Skocz do zawartości
IGNOROWANY

4 dni po zakupie pierwsza usterka - ubywa płynu chłodniczego, plama


MichalPoti

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,

Od kilku dni jestem posiadaczem b8 CAGA. Przez pierwsze dni fajne auto ale jak to w "przewadze dzięki technice" bywa nie może byc zbyt kolorowo. Dzisiaj zauwazylem ze ubywa plynu chlodniczego. Jest to okolo 5cm plynu w zbiorniczku na 500 km. Z samochodu cos kapie. Miejsce kapania to prawy przedni "róg" samochodu w miejscu gdzie konczy sie zderzak a zaczyna sie oslona pod silnikiem. Ciezko mi stwierdzic co to dokladnie. Za malo tego aby zobaczyc kolor. Tak na chlopski rozum to zapewne plyn jednak czy nie moze to byc jakis wyciek z klimy? Jednak z prawej strony auta nie ma chyba nic od klimy? Wszystko (sprezarka przewody zawory do nabijania) sa chyba z lewej strony auta? Moze plyn ze spryskiwaczy? Nie... skad niby tam przewody z plynem do spryskow. Po otwarciu maski nic szczegolnego nie widac. Jakies pomysly?


Dodam, że gdy zaparkuje po jeżdzie i dotknę tej cieczy jest ona zimna (nie gorąca) podczas gdy temp silnika to 90 stopni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanał , osłona silnika w dół i widać będzie więcej. Tak bez zobaczenia to to ciężko coś wywróżyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chlopski rozum to zapewne plyn

Na chłopski rozum trzeba do wycieku wsadzić palucha a potem do gęby. Jak płyn jest słodki to układ chłodzenia. Jak wyciek z przewodu czy nawet chłodnicy to tylko powód za zadowodlenia. Wszak mogło płyn przepalać z wiadomych powodów :naughty:

Edytowane przez Jędrulawawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z klimy zawsze kapać musi, jeśli miałbyś dodatkowy wyciek to miałbyś dwie plamy lub jedną ale na pewno nie zimną. tak jak kolega wyżej napisał, jedź na kanał. a swoją drogą to gdzieś się płyn chłodniczy musi podziewać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko gdzie tu kanal znalezc :) pompa wody? jednak cala oslona pod silnikiem sucha. wyjalem cala obudowe filtra powietrza i dalej nic nie widze. Tak jak mowicie. Podjade na kanal i dam znac. A czy jest z prawej strony cos od klimy? jakies przewody? dzisiaj klimy nie wlaczalem i dalej sobie kapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakiś wąż przy chłodnicy się poluzował ? O ile to płyn chłodniczy.

Edytowane przez Musafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstaw coś pod spód aby złapać to co kapie. Wtedy będzie wiadomo co to i gdzie szukać wycieku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej to nie jest. Dlatego tak Was pytam czy od klimy tam cos jest. Jak okaze sie ze to plyn to bede szczesliwy :)


Przez noc nalapalem tego czegos i jest to plyn od spryskiwacza xenon. Takze robi sie nieco gorzej. Plyn chlodniczy ucieka natomiast wiecej niestety wyciekow zewnetrznych nie ma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na chłopski rozum trzeba do wycieku wsadzić palucha a potem do gęby. Jak płyn jest słodki to układ chłodzenia
Przestrzegam przed takim smakowaniem, coolant to najwiekszy suf!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jestem umowiony na ogledziny. Nadal mam nadzieje ze to nic z glowica. Co sprawdzic? Czesto na forum pojawia sie temat cieknacej chlodnicy spalin. Co do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przestrzegam przed takim smakowaniem
Przecież nikt tego nie każe pić szklankami. Weźmiesz na koniec języka 0,0001 mg, posmakujesz i wyplujesz. Na pewno nie zaszkodzi, najwyżej dostaniesz sraczki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam przed takim smakowaniem

Przecież nikt tego nie każe pić szklankami. Weźmiesz na koniec języka 0,0001 mg, posmakujesz i wyplujesz. Na pewno nie zaszkodzi, najwyżej dostaniesz sraczki.

:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciekow nie stwiedzono. Diagnoza albo chlodnica spalin albo peknieta glowica. Podobno jakos na krotko laczy sie 2 weze te od chlodnicy spalin i tak sie sprawdza czy winna jest chlodnica. Ktos to robil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

160 tysi. Raczej mozna wierzyc


Czy dobrym pomyslem jest kupno kawalka rurki i polaczenie tych dwoch przewodow [przy chlodnicy spalin? Nic sie nie stanie jak bede tak jezdzil chwile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


160 tysi. Raczej mozna wierzyc

sprawdziles w ASO? bo ten rok to raczej okolice 300 min :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Sprawdzany w ASO jednak tam mało wpisów, auto z polskiego salonu. Przebieg dostepny tez na tej stronce rządowej. Wydaje się zgadzać. Panowie co z tą chlodnicą. Robił już to ktoś?


Podpowie ktos cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciag bagnet (jak masz)i sprawdz olej pod katem mieszania sie z plynem oraz sprawdz poziom oleju

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zlokalizowany. Walnięta jest chlodnica spalin. Zrobilem to 'na krotko', polaczylem te 2 przewody z chlodnicy i jest git. Plynu nie ubywa. Pytanie teraz czy to sie spawa czy kupuje nowe cale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...