Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

ponieważ jesteście w temacie hebli najlepsi jakich znam to zapytam, hebel w a6 c7 allroad 345, to co jest inne niż w zwykłej a6?? zacisk czy tarcza?? i co jeśli użyjemy zacisku i tarczy z allroad-a w zwykłej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, marcin_o23 napisał:

ponieważ jesteście w temacie hebli najlepsi jakich znam to zapytam, hebel w a6 c7 allroad 345, to co jest inne niż w zwykłej a6?? zacisk czy tarcza?? i co jeśli użyjemy zacisku i tarczy z allroad-a w zwykłej??

Z allroad do zwykłej wersji nie podejdzie przód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, marcin_o23 napisał:

ponieważ jesteście w temacie hebli najlepsi jakich znam to zapytam, hebel w a6 c7 allroad 345, to co jest inne niż w zwykłej a6?? zacisk czy tarcza?? i co jeśli użyjemy zacisku i tarczy z allroad-a w zwykłej??

Tarcza jest taka sama.

4G0 615 301 G

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Wandej napisał:

Tarcza jest taka sama.

4G0 615 301 G

:hi:

Allroad ma tarcze N, a zwykła C7 ma tarcze z Q. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, pomyliło Cię z B8 :decayed:

Allroad C7 ma inne tarcze, zaciski ten sam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, marcin_o23 napisał:

zacisk inny?

Zabieraj te 356mm a nie pytaj o 345mm. Już się przekonałeś że hamulec jest ważny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, H4mm3R napisał:

Allroad ma tarcze N, a zwykła C7 ma tarcze z Q. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, pomyliło Cię z B8 :decayed:

Allroad C7 ma inne tarcze, zaciski ten sam. 

Przedlift też? Przeglądałem wczoraj w partslinku i był nr j.w:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Gibons napisał:

Zabieraj te 356mm a nie pytaj o 345mm. Już się przekonałeś że hamulec jest ważny. 

to nie dla mnie, potrzebuje info co tam jest inne w allroad a zwykła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Wandej napisał:

Przedlift też? Przeglądałem wczoraj w partslinku i był nr j.w:eusathink:

Tak, inna piasta = inna tarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Hammer pisze inne piasty. Tarcze mają Inna wysokość. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie potwierdzić ze Akebono 375 wejdzie na felgę 18 z A5 18x8,5 et 29 ?

806EF882-E243-44FE-B9C8-E8C0E9DFA576.jpeg

Edytowane przez FroS-t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie 52,4 i 62,4mm wysokości. Sorki za błędne informacje✌?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem zestaw na swap z A6 356/330 - do odświeżenia - jednak grubo się zastanawiam, zanim porozbieram i oddam do piaskowania, czy nie zrezygnować z tego 356 na 345 Brembo 4-tłokowe. A5 Sportback 2.0tfsi, 300ps, 420Nm (320/300)  - zestaw Brembo  + tarcza 345 będzie lżejsze od A6 2-tłok i tarczy 356 prawda ? A jeżdżę głównie po małym mieście, siła hamowania raczej będzie ta sama, wyższość 356 chyba raczej cieplna przy większej ilości hamowań na autostradzie, przy jednorazowym ostrym hamowaniu chyba i tak opona decyduje, bo zblokować koła oba zestawy podobnie pewnie potrafią?

Brembo ma chyba 4 kg, a A6 coś ok 6 tak ?
Różnica w tarczach też ponad 2kg różnicy - czyli ok 4 kg na koło przypadnie - to dużo ?

Może ktoś chce się wymienić zaciskami 356mm A6 na 345mm 4tłok Brembo ?? Może być do regeneracji 

Edytowane przez adamtower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2021 o 19:08, Dev napisał:

Nie cuduj, zakładaj  356mm

Nie chodzi o cudowanie :grin: tylko o konkretne argumenty i doświadczenie. 

Przeanalizowałem to tak:

- zacisk seria 320mm ok 7,6 kg + tarcza 320mm 10kg - daje ok 17,6

- zacisk Brembo 345mm ok 4-5 kg + tarcza 345mm 11,1kg - daje ok 16

- zacisk A6 C7 356mm ok 6 kg + tarcza 356mm 13,6kg - daje ok 20 kg

Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie ;) czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony :whistling:

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, adamtower napisał:

Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie ;) czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony :whistling:

Kogoś mi przypominasz....

Juz wiem !!!!!

Sheldon Cooper...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, adamtower napisał:

Nie chodzi o cudowanie :grin: tylko o konkretne argumenty i doświadczenie. 

Przeanalizowałem to tak:

- zacisk seria 320mm ok 7,6 kg + tarcza 320mm 10kg - daje ok 17,6

- zacisk Brembo 345mm ok 4-5 kg + tarcza 345mm 11,1kg - daje ok 16

- zacisk A6 C7 356mm ok 6 kg + tarcza 356mm 13,6kg - daje ok 20 kg

Może faktycznie kombinuje, ale chce mieć świadomość i poznać opinie ;) czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania, prowadzenia auta ? nie chcę się wkopać w coś z czego nie będę zadowolony :whistling:

 

 

 

Nic nie stoi na przeszkodzie kupić tarcze 356 z alu dzwonem które ważą 10,5kg:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, adamtower napisał:

czy te różnice w wadze są odczuwalne podczas przyspieszania

Na pewno ich nie zauważysz. W ogóle to skąd masz takie pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...