Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z elektryka potrzebny vag a4b6


czester11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .

Zmieniłem auto na nowszy model czuli b6.

Auto ma parę drazniacych mnie mankamentów. Mianowicie:

Po 10 min zapala się air bag wiem że poprzednik zmieniał akumulator. Wyczytałem że trzeba teraz wgrać VIN do licznika. Czekam na znajomego aż będzie miał czas bo niestety nie posiadam sprzętu i wiedzy.

Druga rzecz to to że świeci mi się kontrolka od samopoziomowania swoatel poprzednik zmieniał lewa lampę ponieważ ktoś mu uszkodził. Czy wystarczy adaptacja?

Trzecie to nie mogę wyłączyć ESP. Po wyciskaniu przycisku na postoju nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się tylko podczas uruchomienia.

Czwarta to już bardziej mechanika chyba ale wczoraj wycieraczki oszalała i Zatrzymuje się nie pod maską i centralnie na szybie w położeniu maksymalnym czyt. Pion.

Mechanizm chodzi dodam że po włączeniu Czasowej startują z pozycji pionowej na dół i powrót i stają. Jak wyłączenie silnik i je ręcznie ustawie tak jak ma być i włączę znowu zatrzymała się jak wcześniej jakby położenie początkowe się zmieniło w sterowniku czy co tam tym steruje.

No i tylna też nie działa.

Ktoś może jest z okolic trójmiasto i mógłby pomóc z vagiem byłbym bardzo wdzięczny. Napewno się odwdziecze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co to było? Jaka przyczyna? Gdzie ,jak i co  zostało "ogarnięte" ? Wypadałoby napisać coś dla innych ....Tak uważam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, W.W. napisał:

I co to było? Jaka przyczyna? Gdzie ,jak i co  zostało "ogarnięte" ? Wypadałoby napisać coś dla innych ....Tak uważam.

Kolega po prawie 6 latach to już może zapomniał co było :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne! Na pewno mógł zapomnieć. Ja przeglądając te wątki pomyślałem,że byłoby dobrze dzielić się doświadczeniem,skoro marka Audi jest nam bliska.Trzeba tylko poświęcić troszkę czasu,zredagować odpowiednio,żeby przybliżyć innym problem.Ja akurat nie wiem dlaczego sprawny klakson wysokotonowy (H2) jest wypięty, chociaż przydałby się, bo zbyt cichy jest ten niskotonowy (H1).Bezpiecznik Nr40 25A wg schematu zabezpiecza obydwa ,równolegle podłączone klaksony włączane przez przekaźnik J4.Zastanawiam się czy  i dlaczego jest odpięty (tak już przyjechał z Bawarii),i czy można podłączyć bez obaw.Zauważyłem to dziś jak zmieniałem olej i osłonę silnika.Wreszcie po 5 latach wypadałoby to poprawić.Dziękuję,że przeczytałeś do końca.A może masz doświadczenie w elektryce Audi i podpowiesz mi.THX  WW 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaksony lubiały padać w B6/B7. Też mi jeden padł swojego czasu i zamiast trąbić prukał. Być może poprzedni właściciel postanowił zamiast wymiany zepsutego, po prostu go odłączyć, bo stwierdził, że ma dwa i drugi nadal działał.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Sprawdziłem odłączony klakson,podpinając 12 V akumulatorek żelowy.Sygnał jest czysty i głośny (prawidłowy),więc teraz trzeba poszukać kabla ,który jest równolegle podpięty do cichszego klaksonu (wg schematu, który był na tym forum,są 2 "głośniczki" H2 ton wysoki,i H1 ton niski,połączone równolegle,plus (+)podawany przez przekaźnik J4 z 1 stykiem zwiernym, z bezpiecznika S40 25A . Cewka przekaźnika klaksonu podłączona do stałego "plusa"(30)  i jednego z wyjść "Jednostki sterującej sieci pokładowej" J519. Więc chyba podłączę ten zdrowo brzmiący klakson,bo ma on wpływ tylko na obwód z bezpiecznikiem S40 25A.Zmierzę z ciekawości ile pobiera prądu (ile mA płynie w obwodzie przy włączonym na chwilę,sygnale).Nie zrobiłem tego do tej pory ponieważ staram się unikać "trąbienia" nawet ostrzegawczo,a na przeglądzie nikt mi nie zwrócił uwagi,że za słaby. Dzięki za uwagę.WW   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jeden z 2 klaksonów działa, drugi po podaniu zasilania też działa, to pewnie ktoś zapomniał podpiąć 2 przy np wymianie rozrządu czy coś bo ściągał zderzak. jeśli podepniesz i dalej nie działa to zobacz czy jak dasz nowe przewody od klaksonu do kostki 4 pinowej przy zderzaku po lewej stronie (od kierowcy pod lampą) to zadziała

image.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaTeo! Thank son much! Twoja sugestia najbardziej trafna.Przyznam się,że ze schematu książkowego nie "odkryłbym",że klakson L i P podłączone są przewodami równolegle,zakończonymi ,każdy, wtyką (damską) o symbolu 4D0971992.Sam klakson ma "gniazdo męskie" 2 pin-owe w obudowie  i wiszącą wtyczkę damską wystarczyło  w nie wetknąć,aby cały problem zniknął.Jak mogłem tego nie wiedzieć.Ale schemat jest "ideowy" (zamiast "montażowy")i przy braku doświadczenia trzeba było wszystko najpierw zobaczyć,żeby zrozumieć że jest tak jak opisuję. Tony niskie i wysokie generują odpowiednio klaksony lewy i prawy.Oczywiście używamy wg własnych upodobań i na przeglądzie nikt mi nie zwrócił na to uwagi.THX.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...