Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Kodzak33 napisał:

To ten sam zacisk idzie pod 320 i 345 ?

Tylko zewnętrzna strona zacisku

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.08.2018 o 09:01, Dev napisał:

Tylko zewnętrzna strona zacisku

W czym tkwi różnica?  W średnicy tłoczka? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zasadniczo identyczne zaciski (tłoczki też są takie same),  z tym, że przeznaczone pod różne średnice tarcz. Zacisku pod tarczę 320 nie założysz na tarczę 345 i odwrotnie.

Poza tym to co napisałem, zostało już napisane w postach wyżej ;)

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, staniek napisał:

To zasadniczo identyczne zaciski (tłoczki też są takie same),  z tym, że przeznaczone pod różne średnice tarcz. Zacisku pod tarczę 320 nie założysz na tarczę 345 i odwrotnie.

Poza tym to co napisałem, zostało już napisane w postach wyżej ;)

A to nie kwestia jarzma? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Kodzak33 napisał:

A to nie kwestia jarzma? 

Jak zawsze ale tutaj jarzmo jest zintegrowane na stałe z zaciskiem.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka tys km już zrobiłem i hamulce w b8 320mm nie są złe. Mam porównanie do innych aut. Np w a8 d3 360mm hamulce nie dawały rade, kilka hamowań z 170-180km/h i miały już dość. Na forum a8, często polecali swam na hamulce z S8, lub W12 385mm.

Dziwi mnie teraz trochę ta chęć upgrade'u hamulców, czym ona jest spowodowana? Krzywią wam się tarcze, puchną hamulce? Ja do tej pory nie doświaczyłem żadnych niedogodności z ich strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie teoretyczne czy tarcza np z 3.0 tdi 320/30 po stoczeniu na 314 grała by z zaciskami ate pod 314/25 ? Albo można z czegoś dobrać tarcze 314/30 do a4 b8 na zaciskach ate np z a8 d2 tylko pewnie wysokości średnica piasty itp pewnie nie zagra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Luki36 napisał:

Pytanie teoretyczne czy tarcza np z 3.0 tdi 320/30 po stoczeniu na 314 grała by z zaciskami ate pod 314/25 ? Albo można z czegoś dobrać tarcze 314/30 do a4 b8 na zaciskach ate np z a8 d2 tylko pewnie wysokości średnica piasty itp pewnie nie zagra 

Możesz napisać wprost co cudujesz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chce zwiększyć grubość tarcz uparł się bo zaciski robił  itp i myśli ze jak zwiększy grubość to nie będzie ich wichrowac mówiłem mu zeby swapa zrobił ale się uparł a ja coś tego nie widzę bo jeszczecpewnie klocka tez szlifowac trzeba będzie a4 b8 2.0 tdi fabryczna moc 143 km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Luki36 napisał:

Kolega chce zwiększyć grubość tarcz uparł się bo zaciski robił  itp i myśli ze jak zwiększy grubość to nie będzie ich wichrowac mówiłem mu zeby swapa zrobił ale się uparł a ja coś tego nie widzę bo jeszczecpewnie klocka tez szlifowac trzeba będzie a4 b8 2.0 tdi fabryczna moc 143 km 

niech kolega porządnie założy tarcze to nie bedzie mu wichrować

 

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wyzyk83 napisał:

niech porządnie założy tarcze 314 to nie bedzie mu wichrować

 

Osobiście latam na swapie 320 z 3.0 tdi gładki oz i ferodo performance i jest ?tarcze miał dobrze założone bo mój mechanik mu robił włącznie z mierzeniem bicia piasty i nowej tarczy on dużo po autostradach lata i je zagrzał poprostu  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Luki36 napisał:

Osobiście latam na swapie 320 z 3.0 tdi gładki oz i ferodo performance i jest ?tarcze miał dobrze założone bo mój mechanik mu robił włącznie z mierzeniem bicia piasty i nowej tarczy on dużo po autostradach lata i je zagrzał poprostu  

latam na 314 na autostradach i nic mi nie bije

mam gładkiego zimmermanna i klocki ferodo premier

auto po chipie 176km 400nm

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wyzyk83 napisał:

latam na 314 na autostradach i nic mi nie bije

mam gładkiego zimmermanna i klocki ferodo premier

auto po chipie 176km 400nm

Ja mam 197 i tez z pół roku latałem i było ok prosił mnie żebym się zorientował to pytam mój mechanik tez nie ma coś przekonania do tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem konkretne pytanie sam mam mieszane uczucia co do tego pomysłu dlatego chciałem zapytać mądrzejszych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Luki36 napisał:

Zadałem konkretne pytanie sam mam mieszane uczucia co do tego pomysłu dlatego chciałem zapytać mądrzejszych ?

wycieranie d...y szkłem grozi kalectwem

nie cudujcie tylko od razu montujcie 320/30mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Dev napisał:

wycieranie d...y szkłem grozi kalectwem

nie cudujcie tylko od razu montujcie 320/30mm

I o taka konkretna odp mi chodziło powtarzam sam nie jestem do tego przekonany mój mechanik tez mówi ze nie bardzo chce to robić jak już to przełożyć z 3.0 tdi tak jak u mnie i nie testować na swoim bezpieczeństwie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Luki36 napisał:

I o taka konkretna odp mi chodziło powtarzam sam nie jestem do tego przekonany mój mechanik tez mówi ze nie bardzo chce to robić jak już to przełożyć z 3.0 tdi tak jak u mnie i nie testować na swoim bezpieczeństwie 

ten "mechanik" to kompletna ci...pa

nigdy tego nie robił wiec wymysla cuda na kiju.

sprawa ze swapem jest dziecinnie prosta, stare zdejmujesz a nowe zakladasz.

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Dev napisał:

ten "mechanik" to kompletna ci...pa

nigdy tego nie robił wiec wymysla cuda na kiju.

sprawa ze swapem jest dziecinnie prosta, stare zdejmujesz a nowe zakladasz.

Ty chyba złe mnie zrozumiałeś napisałem ze on mówił ze nie bardzo chce to robić ze jak już to tak jak u mnie robił swap na 320 z 3.0 tdi i po sprawie u mnie zrobił bez żadnego zająknięcia i latam ponad pół roku zrobiłem z 20 tys i wszystko cacy ?a wymyśla kolega i chcemy mu to z głowy wybić to dlatego napisałem z pytaniem do was 

Edytowane przez Luki36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś próbował ożenić dużo tańsze zaciski z A8 D3 2 tłokowe ATE pod tarcze 360x34mm z tarczami z C7 356x34mm ? według mnie powinny być ok ale wole to potwierdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...