Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy do 2000 obr. A4 b6 1.9 AWX


Grzes487

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie, moje a4 ma problem z bujnięciem się do 2 tys. Powyżej 2 tys jest w miare ok. Na kompie pokazuje prawie o połowe mniejsze doładowanie od wymaganego. Turbina na wyzszych obrotach normalnie się załącza. Co mu może dolegać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC sprawdzony, zlaczki tez uszczelnione.Turbina wyczyszczona i ustawiona na nowo geometria. Mocy przybylo od 2 tys. i dopiero teraz ja czuc, ale ruszyc na skrzyzowaniu troszke dynamiczniej to jest problem... co mu jeszcze moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jak wygląda przekrój przewodów kolektora dolotowego, może jest mocno zawalony mieszaniną sadzy z olejem i brakuje mu powietrza , dla tego turbina może mieć problemy z podniesieniem się :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to Twoje auto to świeży nabytek, czy masz go od jakiegoś czasu i dopiero teraz osłabło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina nie doładowuje proste,zdejmij podciśnienie i sprawdź barometrem czy idzie na -0,60/63 jak nie to wyreguluj zderzakiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego i jak postępy bo mam podobny problem.

Edytowane przez kamiloe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się od paru dni mam podobny problem zero mocy dopiero powyżej 2 tyś. obrotów coś się dzieję. Wczoraj nie mogłem z 80 km do 100 km na 6 biegu przyspieszyć. Do pewności wymieniłem filtry powietrza. paliwa i olej z filtrem ale nie pomogło. Mam kabel i VAG com do dyspozycji ale nie wiem jak mam się zabrać za jakąkolwiek diagnozę. Komputer nie pokazuje błędów. Turbina sprawdzana może 4 miesiące temu tak samo wtryski. Niepokoi mnie tylko kopcenie spod korka i bagnetu niby miał tak od początku ale teraz jakby więcej kopcił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się rozwiązać problem. Przyczyna była błaha, chodziło o pęknięty wężyk podciśnienia. Ściągnijcie wężyk z gruszki turbiny i dmuchnijcie w niego, jeżeli usłyszycie syczenie to gdzieś jest nieszczelność, u mnie był pęknięty wężyk idący od pompy vacum przy samym rozgałęzieniu.

Możecie też przeprowadzić test ściągnąć wężyk z gruszki i założyć długi wężyk tak aby starczył do kabiny przejechać się i w momencie przyspieszania na niskich obrotach zassać powietrze czy to ustami czy np. strzykawką. Samochód od razu zacznie przyspieszać żwawiej. Sam tak dzisiaj zrobiłem i wiedziałem że turbo przynajmniej jest w porządku. Potem przy dmuchaniu usłyszałem syczenie na wężach i powoli sprawdzałem dłonią po wężach gdzie uchodzi powietrze.

Edytowane przez MrRadian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie prawdopodobnie pompa vacum klapa gaszaca nieodpowiedzio dziala jutro będzie sprawdzona jakie cisnienie daje.Wszystko na to wskazuje u mnie hamulce nie sa idealne zobaczymy jutro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...