wchodzi w grę? Nie chce checka na fisie po wymianie napinacza na jakiś badziewny chiński zamiennik. Rozumiem że Podczas wymiany napinacza odrazu najlepiej zmienić łańcuch?
koloboro Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Kolego tu jest mowa o napinaczu PASKA rozrządu, a nie łańcucha. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
danieldj1 Opublikowano 29 Listopada 2017 Opublikowano 29 Listopada 2017 Panowie proszę o poradę włożyłem cały nowy zestaw pasek rozrządu INA i zmieniłem tłumik drgań/napinacz z hydro na mechaniczny. Zaraz przy pierwszym odpaleniu po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym jest dziwny dźwięk coś typu drganie obcieranie ciężko określić dokładnie jak w filmie poniżej. (zczytając komentarze nie pierwszy mam ten problem) Dodam że pasek jest prawidłowo napięty nie za mocno nie za słabo, silnik ma moc jak wcześniej, wartość w bloku 90 -2 więc też ok, po wyjęciu górnej osłony paska dźwięk wciąż słyszalny. Czy ktoś z was miał takie objawy co może być tego przyczyną czy to faktycznie może być po zmianie tłumika drgań czy tylko przypadek ?
przem8 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 W zestawie INA najczęściej hałasują paski rozrządu. Ja mam coś takiego u siebie, nie zawsze ale dość często :
danieldj1 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Przed wymianą był zestaw SKF i było cicho. Podsumowując Conti Skf bezproblemowo a INA Gates mogą hałasować
Marecki1 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Niestety ale ten dźwięk będzie występował przy mechanicznym napinaczu... zmienialem pasek, luzowalem napinacz ale dalej to.samo....
strazak93 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Nie zgodzę się z kolegą wyżej,u mnie po wymianie jest cisza,a zrobione już prawie 20tys,montowałem cały zestaw Conti.
Marecki1 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Zapytaj kolegi Seta 1.8t Tez mam conti... i niestety ale lekko jest slyszalny... nie tak jak na tym filmiku ale słychać go lekko jak przystawisz ucho...
Łukasz13 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Opublikowano 25 Grudnia 2017 Tez mam conti i jakos halasu zbyt duzego nie ma, w sumie to sluch juz nie ten... Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
Patryk94 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Odgrzeje temat. Pytanie do użytkowników aut lekko wzmocnionych, jeżdżących na napinaczu mechanicznym, dzieje się coś z nim ? Wytrzymuje dzielnie butowanie?
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 Nic sie nie dzieje, działa jak ma działać.
Patryk94 Opublikowano 28 Października 2018 Opublikowano 28 Października 2018 (edytowane) 21 minut temu, Łukasz13 napisał: Nic sie nie dzieje, działa jak ma działać. Dużo km na takim zrobiłeś? Jaka moc masz w aucie, pytam bo pewien Pan powiedział mi ze zwykły mechaniczny napinacz jest za słaby do silnika z turbo. Edytowane 28 Października 2018 przez Patryk94
1.8 T Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) U mnie po montazu zestawu ina z mechanicznym napinaczem po pierwszym odpaleniu od razu słyszałem buczenie. wymieniłem sam pasek na conti i nadal to samo było. po 30 tyś dźwięk jakbyś jest mniej słyszalny ale jak się wslucham to nadal jest specyficzne buczenie. Szkoda że dopiero teraz natrafiłem na ten post. Bym wymienił napinacz na hydrauliczny. A tak wgl to który jest wytrzymalszy napinacz przy autach po modach? Edytowane 13 Stycznia 2019 przez 1.8 T 1
soul87 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Mechaniczny Ja już ponad 50tys na mechanicznym, cisza i nic się nie dzieje. Niedługo druga wymiana i rownież mechaniczny wleci. Wymieniałem cały zestaw Conti.
fajerski1 Opublikowano 19 Stycznia 2019 Opublikowano 19 Stycznia 2019 dorzucę od siebie: A więc w silniku BFB występują 2 rodzaje zestawów naprawczych i są zamienne, czyli jeżeli jest hydrauliczny to można zamienić na sprężynowy i odwrotnie 1. tzw sprężynowy 06A121012G - pompa wody z uszczelką 06B109119F - pasek rozrządu 06A109243A - rolka napinająca 06A109181 - wspornik z rolką 2. hydrauliczny 06A121012G - pompa wody z uszczelką 06B109119F - pasek rozrządu 06A109243E - rolka 06B109477A - napinacz hydrauliczny Jeżeli chodzi o przód przed rozrządem : 06D903137E - pasek klinowy 06B903133E - napinacz paska klinowego 06B903341B - rolka odwracająca 1
dami8705 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Opublikowano 3 Czerwca 2020 Kupiłem zestaw Conitech z napinaczem mechanicznym. Rok produkcji paska to 2017 zakładać ? Dziwna pompa wody jest , łopatki nie są osłonięte. Hepu metalowa czy inna plastikowa inaczej wyglada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się