Jump to content
0
Rado83

Zwrotnica czy sa różnice miedzy dieslem a benzyna

Recommended Posts

Witam , mam pytanie czy jest różnica miedzy zwrotnicami z diesla a benzyna czy podejdzie jaka kolwiek

Posiadam 2.0tfsi quattro wiec jezeli nie pasują wszystkie to ktore moge zakładać , gdzies słyszałem ze 3.0tdi jest taka sama

Dzieki

????

Dobra sam ogarnolem pojechałem zobaczyć czy od 2.0tdi bedzie pasowało do mnie i jeśli chodzi tylko o zwrotnice to 2.0tdi okazała sie taka sama jak 2.0tfsi plus wiem ze 3.0tdi tez pasuje

Wiec stawiam ze wszystkie sa takie same jedyne czym bedą sie różnic to całe zestawy tzn. Amorek sprężyna bo sa 3 wersje ( a różnica to chyba tylko twardość i wysokość auta )

Także pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam , mam pytanie czy jest różnica miedzy zwrotnicami z diesla a benzyna czy podejdzie jaka kolwiek

Posiadam 2.0tfsi quattro wiec jezeli nie pasują wszystkie to ktore moge zakładać , gdzies słyszałem ze 3.0tdi jest taka sama

Dzieki

????

Dobra sam ogarnolem pojechałem zobaczyć czy od 2.0tdi bedzie pasowało do mnie i jeśli chodzi tylko o zwrotnice to 2.0tdi okazała sie taka sama jak 2.0tfsi plus wiem ze 3.0tdi tez pasuje

Wiec stawiam ze wszystkie sa takie same jedyne czym bedą sie różnic to całe zestawy tzn. Amorek sprężyna bo sa 3 wersje ( a różnica to chyba tylko twardość i wysokość auta )

Także pozdrawiam

A czy do Audi a4 b6 1.8 T w Quattro Podejdzie każda zwrotnica czy też się czymś różni ?

Witam , mam pytanie czy jest różnica miedzy zwrotnicami z diesla a benzyna czy podejdzie jaka kolwiek

Posiadam 2.0tfsi quattro wiec jezeli nie pasują wszystkie to ktore moge zakładać , gdzies słyszałem ze 3.0tdi jest taka sama

Dzieki

????

Dobra sam ogarnolem pojechałem zobaczyć czy od 2.0tdi bedzie pasowało do mnie i jeśli chodzi tylko o zwrotnice to 2.0tdi okazała sie taka sama jak 2.0tfsi plus wiem ze 3.0tdi tez pasuje

Wiec stawiam ze wszystkie sa takie same jedyne czym bedą sie różnic to całe zestawy tzn. Amorek sprężyna bo sa 3 wersje ( a różnica to chyba tylko twardość i wysokość auta )

Także pozdrawiam

A czy do Audi a4 b6 1.8 T w Quattro Podejdzie każda zwrotnica czy też się czymś różni ?

Podłącze sie do tego pytania Jaka zwrotnica pasuje do Audi A4 B6 1.8 T W Quattro ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja jest b7 2.0tfsi quattro i inne pasowały idąc tym tokiem myslenia powinno pasować bo b6 to prawie to samo co b7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płyta ta sama zawias też ale tak jak są różne hamulce tak mogą być inne zwrotnice. Trzeba by sprawdzać po numerach.


:audi::quattro: i wszystko jasne.                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płyta ta sama zawias też ale tak jak są różne hamulce tak mogą być inne zwrotnice. Trzeba by sprawdzać po numerach.

Raczej nie ponieważ ja założyłem od 2.0tdi a tam sa mniejsze tarcze ja mam największe 320 a tam były chyba 280

Share this post


Link to post
Share on other sites

te same b6/7 1.6-4.2 litra

Share this post


Link to post
Share on other sites

te same b6/7 1.6-4.2 litra

Czyli jak mowielem ze te same mozna mieć tylko inne tarcze lub inne springi i amorki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka zwrotnica pasuje do Audi A4 B6 1.8 T 150 km 2001 rok W Quattro prosze o szybka odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poście masz z rozmowy ze powinny każde pasować od b6 czy b7 i bez znaczenia z jaki silnik itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

do b5 tez pasi,tazke jak ktos ma zeliwo to mozna dac alu i od razu lepsze heble,róznice sa chyba w lozysku ale to miedzy c5 audi,zwrotnica jest taka sama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, bardzo pilnie potrzebuje wiedzieć czy sa jakies różnice pomiędzy zwrotnicami z wersji UE a USA. Audi a4 b7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...