Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1,8T AWC VW


wojci

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę zerknijcie na moje logi

Auto ostatnio zamulone coraz bardziej, zwłaszcza w zakresie 2-3 tys obr.

Logi na 3 biegu, skrzynia 6-cio biegowa

http://vaglog.pl/log_221187.html

http://vaglog.pl/log_221188.html

http://vaglog.pl/log_221189.html

http://vaglog.pl/log_221190.html

http://vaglog.pl/log_221191.html

i dodatkowo wywala ostatnio błędy:

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Friday, 12 June 2015, 17:57:31.

Control Module Part Number: 06A 906 032 AH

Component and/or Version: 1.8l R4/5VT HS MG 3464

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 07777

VCID: 64BB2F93E743

6 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0411 - 35-00 - Please Register/Activate

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-10 - - - Intermittent

17808 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1400 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Edytowane przez wojci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zacząć od wymiany przepływki bo bardzo mało wskazuje, jesli oczywiście dolot jest szczelny moze to sprawdz w pierwszej kolejności, przepływka boscha po numerach jak coś, jak to ogarniesz trzeba zrobić kolejne logi i będziemy myśleć co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Podpinam się do tematu,

motor ten sam więc bez sensu zakładać nowy wątek.

1.8T AWT A4 B5 FL Avant Quattro PB+LPG

Ostatnio zaczęły mi się cuda dziać.

do 2-3 tysięcy idzie całkiem dobrze potem od 3-4 tyś jak muł.

Przyspiesza ładnie i w momencie osiągnięcia około 3 tyś obrotów jakbym lekko odjął nogę z gazu ale jeszcze ciągnie a przy 4 tyyś to praktycznie jakbym zdjał nogę z gazu ciutkę tylko dodając go (takie odczucie jest).

Jadąc jako pasażer nawet łatwo wyczuć moment "utraty" jakby doładowania przy 4 tyś.

Sprawdziłem VCDSem błędy.

                Address 01: Engine       Labels: 06B-906-018-AWT.lbl
Control Module Part Number: 4B0 906 018 R
  Component and/or Version: 1.8L R4/5VT     G   0003
           Software Coding: 11201
            Work Shop Code: WSC 00380  
           Additional Info: WAUZZZ8DZ1A024846     AUZ7Z0Y1484991
                      VCID: 30650880F0DD929E243-5000
1 Fault Found:

17963 - Charge Pressure
            P1555 - 35-00 - Maximum Limit Exceeded

Readiness: 0010 1001

Nie ma różnicy czy LPG czy PB zachowanie auta jest takie samo.

Po skasowaniu przez pasażera błędu podczas jazdy przez moment tak jakby było ok za sekundę znowu muł i pojawia się błąd. Na liczniku check nie zapala się.

Nie wiem w jakich grupach zrobić logi bo się na tym nie znam.

Mam tylko takie. Robiłem pierwszy raz w życiu wg instrukcji tutaj gdzieś na forum 3 bieg 1,5tyś obrotów, prosta i gaz do dechy aż do osiągnięcia 4,2-4,5 tyś obrotów.

Grupy 011-010-005 - LPG

http://vaglog.pl/log_223598.html

Grupa 011 - PB

http://vaglog.pl/log_223597.html

Jak trzeba w innej grupie to mogę zrobićto proszę uprzejmie wskazówki w której grupie zrobić.

Edytowane przez eSPe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


wczesneij skasuj błedy.

Skasowanie błędu działa tylko przez chwilę. Po chwili pojawia znowu się ten co poprzednio.

Robiąc loga możliwe że będzie on już siedział.


Zrób 002+033, 115+118

Możesz objaśnić bo nie kumam (zielony w te klocki).

Ustawić w jednym oknie kanał 002 a w drugi 033 a potem jeszcze raz tylko kanał 115 z kanałem 118?

Jechać mam od 1,5tyś (START) do 6,5tyś obr (STOP)? Też na trójce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po dwa kanaly na raz jesli trzeba skasuj przed kazdym logiem, reszta jak napisales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

załążyłem swój oddzielny wątek w prawidłowej kategorii A4 B5

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/325377-a4-b5-fl-awt-brak-mocy-blad-17963-prosba-o-analize-logow/

Edytowane przez eSPe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 lata minęły i znowu lipa

poradźcie coś  

benzynie takie logi:

http://vaglog.com/log-115_118_O6Rz60f.html

 
Na gazie dodatkowo takie jaja:
 
VAG-COM
Windows Based VAG/VAS Emulator
Version: Release 311.2-N
www.Ross-Tech.com
Dealer/Shop Name:
Workshop Code: 000 00000
Diagnostic Trouble Code Report
Tuesday, 13 June 2017, 18:49:59
VIN Number: License Plate:
Mileage: Repair Order:
Control Module Part Number: 06A 906 032 AH
Component and/or Version: 1.8l R4/5VT HS MG 3464
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 07777
4 Faults Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 1001

 
 
 
Obstawiam padnięty wtrysk na 3 cylinder.
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed każdym logowaniem błędy skasowane

http://vaglog.com/log-003_020_79rnzQ4.html

http://vaglog.com/log-115_118_G2NK22.html

http://vaglog.com/log-002_033_2G15Q6.html

 

Przepływomierz zmieniony 3 m-ce temu, świece tydzień temu.

Auto od 300km na benzynie, podpowiedzcie coś bo mam ochotę go zezłomować i chyba sobie kupię Citroena 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie teraz jakies bledy wogole wywala? W logach jest ok poza tym ze ecu nie wysterowuje prawidlowo i turbo laduje tylko 0.3 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów brak ale szarpie w zakresie 2000÷3000 obr i brak mocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 podmienione i przepływka z a4b6 założona i jest lepiej ale nie jest dobrze

Auto nadal przerywa między 2 a 3tys obr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...