Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Gibons napisał:

Jest poprawa co :)? 

Znaczna, nie płyną już hamulce przy kolejnym mocnym hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2020 o 19:35, Dev napisał:

Jak zrobisz na przodzie 345 i więcej to musisz pakować na tył 330mm.

Jak chcesz to mam wszystko co potrzebne na swap od 320 do 420 :wink:

Masz jeszcze coś w dobrej kasie ;)? Chciałem zwiększyć trochę sile hamowania. Aktualnie mam 290ps u siebie i przy dynamiczniejszej jeździe szybko się grzeją, przestają hamować a śmierdzi jak diabli :D Mam serie 320 i 300 z 3.0 TDI :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Mordeliuss napisał:

Masz jeszcze coś w dobrej kasie ;)? Chciałem zwiększyć trochę sile hamowania. Aktualnie mam 290ps u siebie i przy dynamiczniejszej jeździe szybko się grzeją, przestają hamować a śmierdzi jak diabli :D Mam serie 320 i 300 z 3.0 TDI :(

Zadzwoń jutro, 693456699

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie proszę o opinie. 
Podejdzie od taką felgę  jak poniżej Bremo 4t pod tarczę 345. 
Będzie to felga na zimę, z czasem zmiana tylu na 320. 
Proszę o info. 

8B0863F2-E093-47D4-B2CC-B312D3A38B07.jpeg

6649041C-95A2-4C6D-9262-9912F6E2BE28.jpeg

925B7980-9EA3-4E74-A72B-2AA0F86D005A.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Jazu7 napisał:

Witam,

Panowie proszę o opinie. 
Podejdzie od taką felgę  jak poniżej Bremo 4t pod tarczę 345. 
Będzie to felga na zimę, z czasem zmiana tylu na 320. 
Proszę o info. 

8B0863F2-E093-47D4-B2CC-B312D3A38B07.jpeg

6649041C-95A2-4C6D-9262-9912F6E2BE28.jpeg

925B7980-9EA3-4E74-A72B-2AA0F86D005A.jpeg

Łatwiej było by gdybyś napisał parametry bo ciężko odczytać. Słaba jakość. 

Jak dobrze odczytałem 8j et30 może być dystans potrzebny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie dałem zdjęcia w małej rozdzielczości by nie zamulały ale widzę,  ale jak zobaczyłem posta to zatrybiłem, że pewnie nikt nic nie zobaczy. 
Teraz odpowiednia jakość. 
A parametry to 8Jx17H2 ET39.

Dzięki za odzew. 

412013CF-799B-4F3A-8DBB-3018AFB3D3A8.jpeg

84D6FB63-1903-498A-9FEC-1CF69101E5BC.jpeg

2C5E050A-3E76-481D-B76E-D87A32483CCD.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jazu7 napisał:

Specjalnie dałem zdjęcia w małej rozdzielczości by nie zamulały ale widzę,  ale jak zobaczyłem posta to zatrybiłem, że pewnie nikt nic nie zobaczy. 
Teraz odpowiednia jakość. 
A parametry to 8Jx17H2 ET39.

Dzięki za odzew. 

412013CF-799B-4F3A-8DBB-3018AFB3D3A8.jpeg

84D6FB63-1903-498A-9FEC-1CF69101E5BC.jpeg

2C5E050A-3E76-481D-B76E-D87A32483CCD.jpeg

Powinno wejść, ale jak nie wejdzie to dasz dystans i wtedy będzie ok. Ja myślę że na styk będzie bez dystansu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko i z góry przepraszam jeśli zamieściłem je w złym miejscu.
W prawym zacisku odszedł mi w dolnej części emblemat S4.  Zakupiłem nowy. Teraz pytanie do Was jaka jest procedura zakładania nowego "logo" ??
1. Sprężynki mocujące w zacisk i następnie w to wbijamy emblemat ?
czy
2. Sprężynki na emblemat i całość wbijamy w zacisk ?

Wydaje mi się że opcja 1 będzie lepsza z racji tego że w zacisku jest jakby miejsce gdzie ma wejść ta sprężynka , które to miejsce nie pozwoli tej sprężynce wejść głębiej w zacisk w czasie wbijania emblematu...
Poprawcie mnie jeśli się myle.

