Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prins DLM 2.0 do 1.8 TFSI


Rumak

Rekomendowane odpowiedzi

Układ musi się pozbyć CAŁEGO paliwa z układu za pompą tak aby uniemożliwić cofnięcie paliwa do zbiornika (głównie żeby LPG nie trafiło do zbiornika benzyny więc de-facto do atmosfery).

Trwać to może długo, bo paliwa w układzie wbrew pozorom jest sporo.

Niech dawka będzie nawet około 50 mg/hub, pojemność "raila" to niech będzie nawet 500 ml (zakładam, nie wiem) więc przy tym można obliczyć, że:

500gram / (50 mg/hub * 4 * 2500 rpm) = 1

Co to nam mówi? Zakładając takie warunku czas pracy na mieszance benz/LPG to około 1minuta. Powyższe przy założeniu, że 1ml benzyny = 1gram (a tak nie jest). Dawka przy normalnej jeździe będzie zdecydowanie niższa więc i czas dłuższy.

Sorry za wywody :D

A i wiadomo - przy ponownym odpalaniu na tym samym paliwie nie ma tego procesu. Odpalamy na czym chcemy!

Edytowane przez radekrp90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ollevis. Już trochę czasu minęło zakładam że trochę kilometrów narobiłeś ? :) Jak się instalacja sprawuje. Słyszałem, że pompa po 50-80kkm siada i wymiana boli, czy to prawda czy bzdury?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, truck.daw napisał:

Hej ollevis. Już trochę czasu minęło zakładam że trochę kilometrów narobiłeś ? :) Jak się instalacja sprawuje. Słyszałem, że pompa po 50-80kkm siada i wymiana boli, czy to prawda czy bzdury?

 

 

Witaj :-)

Zgadza się, minęło trochę czasu oraz kilometrów przejechanych na instalacji a dokładnie 70K

Instalacja sprawuję bez zarzutu, nie ma żadnych niepokojących objawów.

Pompa też sprawuję się dobrze i bez zarzutu. Przegląd techniczny ( mowa o przeglądzie w firmie gdzie instalacja była postawiona przechodzi się bez problemów i poprawek czy regulacji.

Z tego co się orientuję to wymiana pompy to faktycznie koszt około 2-3K PLN ale nie słyszałem by były z nią problemy.

Jeżeli jeszcze w czymś mogę pomóc to śmiało :-)

Pozdrawiam!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, ollevis napisał:

Witaj :-)

Zgadza się, minęło trochę czasu oraz kilometrów przejechanych na instalacji a dokładnie 70K

Instalacja sprawuję bez zarzutu, nie ma żadnych niepokojących objawów.

Pompa też sprawuję się dobrze i bez zarzutu. Przegląd techniczny ( mowa o przeglądzie w firmie gdzie instalacja była postawiona przechodzi się bez problemów i poprawek czy regulacji.

Z tego co się orientuję to wymiana pompy to faktycznie koszt około 2-3K PLN ale nie słyszałem by były z nią problemy.

Jeżeli jeszcze w czymś mogę pomóc to śmiało :-)

Pozdrawiam!

 

 

Dzięki za szybką odpowiedź :)

Sam przymierzam się do kupna B8 z silnikiem CDNC albo CJEB i myślałem żeby to zagazować. Z tego co się orientuję VI generacja ciągle się mega ceni, ale za to wyczytałem że VSI-2.0 ma spalać niby 5% benzyny. Czy orientowałeś się w temacie jak zakładałeś instalacje? Masz coś do poczytania na temat tej instalacji? Jej cena jest prawie o połowę niższa a jak by miało faktycznie spalać 5% benzyny tylko to mnie przekonuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź [emoji4] Sam przymierzam się do kupna B8 z silnikiem CDNC albo CJEB i myślałem żeby to zagazować. Z tego co się orientuję VI generacja ciągle się mega ceni, ale za to wyczytałem że VSI-2.0 ma spalać niby 5% benzyny. Czy orientowałeś się w temacie jak zakładałeś instalacje? Masz coś do poczytania na temat tej instalacji? Jej cena jest prawie o połowę niższa a jak by miało faktycznie spalać 5% benzyny tylko to mnie przekonuje [emoji4] 

 

Witaj [emoji4] Tak niestety te instalacje dalej są drogie i ubolewam że tak chłonny rynek jak Polska dalej niema własnej produkcji.

 

Co do instalacji które zużywają jakąś ilośc paliwa w raz z gazem:

Niestety mogę opwiedzieć własną historię również na B8 z instalacją Viale.

Po zainstalowaniu faktycznie spalało się około 5-10% paliwa na bak gazu. po za tym wszystko było ok.

Problem się zrobił kiedy komputer sterujący tym zestawem padł. Ogólnie jest tak że soft (sterowniki) jest pisany pod konkretny samochód (model silnika).

Więc kiedy moj padł (koszt nowego to 2k pln) to w skrócie mówiąc firma nie potrafiła odzyskać i zainstalować stary sterownik (lub napisać nowy działający po udostępnieniu samochodu w warsztacie) na nowym komputerze co powodowało ciagłe problemy z pracą instalacji, wyskakiwanie błędów związanych z check engine i tak było kilka miesięcy i nawet wizyta w Radomiu u przedstawiciela który wprowadza to na rynek nie pomogła, 5 godzin czekałem na werdykt co moze byc problemem i tak nie byli w stanie pomóc.

Ku przestrogze dodam że komp padł przez zalanie wodą, zawsze jest instalowany przy podszybiu z zewnętrznej strony gdzie znajdują sie odpływy które jak wiadomo sie zapychają i naprawdę warto je sprawdzać czas do czasu.

W moim przypadku dobrze że woda nie sięgnęła przewodów akumulatora.

Może mój przypadek ogólnie nie jest częsty i raczej ekstremalny ale sądzę że kompy padają i taki problem może też pojawiać się u innych.

Fakt pozostaje faktem że serwis wraz z całą instalacją zawiedli więc odpuściłem temat oraz zrezygnowałem z instalacji.

Ogólnie nie polecam [emoji4]

 

Pozdrawiam!

 

 

 

 

Edytowane przez ollevis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...