Skocz do zawartości
IGNOROWANY

male napiecie jak goraco, alternator?


d4widoV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem, opisze sytuacyjnie aby bylo jasne:

Sytuacja 1: upalny dzien - minimum 30st.C na dworze, silnik zimny, odpalam, wnetrze nagrzane, klima zapierdziela mocno, chlodzi, ladowanie 13.4V, zwiekszajac moc wiatraka spada nawet do 12.9V, auto ma jakby 50KM mniej, mulaste

Sytuacja 2: normalny dzien, 15st. C na dworze, silnik zimny, odpalam, wnetrze ~17st. C, klima nie musi tak mocno chlodzic, ladowanie 14.2V-14.4V, auto szatan, jezdzi jak nalezy

Opisuje, ze silnik zimny, zeby nie bylo argumentow, ze przegrzany silnik i wiskoza ciagnie moc itp. sprawdzilem to na te dwa sposoby i ewidentnie jest to zauwazalne gdy klima musi mocniej chodzic, ale pytam czy to jest alternator walniety?

Czy u Was tez sa takie spadki napiecia? Bo wyobrazcie sobie, zeby 2 miesiace lata bylo upalow po 30st.C to jakbym jezdzil dzien w dzien z klima i ladowaniem 13.2V to raczej aku nie potrzyma dlugo.

jeszcze za przyklad podam jak w zimie wlacze ogrzewanie tylnek szyby+lusterek (na tym samym guziorze) to rowniez mocno spada napiecie.

Edytowane przez d4widoV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, udało Ci się rozwiązać problem ? Mam takie same problemy z ładowaniem.

U siebie czyściłem masę od aku i przy karoserii oraz wymieniałem regulator napięcia na HUCO 13 0696 i dalej problem nie rozwiązany.
Jeszcze jak będę miał chwile czasu to wyczyszczę styki przy rozruszniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja równie się dokładam.

Padł mi aku wymieniłem na nowy. Sprawdziłem ładowanie 14.3 po włączeniu nawiewu świateł spada do 14 (na zimnym silniku) pojeżdżę ok 15-20 minut i ładowanie spada do ok 13,4. Wymieniłem (tzn. mechanik stwierdził że to jest problemem) na nowy regulator napięcia. Dalej to samo.

Teraz co kopić alternator używkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a macie jakieś błędy na silniku mam to samo i narazie nie wiem co to jest tylko mam 2 błędy w sterowniku silnika bład 1117 obciążenie zacisku df, natomiast w sterowniku abs bład 18256 zła wiadomość czegoś tam do ecu dokładnie nie pamiętam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym właśnie polega praca regulatora napięcia żeby nie przeładować aku, a z tym zamulaniem to kompresor klimy tak obciąża też tak mam jak schlodzi wnętrze to jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...