Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BLB] Wylaczanie EGR w sterowniku


domciopl

Rekomendowane odpowiedzi

tylko i wyłącznie tiuner ci to jest w stanie wykonac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylaczajac egra jedz do jakiegos kumatego goscia co zajmuje sie obrobka map i ci to zrobi dobrze nastomiat ktos z malym doswiadczeniem moze usunac troszke wiecej niz trzeba zaczna sie problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest pózniej na przeglądzie , mowię o zadymieniu spalin . W Polsce to nie problem ale w Anglii jeśli przekroczę normę to d*pa zbita i nie ma możliwości zrobić przegląd bez usunięcia usterki . Porównywał ktoś zadymienie spalin przed i po ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie nikt sie nie skapnie ze jest wylaczony a w polsce jest tak ze 3/4 stacji diagnostycznych tego nie sprawdza a jak sprawdza to powiedz nie wiem dlaczego wszystko jest na swoim miejscu nikt ci nie udowodni:)lepsza wygoda dla Cb a zawsze znajdzie sie stacja ktora zrobi ci przeglad ja nie mam dpfa wylaczony i zaslepiony egr bylem na przegladzie i lala

A dla wlasnej satysfakcji jedz na stacje zaplacisz 10 zl wypnij wtyke od egra i niech ci sprawdza jakie zadymienie bedziesz wiedzial dokladnie a jesli masz sprawnego dpfa o ile posiadasz takiego w aucie zaslepienie i wylaczenie mija sie z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dpf a przez Egr to jeden wielki syf w silniku . Mam zamiar go usunąć ze sterownika silnika i zamknąć go .

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest pózniej na przeglądzie , mowię o zadymieniu spalin . W Polsce to nie problem ale w Anglii jeśli przekroczę normę to d*pa zbita i nie ma możliwości zrobić przegląd bez usunięcia usterki . Porównywał ktoś zadymienie spalin przed i po ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wytwarzanie sadzy przez silnik jest uzależnione przede wszystkim od jego ogólnego stanu technicznego, a nie od tego czy masz sprawny EGR , czy zaślepiony :decayed:

Przy niesprawnym EGR-ze tzn. cały czas otwartym , zadymienie będzie duże albo bardzo duże :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to po trasie 2kkm zaczął puszczać bąki przy wyższych obrotach , i generalnie dymić . Już miałem problem ze się zaciął i nie chciało mi auto odpalić . Pompki sprawdzone jedynie co to czwarta ma trochę problem z korekcja a dawka jest w normie . Chce tez zrobić oringi , ogólnie auto żwawe a przy mapie od razu chce zrobić Egr . Przy jednej robocie prawie nie dużo większe koszta .

No chyba ze leja wtryski :D

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez kamilus17_1990
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zrób uszczelniacze pompek, tak jak napisałeś, zamieniając miejscami pompkę o najwyższej korekcji z tą o najniższej korekcji ( najbardziej minusową ) :decayed:

Po robocie albo się wszystko naprawi, albo będziesz wiedział czy przyczyna jest w pompowtrysku, czy w warunkach panujących w cylindrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...