Robberto 0 #1 Posted June 9, 2015 witam dzisiaj korzystajac z chwili wolnego czasu postanowilem ogarnac temat piszczacych klocow o ktorych pisalem w innym dziale, po zdjeciu prawego kola okazalo sie ze mam podpocony amortyzator ktory w przyszlosci bede musial wymienic. Jakiej firmy proponujecie zeby to pojezdzilo? 0 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
tomaszstn 7 #2 Posted June 10, 2015 Najpierw musisz sprecyzować jakie masz zawieszenie, 1BA, 1BE, 1BV, potem spróbujemy coś doradzić. 0 Go to top *ZLOTY ŚLĄSKIE -PIĄTKI-18.00-C.H.-FORUM-GLIWICE* Share this post Link to post Share on other sites
Robberto 0 #3 Posted June 10, 2015 Ok ,wiec jak to sprecyzowac, po nr vin? Jestem zielony w tym temacie 0 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
wrclaguna 207 #4 Posted June 10, 2015 Ok ,wiec jak to sprecyzowac, po nr vin? Jestem zielony w tym temacie Albo po VIN ( ASO ) lub odczytaj numer . 0 Go to top MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU Share this post Link to post Share on other sites
Robberto 0 #5 Posted June 10, 2015 (edited) No wlasnie , vin w serwisie, a kod skad odczytac? Dekodowac kod wyposazenia czy zczytac z amora? Edited June 10, 2015 by Robberto 0 Go to top Share this post Link to post Share on other sites
wrclaguna 207 #6 Posted June 10, 2015 kody bedziesz miał ktores z tych 1BA, 1BE, 1BV amorki sa rozne bo rozne sa klasy wagowe modelu . 0 Go to top MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU Share this post Link to post Share on other sites
Robberto 0 #7 Posted June 10, 2015 Na wlepie mam 1BE 0 Go to top Share this post Link to post Share on other sites