Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem,że nie są to zaciski monolityczne, tylko skręcane, co nie zmienia faktu, że jarzma jako oddzielnej części tam nie ma. Chyba, że jeszcze coś innego miałeś na myśli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarzm nie ma, bo i po co.

Fryce mądrze tutaj zrobili,

zewnetrzna strona zacisku jest taka sama w 320 i 345mm. Wewnetrzna z wiadomych wzgledow jest "dłuższa"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie o brembo 18zr - wiem, ze w b7 nie podchodzily pod tarcze 345 z S4. czy w B8 podchodza te zaciski bez rzezby pod tarcze z S4 czy cos trzeba rzezbic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czterotłok sporo lżejszy jest, a to jest plus. Nie wiem ile dokładnie waży zacisk z S4, ale 4tłok waży około 5,5kg razem z klockami.

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od C7 Biturbo też ponoć podchodzą na przód do b8 tam jest chyba tarcza 365mm ale nie wiem ilu tloczkowe sa zaciski. S4 heble nie są złe nawet to hamuje, ale teraz zakładał bym coś lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka jest rozsadna cena za czterotlok brembo od Q5? nie pytam o okazje tylko o rynkowa wartosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000-1200 zl

Mi kilka razy udało się "wyciągnąć" za 300 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten 1000-1200 pln to mowisz o samych zaciskach bez klockow czy z klockami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gołe, nowe klocki 200-500, tarcze 500-800, zalezy co chces

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne. a jakie klocki do tego polecasz? i jeszcze pytanie o tarcze rotinger'a? widzialem 345mm nawiercane i cena byla dosyc atrakcyjna. warto sobie zawracac glowe tymi tarczami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki pakujesz jakie chcesz ja zwykle daje Ferodo.

Tarcze daj gladkie, trzeba je przetoczyc po promieniu 1.5mm i tym sposobem masz 342mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, zakupilem zaciski czterotloczkowe z Q5. teraz czas na tarcze - i pytanie - Dev, dlaczego odradzasz ciete/nawiercane tarcze na rzecz gladkich? zawsze myslalem, ze nawiercane lepsze. i druga sprawa do tych zaciskow kupowac tarcze 345mm z Q5 czy z S4? bo widze, ze sie troche roznia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze kupujesz z B8, bierz gładkie bo musisz je przetoczyc 1,5mm po promieniu i otwory wychodza za blisko krawedzi i mogą popekac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...