simon__75 Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 jeszcze jedno foto by Kacper Kopko Czorna morda już jest w przyszłym tygodniu koło BAAAAAAAAAJKA FURMANKA !!!
afroo. Opublikowano 28 Lipca 2015 Opublikowano 28 Lipca 2015 Te fotele z eSy ryją mi totalnie beret. Odczułeś jakąś różnicę in plus lub minus w porównaniu do foteli S-line ze swojej B6?
Booster Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 miałem fotele z B7 s-line i nawet trochę nie dorównują one do tych z S5
devey Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Widzę niewielkie mody i tak się zastanawiam, znając Twoje podejście - kiedy w silniku będziesz 'grzebał'
afroo. Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 miałem fotele z B7 s-line i nawet trochę nie dorównują one do tych z S5 A miałem cichą nadzieję, że łamią kręgosłup i nie warto w ogóle się nimi interesować. Dzięki za opinię. ; )
Booster Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Ponad 900 koni w stajni Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez Booster
szymeniu Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Buahahahahahaha dopiero 70 tkm? No to Ci współczuję Niby czego tak mi współczujesz? https://www.google.pl/search?q=audi+4.2+fsi+carbon+build+up&client=opera&hs=uOt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=g-2PVZDqKabMyAOR-qKIDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1536&bih=758 N/A się w FSI nie sprawdza zwłaszcza przy tym kącie rozwarcia cylindrów. 4.2 z RS5, RS4 tak samo jak 5.2 V10 z C6 i D3 cierpią na to samo. 70 tkm bez czyszczenia to zabójstwo dla gniazd zaworowych sprężyn itp Jak widać nie pomyliłem się w ocenie stanu jednostki przy tym przebiegu. 284 PS/ 375Nm bez drastycznych zmian będzie tak co 20 tys km
marcinch001 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Ten bezpośredni wtrysk w starszych rocznikach to porażka .
Booster Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ten bezpośredni wtrysk w starszych rocznikach to porażka . w nowszych starsze nie miały bezpośredniego wtrysku
marcinch001 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Wiem , chodziło mi ze te najnowsze nie wiem jak 4.2 ale mniejsze pojemności mają wtrysk bezpośredni i pośredni właśnie po to zeby ten nagar się tak nie zbierał . Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez marcinch001
Booster Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Dzisiaj zrobiliśmy pomiar po czyszczeniu,zabieg usuwania nagaru przerósł moje najśmielsze oczekiwania,liczyłem w najlepszym wypadku na 335-340KmWynik : 353,2KM
peter22 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 hehe a miało być w tak dobrym stanie . teraz pewnie się czujesz jak byś zrobił program w aucie
Booster Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 Kilka foto z TROPICAL CAR SUMMER SHOW 2015 Czorne szyby dzięki firmie Auto Hit z Bytowa, od razu lepiej
Ogi Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 Nie halasuje ci ta lotka na tylniej klapie przy wiekszych predkosciach ??
miron78 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 co Ty masz za rynne na tylnej klapie ?
Booster Opublikowano 5 Września 2015 Autor Opublikowano 5 Września 2015 co Ty masz za rynne na tylnej klapie ? to nie rynna tylko szpadel koncepcja poprzedniego właściciela... na montaż czeka ori klapa RS5, jak tylko znajdę więcej czasu
miron78 Opublikowano 5 Września 2015 Opublikowano 5 Września 2015 aaaa chyba że tak to masz trochę tak jak ja - poprzedni właściciel pomalował zaciski na czerwono a ja tak z tym do dzisiaj śmigam - ale może dlatego że jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza
alvaro Opublikowano 6 Września 2015 Opublikowano 6 Września 2015 (edytowane) Subtelna różnica Miron jest taka że Ty jesteś wieśniakiem (nie mylić z mieszkańcem wsi)... Edytowane 6 Września 2015 przez alvaro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się