Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Dev napisał:

Przecież tak jest. S4ka ma większe hamulce od allroada. Nie.maja takich samych, mówimy o serii.

Dyskusje na temat 356 vs. 380mm możemy przeprowadzić w momencie gdy będziesz mieć sposobność przejechać się na jednych i na drugich.

Tak na.prawde to juz po jednej jezdzie będziesz wiedzieć co z czym się je.

Ostatni post, czyli piszesz to co ja, chodź tak by i tak się nie zgodzić. Trochę logiki:

1. S4 ma seryjne większe hamulce od allroad 345 vs 320

2. Najlepszy (względem ceny i prac) mod do S4 do to właśnie hamulce od SQ5 (380mm) -> z tego wynika, że allroad nie potrzebuje takie moda jak S4. Oba dostają przyrost ok 40mm na średnicy tarczy

Kończe temat, nie chce mi sie spierać dla zasady :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Korton555 napisał:

Ostatni post, czyli piszesz to co ja, chodź tak by i tak się nie zgodzić. Trochę logiki:

1. S4 ma seryjne większe hamulce od allroad 345 vs 320

2. Najlepszy (względem ceny i prac) mod do S4 do to właśnie hamulce od SQ5 (380mm) -> z tego wynika, że allroad nie potrzebuje takie moda jak S4. Oba dostają przyrost ok 40mm na średnicy tarczy

Kończe temat, nie chce mi sie spierać dla zasady :)

 

Mozemy się spierać. Lubię rozmowę na argumenty ale zapominasz jeszcze o jednej bardzo ważnej sprawie w temacie 320/345 vs. 356/380mm

Tutaj ważna jest nie tylko średnica ale również grubość tarczy, w przypadku 356 jest to 34 a 380 - 36mm co za tym idzie gwałtownie wzrasta pojemność cieplna tarczy przed co hamulce są dłużej odporne na fading. 

Oczywiście nie zapominamy o tyle 330mm który ma 22mm grubosci i jest również ważny przy modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.03.2019 o 10:49, Dev napisał:

Tutaj ważna jest nie tylko średnica ale również grubość tarczy, w przypadku 356 jest to 34 a 380 - 36mm co za tym idzie gwałtownie wzrasta pojemność cieplna tarczy przed co hamulce są dłużej odporne na fading

No akurat w tym porównaniu nie do końca, 

o pojemności cieplnej decyduje zwłaszcza masa tarczy,

380mm - 13,4kg, jednoczęściowa 356mm -13,6kg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, przemek530d napisał:

No akurat w tym porównaniu nie do końca, 

o pojemności cieplnej decyduje zwłaszcza masa tarczy,

380mm - 13,4kg, jednoczęściowa 356mm -13,6kg 

No właśnie tarczy, a nie ciężkiego dzwona... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.03.2019 o 13:32, H4mm3R napisał:

No właśnie tarczy, a nie ciężkiego dzwona... 

dzwon jest elementem tarczy, przy jednoczęściowej to już wogóle,

nie widzę powodu aby dzwon miał nie przyjmować energii cieplnej przy procesie hamowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, przemek530d napisał:

 

nie widzę powodu aby dzwon miał nie przyjmować energii cieplnej przy procesie hamowania

On ma właśnie nie przyjmować energii cieplnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2019 o 19:50, Dev napisał:

On ma właśnie nie przyjmować energii cieplnej

a jednak przejmuje, więc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, przemek530d napisał:

a jednak przejmuje, więc...

W jakimś stopniu na pewno, ale zadaniem dzwona jest izolacja cieplna łożyska Koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Czy ma ktoś u siebie zaciski Brembo z Panamery? Lub wie gdzie kupić lub dorobić adaptery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy po zmianie hebla przód na wieksze pompę abs trzeba kodować?

Edytowane przez inhosik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, potrzebuje kupić prawy zacisk czterotłok Brembo pod tarczę 345. Ktoś ma do sprzedania?

Edytowane przez wolwerin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zakładać 320 z zaciskami od q5 z uwagi na to że mam zimę 16 jednak doszedłem do wniosku, że zrobię swap na 345 a zimę kupię większą. Czy ori felga audi 17 z et26 wejdzie na ten zacisk? Nie wiem czy dobrze tu doczytałem, zaciski z jarzmami z z6 c7 jednotłoczkowe 60mm podejdą do b8 z tarczami 345 i klockami od s4 b8? Tarcza 345 od s4 jest taka sama jak Q5 345 oraz a6 c7? Znalazłem takie komplety:

zaciski:

https://allegro.pl/oferta/zaciski-pod-tarcze-345mm-audi-a6-c7-4g-3-0-tdi-7044616122

tarcze:

https://allegro.pl/oferta/ate-ceramic-tarcze-klocki-przod-audi-q5-8r-345mm-7472893622

Nie chcę niespodzianek przy montażu po zakupie więc wolę zasięgnąć rady u was. Te zaciski i tarcze podejdą do b8? Fele 17 mam taka z et26:

 

 

ssssssssssssss.jpg

Edytowane przez inhosik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już próbował założyć akebono 375x36 z RS4/5 B9? Gdzie w okolicy Warszawy można dorobić porządne adaptery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, soczi napisał:

Czy ktoś już próbował założyć akebono 375x36 z RS4/5 B9? Gdzie w okolicy Warszawy można dorobić porządne adaptery?

Oczywiście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, H4mm3R napisał:

Oczywiście. 

Coś więcej się podzielisz? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to przegapiłem ten fragment. Serio na tarczy z SQ5 wchodzą p&p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, soczi napisał:

O to przegapiłem ten fragment. Serio na tarczy z SQ5 wchodzą p&p?

Musi być adapter i tarczę trzeba minimalnie zmniejszyć po obwodzie, bo zostałby za duży kołnież. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...