Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kontrolka od przepływomierza


Arab1946

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dzisiaj rano pojawiła się u mnie żółta kontrolka od przepływomierza i nie wiem dlaczego. W sobotę byłem zrobić chip (U faceta z innego forum wszyscy go polecali) bez hamowania sam chip ogólnie jestem zadowolony z osiągów nie kopci i lepiej się odpycha. Czy to może być związane z tym? Mój samochód to Audi A4 B7 1.9TDI 2005r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze słyszę o "żółtej kontrolce od przepływomierza" w B7 :decayed:

Masz może jej zdjęcie ? :hi::naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka która Ci się zaświeciła nazywa się check engine, ogólnie mówiąc oznacza awarię silnika. Aby sprawdzić co się dzieje musisz podpiąć komputer i zobaczyć jakie Ci wyskoczyły błędy. polecam zapoznać się z linkiem który podałem powyżej ułatwi Ci eksploatacje pojazdu. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem adapterem iCar poprzez aplikacje na telefonie i wyszły mi takie 3 błedy.

code.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych kodach wychodzi na to że masz sprawną świecę żarową tylko na drugim cylindrze :decayed:

Żadnych innych błędów w sterowniku silnika nie ma ?

Bo te to raczej nie powinny wywalić "checka" na blacie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjeć do mechanika jakiegoś jeżeli nie masz możliwości sam podłączyć, zobaczy ci konkretnie co co tam wyskoczyło, tyle że zapłacisz 50zł, dlatego lepiej mieć swój ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam swój tzn Vgate icar taki adapter i praktycznie wszystko jest ;) i wyskoczyło tylko to ;) nie wiem myśle, że to będą świece. Lepiej wymienić 4 czy 3? te co są rozwalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa, może i faktycznie przy trzech spalonych świeczkach już wali checkiem na blacie :naughty:

Zmieniaj komplet świeczek, a tą jedną dobrą zostaw sobie w zapasie :)

Ale tak do końca pewny nie jestem czy to coś zmieni, jeżeli chodzi o świecącą się kontrolkę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega napisał mi że pierw lepiej sprawdzić miernikiem czy są dobre świece bo może być to wiązka tylko do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to przez świece wywala checka to nic trudnego mechanik powinien je najpierw sprawdzić i jeżeli są spalone założyć nowe, radzę już wszystkie wymienić jeśli 3 będą spalone. Napisz jak to wyszło. A masz jakieś objawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy jest jak odpalam z rana samochód i jest chłodniej to czasami ciężko odpala a jak odpali to zadyma na biało przez chwile ale to nie zawsze jest zależy od pogody myślałem ze to ako słabo ciągnie ale jednak świece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierw sprawdzę czy to świece czy może tylko kable dopiero później wymienię to co będzie trzeba pewnie w weekend się za to wezmę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od spalonych świeć check raczej nie pojawia się na blacie. Dziwne że po chip-ie to Ci się stało może jakieś zwarcie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie gość co mi robił chip mówił, że w ogóle nie mogł sie podłaczyć pod kompa (zeby chyba zgrać oryginalny soft wrazie wu) i powiedział, że ktoś zablokował kompa i można tylko wgrac bez odczytu i mówił, że pewnie przed sprzedażą ktoś nie mógł pozbyć się błędu wykasował go na stałe i zablokował kompa przez to. Po wgraniu nowego softu po prostu (stara usterka wychodzi i dlatego wywala na blacie) nie wiem zobaczymy dzisiaj znowu mi sie pojawiła ta kontrolka. Te same błędy nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz co dokładnie znaczą kody tych błędów?? Mi też się pojawiała ta kontrolka poczytaj posty u mnie związane z tym. A z tym kompem to dziwne coś nie chce mi się wierzyć że go zblokowano może jego komp jest lewy i się nie łączy może zły kod silnika podaje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem co oznaczają te kody ze coś jest ze świecą 1 3 4 ;)

Wczoraj poszedłem sprawdzić miernikiem jak wygladają te świece i niestety ale nie udalo mi się sprawdzić. Czarny kabel od miernika włożyłem pod coś metalowego (masa) czerwony dotykałem świecy i nic się nie pokazywało oczywiście na zapłonie. Przestawiłem miernik na 2v bo moje świece są na 5v i przez chwile pojawiło się 0.03 na 1 świecy która podobno jest do wymiany ale za chwile w ogóle znikło i było ciągle zero. Nie wiem co ja źle robie na drugiej świecy pojawiło się 0.10 i spadało i teraz sam nie wiem czy są do wymiany czy nie;/ może ktoś z Was ma jakieś pomysły co tutaj zrobić?;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...