Podpowiecie coś ?
20171110_194041.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezynki w zacisk a potem emblemat  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym że nie wejdzie Ci on tak od razu,  trzeba się trochę pomeczyc. 

Wciśnij ręką emblemat, i jak masz zdjęty zacisk połóż jakąś szmatke na stół, na to zacisk od strony emblematu i uderz w zacisk.  Chyba że masz zacisk na aucie to przez szmatke i jakiś drewniany kołek.  Pilnuj tylko żeby ówno wchodziły te dwa trzpienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, simon__75 napisał:

Szybkie pytanko i z góry przepraszam jeśli zamieściłem je w złym miejscu.
W prawym zacisku odszedł mi w dolnej części emblemat S4.  Zakupiłem nowy. Teraz pytanie do Was jaka jest procedura zakładania nowego "logo" ??
1. Sprężynki mocujące w zacisk i następnie w to wbijamy emblemat ?
czy
2. Sprężynki na emblemat i całość wbijamy w zacisk ?

Wydaje mi się że opcja 1 będzie lepsza z racji tego że w zacisku jest jakby miejsce gdzie ma wejść ta sprężynka , które to miejsce nie pozwoli tej sprężynce wejść głębiej w zacisk w czasie wbijania emblematu...
Poprawcie mnie jeśli się myle.

Podpowiecie coś ?
20171110_194041.jpg

Ile taka przyjemnosc w aso?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Kooga napisał:

Ile taka przyjemnosc w aso?

Ok 130zl trzeba dać za jeden. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gibons napisał:

Ok 130zl trzeba dać za jeden. 

Czyli tutaj typek polecial z cena jesli to cena za 1 sztuke :D

EMBLEMAT-ZACISKU-AUDI-S4-8K0698221
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 249,99 zł - EMBLEMAT ZACISKU AUDI S4 8K0698221 (7750350295). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zakladal ktos zaciski z Q7/RS5 B9 do A4/A5 B8 na tarczy 375x36 ta oryginalna od tych zaciskow z aluminiowym srodkiem?Ztego co wiem tarcza jest ciut za wysoka 57.5mm w stosunku do tarczy z SQ8 380x36 wys 52.5mm.Znalazlem post jednego Ruska ktory podfrezowal jarzma o 2 mm i wszystko mu pasuje.Jarzmo wyglada na troche oslabione.Robil ktos tak?Co o tym myslice?vYAAAgFX_OA-960.jpgRkAAAgFX_OA-960.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Ro.buch napisał:

Witam.Zakladal ktos zaciski z Q7/RS5 B9 do A4/A5 B8 na tarczy 375x36 ta oryginalna od tych zaciskow z aluminiowym srodkiem?Ztego co wiem tarcza jest ciut za wysoka 57.5mm w stosunku do tarczy z SQ8 380x36 wys 52.5mm.Znalazlem post jednego Ruska ktory podfrezowal jarzma o 2 mm i wszystko mu pasuje.Jarzmo wyglada na troche oslabione.Robil ktos tak?Co o tym myslice?

Oczywiście że takie rzeczy były tutaj robione, wystarczy poczytać kilka stron wstecz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś przymierzał  w a4 allroad zestaw 356mm i 330mm z A6 C7 do takich felg?

 

WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM

Lochkreis, Mittenzentrierung, Felgengewicht, Modelle, Traglast, Nabendeckel Bestell-Nr, Neupreis

Felgi 18/8 ET26

Z dorobieniem adapterów, czy bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kipps napisał:

Czy ktoś przymierzał  w a4 allroad zestaw 356mm i 330mm z A6 C7 do takich felg?

 

WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM

Lochkreis, Mittenzentrierung, Felgengewicht, Modelle, Traglast, Nabendeckel Bestell-Nr, Neupreis

Felgi 18/8 ET26

Z dorobieniem adapterów, czy bez?

Wejdzie. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podpowiedzcie - tarcze+ zaciski z A6C7 przód podejda do b8 bez przerobek? 320~

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, MrFanta napisał:

Witam, podpowiedzcie - tarcze+ zaciski z A6C7 przód podejda do b8 bez przerobek? 320~

Mam 345mm jakbyś chciał z prawie nowymi klockami od c7 podchodzą do b8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...