Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyciek oleju duzy - nie daje rady


d4widoV

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pisze tutaj bo już rozkladam ręce na temat tego co jest spowodowane wyciekami oleju w moim ARJ. Na wstępie napisze że wyciek jest widoczny na misie olejowej, a że cisne zawsze swoja furka to pęd powietrza roznosi olej aż na mise olejowa skrzyni i nie wygląda to ładnie... I wyciek jest z przodu (na pewni niejest to simmering na wale od strony skrzyni).

Jak rozbiore przód auta i zdejme osłony rozrządu to rozrzad mam cały zapocony w oleju, na pasku rozrządu, który ma 15000 km nie widać napisów. Nie widać ewidentnie skąd leci, bo rozrzad to rozbryzguje na wsYstkie strony. Przez to nawet wymieniłem dobre simmeringi na walkach i wale korbowym (które zmienialem 9000 km wczesniej).
Oto elementy, które zmieniłem:
- uszczelki pod pokrywami zaworów (uszczelnione silikonem - to nie one leja)
- simmeringi na walkach i wale korbowym
- zaslepki na walkach z tylu
- uszczelki pod napinaczem łańcucha rozrządu (polksiezyc i ta płaska i delikatnie silikonu)
- uszczelki pod glowicami
dodatkowo na forum A6 przeczytalem że jak jest wyciek z chlodniczki oleju to cały przód lubi być uswiniony z oleju więc wymienilem, ale to na nic...
- odmy wymienione kompletne
- ezektor
Zreszta nie miałem problemu żeby ciśnienie sie robiło pod korkiem przez odmy.
Panowie, piszcie swoje sugestię co to może być... Bo naprawdę to jest problematyczne, bo już 3 razy podchodzilem do tego i nic nie dawało póki co, a teraz znowu zrzuce przód bo alternator pójdzie do regeneracji, biorę sie za to za tydzień.
Edytowane przez d4widoV
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to była tylko miska, to raczej byłby motor obrzygany od miski w dół, czyli sama miska, a nie cały silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylator rozwala olej po całej komorze a przy większych prędkościach olej leci na skrzynię i dalej

u mnie też tak było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie sam zapomnialem odpowiedziec w tematcie, a jak już temat poruszyliscie to odpowiem co bylo przyczyna tego - napinacz lancucha z lewej glowicy. Nie przypuszczalem, ze to on, bo jak widzialem zdjecia na internecie jak wyglada cieknacy to u mnie to on wygladal jakby wlascie byl delikatnie ochlapany olejem. Jednak ryzyk-fizyk i to bylo to, 700 zł nie moje ale swiety spokoj - w koncu umytty silnik do perfekcji nie zachlasta sie olejem ponownie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...