Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tunelu środkowego


MichałA4

Rekomendowane odpowiedzi

Jak kupisz tunel 1 DIN i masz 1 DIN ok tak samo z 2 na 2. Tylko przekladasz i trzeba schować w głąb kable od tego uchwytu telefonu nic więcej. Jak już zmieniać z 1 DIN na 2 to więcej rzeczy potrzebujesz.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Ale chodzi mi czy zapalniczka i inne panele w tym miejscu sa zamienne bez problemu?

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

EDIT:
Ktoś ze sprzedających ma możliwość sprawdzić, czy ta dolna półka z zapalniczką i pojemniczkiem się odkręca? Bo na alledrogo znalazłem zdjęcie i wychodziło by na to że to się zakłada i przykręca.
cb1662c9499182391152eb5f01be

 

Edytowane przez Bilder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki dzieki. Ale juz ogarnąłem temat. Nie moglem znaleźć zdjecia tunelu od srodka [emoji3]

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie, jestem świeży i tego nie wiem. Muszę wymienić zapalniczkę - mam zamykaną - i muszę zwalić cały tunel. I tu moje pytanie odnośnie radia - mam chorusa 1 jest od nowości lecz nie mam kodu. Wiele razy odpinałem akumulator i radio nie wołało o kod, ale nie wiem co będzie kiedy je wyjme, odepnę kable. Chyba nie będzie miało to znaczenia bez zasilania, tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, Paweł może być różnie, ja średnio co pół roku wyjmowałem tunel u siebie bo ciągle coś nowego dokładałem i radio ani razu nie wołało o kod z tym że u mnie siedzi RNS , ale myślę że sprawa blokady jest jednakowa dla wszystkich odbiorników radiowych.

Tak że wg mnie śmiało odpinaj , auto powinno zapamiętać radio, może tylko nie odłączaj aku na czas roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wyjmowałem kilka razy radio i nigdy nie wołało o kod ,ale były przypadki że trzeba było wpisywać, w kostce jest 1 pin odpowiedzialny za to, tylko nie pamiętam który, u znajomego montowałem radio i jak odpiołem wołało o kod i właśnie nie podpięty był ten pin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MichałA4 napisał:

Siemanko, Paweł może być różnie, ja średnio co pół roku wyjmowałem tunel u siebie bo ciągle coś nowego dokładałem i radio ani razu nie wołało o kod z tym że u mnie siedzi RNS , ale myślę że sprawa blokady jest jednakowa dla wszystkich odbiorników radiowych.

Tak że wg mnie śmiało odpinaj , auto powinno zapamiętać radio, może tylko nie odłączaj aku na czas roboty.

Więc sugerujesz Michał, bym odłączył aku, wyjął radio do zdjęcia tunelu, połączył znowu radio i akumulator, i przy montażu tunelu jeszcze raz zrobić taką operacje? Tak by radio nie było zbyt długo bez zasilania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie odpinaj aku wogole, wyjmij radio klime i caly tunel , nic nie powinno się stać. Ja mialem caly dzien nieraz wyjęte radio z samochodu i nigdy po ponownej instalacji kodu nie chcialo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radio masz od nowości więc nie zgubi kodu, aku raczej nie ma znaczenia czy odepniesz czy nie ,bo przy wymianie aku radio zgubiłoby kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już rozumiem, uspokoiliscie mnie :) Gdyby nie to, że ze mnie jest taka pierdoła nie musiałbym wymieniać zapalniczki - chciałem zaciągnąć ręczny od strony pasażera i musiałem oprzeć jedną rękę akurat na zamkniętej zapalniczce :Dfajnie jest być w ekipie A4 ;) dzięki wam wyrezałem sobie światełka w przednich drzwiach ❤️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko działaj bez spiny, niestety dostep do zapalniczki jest fatalny , a zeby tunel zdjąć to też jest troche roboty , mi najwiekszy problem sprawilo wlasnie zdjecie raczki recznego, potem to już leci .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zostawiam potwierdzenie dla potomnych - Chorus 1 jeśli oryginalnie był w aucie nie wymaga wpisania kodu zabezpieczającego, nawet bez rozpinania aku. Wszystko jest dobrze. Wymieniłem zapalniczkę i znowu się otwiera :D Hura!

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, podpowiecie jak zdemontować zwieńczenie tunelu środkowego? Chodzi mi o to, co przykrywa od góry przyciski ESP/KUBEK/AWARYJKI/ITD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale jak się bierzesz za tunel i na tym masz już problem to później będzie tylko gorzej
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, 3r4 napisał:

Sorry, ale jak się bierzesz za tunel i na tym masz już problem to później będzie tylko gorzej

Głupi komentarz.

Niemniej dziękuję bardzo za link do video, trudno mi było tego szukać, teraz wszystko jasne :) 

Muszę sam ten jeden element odświeżyć, bo poprzedni właściciel potraktował go kropelką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...